Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vappupallo: Samoja fiiliksiä vaikka kaksi lasta ennestään on...miksei nyt tärppää ku eka lasta yritettiin tjot meiningillä niin 6 kk meni ja oli tuolloin etäsuhde lasten isän kans niin poks olin raskaana. Sit ku saman miehen kans alettiin tjottaileen toista yhteisen katon alla niin tokasta kierrosta tärppäs :bored: olin kyllä nuori parikymppinen eikä sillon tajunnu pelätä ees keskenmenoja saati kuumeilla niinku nyt täällä:joyful:

Voihan se olla että jommalla kummalla on nykyisessä suhteessa alentunut hedelmällisyys, hoitoihin ei aiota kuiteskaa mennä. Yks keskenmeno on takana....no herran haltuun, jos ei lasta meille tuu niin täytyy olla onnellinen siitä että on jo kaksi.Toivon todella että kaikki jotka haluaa äitiyden kokea, saisivat pirskatti sen plussan sinne testiin :Heartred
 
Sorruin tekemään r-testin aamulla, vaikka dpo 8 vasta menossa (jos nyt koko ovulaatiota ollutkaan), negaahan se näytti niin että häikäisi :shifty: Seuraavan testin ostan vain, jos menkat ei alakkaan perjantaina :angelic:
 
Plääh, täti kurvasi paikalle heti aamusta :arghh: Kierroksi jäi siis 28, edelliset olleet 31-33, ota tästäkin nyt sit selvää. Itkettää, harmittaa, pettymys :sad001 Toivottavasti muilla tärppää ja toivotaan, et itselläkin joskus. Palaan piinailemaan ehkä taas ensi kuussa :wideyed:
 
Täälläkin taisi jäädä kemialliseks. Viivat on taas hävinneet testeistä. Ehkä jotain hintsusti näkyy, hyvällä mielikuvituksella :depressed: vielä lievää närästystä ja pahoinvointia on, mutta loppuu varmaan taas tädin tuloon..
 
Mulla tuli tänään aamulla selvää pistosta vasemmalle alavatsalle. Toivo elää. Sen verran sivussa se kuitenkin tuntui, että vähän kävi mielessä sekin ettei olisi kiinnittynyt väärään paikkaan... Toivottavasti ei.

Menossa kp 27/?, dpo (5-)6, yk 1.
 
Sorruin tekemään raskaustestin nyt dpo 7 ja tietysti oli nega. Sen jälkeen kun olin jo testin tehnyt, niin löysin netistä tietoa että tuo monitorin raskaustesti ei itseasiassa ole edes mitenkään herkimmästä päästä. Vaatii 50 mIU/ml hCG:ta kun herkimmille testeille riittää puolet tuosta tai jopa alle. Onneksi löysin kaapista esikoisen yrityksen aikaisia liuskatestejä. Pitäydyn jatkossa niissä, jos välttämättä haluan ajaa itseni hulluksi tekemällä testejä yliaikaisin.
 
Mä sorruin kans tekee r-testin, nyt ois dpo9, negaa näytti.. ei oo tainnu tärpätä, jalkoja särkee niinku aina ennen menkkoja.. positiivista se, että tässä kierrossa ei oo ollu ollenkaan tiputteluvuotoa, toivottavasti kierto jäis 31pv eikä venyis..
 
Liityn kanssa piinatiimiin, kun piti tiputtautua lasketun ajan puolen ryhmästä pois. Täällä piinaillaan nyt lähinnä vielä sitä, että saadaan km:n jälkeen kroppa normalisoitua ja testit negatiivisiksi. Tilasin nivaskat ovulaatio- ja r-liuskoja ja nyt alan vähän tarkemmin kontrolloimaan tätä (terveellä ja järkevällä tavalla tietysti) yritystä. Normaalisti en mitenkään huomaa kropastani, että ovulaatio olisi tuloillaan/päällä, edellisessä kierrossa josta raskauduin, mentiin vain raakasti oletettujen laskujen mukaan ja toki peitto heilui max 3 päivän välein, jotta varastot pysyy kylläisinä :D

Nyt odottelen postiluukusta liuskoja, että voisin testata testillä, että näyttää selkeää negaa ja alkaa etsiä taas kiertoani ja alkaa piinailemaan niitä oikeita asioita. :) Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja toivotan teille plussia ja stressitöntä piinailua! ;)
 
Mistä olette tilanneet ovu- ja r-testejä? Itse olen ostanut aiemmin vain pari kaupasta, mutta jos tilais vähän enemmän :grin
 
Minä tilasin CB monitorin aikanaan Raskauskeijun verkkokaupasta, mutta lisätikut tilasin viimeksi muistaakseni kotitesti.fistä koska sieltä sai halvemman toimituksen kuin Raskauskeijusta (itse tuotteen hinta lähes sama). Puikko- ja liuskatestit ostin aikanaan apteekeista ja marketeista, joten niistä en valitettavasti osaa sanoa. :wideyed: Täytyy itsekin katsoa josko sitä heittäytyisi lopullisesti hulluksi ja laittaisi seuraavaan tilaukseen myös paketin jotain edullisia liuskatestejä. Piinailu on liian tylsää kun käyttää vaan monitoria joka sanoo kyllä/ei. :p (En siis vihjaa että viivatestit tai niiden käyttäjät ovat pösilöitä, vaan että on ehkä hiukka pöljää ostaa lähes parin sadan monitori viiden kympin testitikkupaketteineen ja lisäksi ostaa tusinoittain muita testejä.)
 
Noi mun käyttämät kasettitestit on edullisia, siistejä (sisältää pipetin) ja aika herkkiä (vaikka ovat 25miu) - herkempiä kuin pc. Tilaan ehdottomasti lisää; johan tässä kului taas melkein kaikki 10kpl, jotka tuli vajaa viikko sitten :laughing005 niitä raaskii tehdäkin sillä hintaa!

**Siitäpä tulikin mieleeni ja riensin tilaamaan taas uuden satsin :rolleyes: ovistestejäkin 15miu tilasin kokeeksi, vaikkapa en tähän saakka oo koskaan o+ saanut tikuilla kiinni. Ehkä kilpparilääkitys tehoaa ja alkais tulla niitäkin! :happy: **
 
Muokattu viimeksi:
Peruin juuri aiemman neuvola-ajan, ja sieltä lähes pakotettiin verikokeille (ei annettu vaihtoehtoa kieltäytyä) tarkistamaan hormonin taso, lääkärin mukaan kahden viikon päästä saan vasta mennä, juhannusviikolla keskiviikkona saan testin tulokset tietooni... Eli vasta testien jälkeisen kierron kohdalla saisi yrittää uudelleen.

Mun testit sattuikin just sopivasti putkahtamaan postista! :D Raskaustesti näytti minun silmään jo ihan selkeää negatiivista ilman tulkinnan varaa, ovutestissä näkyy haalea viiva kontrolliviivan edessä, oman tulkinnan mukaan joko tulossa tai menossa. Ekaa kertaa käytän näitä, joidenkin silmät on varmasti paljon harjaantuneempia näiden tulkkailuun :D

Mutta mutta, nyt tässä ihan kevyesti kutkuttaa, että jos tuo ovulaatio tekeekin tuloaan ja raskaustesti on kuitenkin jo selkeästi mielestäni negatiivinen, tekisi luonnollisesti mieli jo tästä mahdollisesta tulevasta ovulaatiosta yrittää tärppiä...:cat: Vaikka neuvolatäti ei tästä vamastikaan pitäisi, kun "suositellaan" yhden kierron väliinjättämistä. Mutta toisaalta, ensimäisestä plussasta asti oli pientä vuotoa km:n asti (tai ainakin oletettuun sellaiseen) ja nuo viime laiantaina alkaneet kivut ja vuodot olivat lähes normaalit menkat fiilikseltään, joten nyt olisi kp5 sen mukaan, toki ovulaatiosuuntaan tai toiseen olisi vähän aikaista...

Ääääh, mutta ei tekisi mieli laskiskella vaan "luottaa liuskaan" ja jos se alkaa huutaa kirkuvaa niin pistää hommiksi kaikesta huolimatta! Avokki saattaa olla tunnollisempi ja ehkäisynhaltijana saattaa sanoa, että top tykkänään, nyt ootellaan. :D Järkeväähän se kai olisi, mutta mutta.
 

Liitteet

  • IMG_20170607_140112.jpg
    IMG_20170607_140112.jpg
    775.1 KB · Katsottu: 186
Täällä kans ootetaan tättähäärää käymään...dpo 11 retkahdin testaan ku jomottanu alamahaa koko päivän ja puhdas nega tuli, tuskin enää plussaks muuttuu.
 
markerolig ovista kehiin ja uutta putkeen! :wink :hilarious: jospa seuraava tulis syliin saakka :happy:

Christine voihan se plussaksi vielä muuttua, toivottavasti muuttuukin :smiley-angelic001
 
markerolig ovista kehiin ja uutta putkeen! :wink :hilarious: jospa seuraava tulis syliin saakka :happy:

Hope so! Jännää vaan mitä mahtaisi neuvolan täti todeta, kun ainakin puhelimessa kun on pari kertaa jutellut niin tosi jämäkkä ja virallinen. Saattaisi saada "kuulla kunniansa" jos ei odottaisi, mutta toisaalta, jos tärppää niin sitten tärppää :D
 
Takaisin
Top