Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On tullut hieman taukoa täältäkin kun on ollut olevinaan niin superkiire.
Mulla on nyt menossa kp 13 ja ovistikuissa vilkkuu vaan haaleita viivoja, aiemmissa kierroissa ovis on ollut kp 13-15. Saa nähdä bongaanko ovista koko kierrosta. Tän vuoden aikana mun kierrot on ollut jotenkin ihan omituisia ja oonkin saanut vakuutettua itselleni, että mulla on joku hormonihäiriö. Tiedän, että jonkun toisen mielestä kuulostan ihan idiootilta kun menossa vasta yk3 ja kaikki on vielä mahdollista mutten voi itselleni mitään :banghead: No, ehkä tästä vielä taas noustaan kun kesä ja tulossa paljon kivoja juttuja joissa aion sitten nauttia hyvillä mielin viiniä :hilarious:

Anteeksi pelkkä oma napailu, yritän saada taas kiinni keskusteluista :greet025
 
Lum_, kuulostaa niin tutulta tuo malttamattomuus :wink

Viime viikolla olin ihan maissa, kuten viesteistäni huomasi. Ei ole hyvä yhdistelmä pettymys ja menkkojen aiheuttama yleinen melankolisuus :shifty:

Onneksi sieltä on taas noustu ja en enää vatvo tuota kiertoa. Eteenpäin :smiley-bounce012
 
Kiva kuulla Vappupallo, että on paremmat fiilikset! :) mutta pitäähän sitä välillä masistella, jotta on helpompi olla hyvällä päällä taas! Tai jotain:)

Täällä kierto yhä kateissa \,,/
 
Markerolig joko on mones kp menossa?
täällä kävi kai kemiallinen ja edelleen ootan kierron vaihtumista. Nyt kai kp52. Tsemppiä odotteluun!
 
Täälläki kierto kateissa, kp 36 ja testit negatiivisia. On kyllä usko iha nollissa, että raskautuis koskaan :sad001 Alotin nyt syömään macaa, jos sillä ois jotaki vaikutusta ja greippi mehua aijon myös juoda :D En ehkä enää tikuttele ovista ku tuntuu, että mitä enemmän omaa kroppaa seuraa sitä enemmän sekasi se menee.. nooh, kummiski oon taas testien kans heilumassa ku pari-kolme viikkoa menee :joyful: mistähän nämä pitkät kierrot johtuu ?
 
Varmaan joku valtakunnallinen kierrot sekaisin kaikilla -aikakausi menossa :confused5
Piinailuahan se on tämäkin, tosin kivempi piinailla niitä muita asioita :rolleyes:
 
LaraS, no nyt ihan riippuu mistä virallisesti km:n jälkeen tuota lähdetään laskemaan, T. Tyhmä : DD jos km vuodosta lähdetään niin nyt on vasta joku kp 12 mielestäni, että sinällään vielä aika vähän, mutta oon yks maailman kärsimättömimmistä ihmisistä. [emoji23][emoji23]
 
LaraS, no nyt ihan riippuu mistä virallisesti km:n jälkeen tuota lähdetään laskemaan, T. Tyhmä : DD jos km vuodosta lähdetään niin nyt on vasta joku kp 12 mielestäni, että sinällään vielä aika vähän, mutta oon yks maailman kärsimättömimmistä ihmisistä. [emoji23][emoji23]

Kierto alkaa ekasta kunnon vuotopäivästä. Itse esim laskin että kp1 oli se päivä kun otin lääkkeet ja vuoto alkoi.
 
Kierto alkaa ekasta kunnon vuotopäivästä. Itse esim laskin että kp1 oli se päivä kun otin lääkkeet ja vuoto alkoi.

Joo no sitten se on tuo 12, siittä alkoi se kunnon vuoto. Eli aika alussa siis vielä. Mutta silti turhauttavaa! :D
 
Musta tuntuu myös kun tarkkailee omaa kroppaa ja tikuttelee oviksia, että kierto menee sekaisin. Mulla ne tosin ei pitkity vaan lyhenee. Mullei oo koskaan ollut näin lyhyitä kiertoja kuin nyt tänä vuonna.

Mä luulen, että bongasin oviksen eilen illalla. Tein päivällä ovistestin, jossa testiviiva oli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Illalla sitten tuli oviskivut alavatsaan. En enää toista ovistestiä tehnyt kun en saanut pidätelty tarpeeksi kauaa :p
Mutta oviskivut oli nyt oikealla puolella kun aiemmissa kierroissa kipu on ollut enemmän vasemmalla! Vaikka peittojen heiluttelu jäikin vaan pariin kertaan tässä hedelmällisellä ajalla, mutta eihän se välttämättä tarvitse kuin yhden oikein ajoitetun kerran? :smiley-angelic001
 
Heippa. Täälläkin yks jolla kierto venyy ja venyy..aika tarkkaan olku 29 päivää ja nyt mennää jo kp34. Mitä ihmettä?? Testit negaa.
Alkoko mulla vaihdevuodet vai mitä tapahtuu.. :sad001
No ei tässä auta muuta kuin odotella. Tsemppiä muillekin!:rolleyes:
 
Kauheaa itse napilua tulee täältä.Nyt menossa 14dpo tänään oli jomotusta ja pistelyä vatsassa.Näinä dpo päivinä pitkin dpo päiviä ollut pistelyä vatsassa,ripuliointia ja pahoinvointia.Kierto yleensä 28-33kp nyt menossa 30kp.Meinaan tehdä testin torstai aamuna viimeistään.Huominen ja keskiviikko todennäköisesti menee muuton merkeissä.
 
Nyt alkoi piinaviikot taas! Su oli kp 13 ja limat alkoivat silloin. Eilen oli kp 15 ja selkeästi ovis (runsaat limat ja kipua illasta vasemmalla). Nyt limat loppuneet. Peitto heilui molempina aamuina kp 13 ja 15. Kunpa tarttuisi!

Ikävämpi homma on, että iski myös virtsatientulehdus. Toivottavasti ei vaikuta negatiivisesti mihinkään.

Hyvää juhannusta kaikille :p
 
Täällä eilen loppui piinaus.Tänne kuuluu tälläisiä tiistaina alkoi kuukautiset täällä ennen sitä mustaksi meni maailman pyörryin wc.Sen kautta vuoto alkoi.30.6. On foliultra ja progestroni arvon verikoe.24.6 alkaa pistokset täällä ja tuolloin ultran aikaan sovitaan inseminaatio aikaa
 
Hei kaikille, täällä kirjoittelee uusi tyyppi! Löysin tieni tänne kuumeilijoiden pariin, sillä itselläni tällä hetkellä kp20 ja todennäköisesti dpo6. Tämä on ensimmäinen kierto, josta yritetään enkä sen vuoksi meinaa malttaa ollenkaan tätä odottelua! :) Ensi viikon loppuun yritän malttaa ja sitten testailemaan.
 
Hui tuo pyörtyminen Heitsu! :wideyed:
Ootko aiemminkin pyörtyny tollai?

Vappupallo, mullakin oli virtsatulehdus ekan yrityskierron jälkeen. Kuulemma "aktivoitunut" sekstailu voi joillain aiheuttaa tulehdusta kertoi lääkäri kun kerroin että meillä yritys päällä :hilarious:

Mun tekis kauheesti mieli testailla! Nyt menossa dpo 9 ja oviksen jälkeen on ollut nippailua alavatsassa melkein päivittäin.. Pari päivää sitten alkoi rintoja aristamaan. Pelkään että toi rintojen aristus ennakoi vaan menkkoja, mulla saattaa alkaa noin viikkoa ennen menkkoja rintojen arkuus joten mene ja tiedä! :banghead: Noh, viikon päästähän sen näkee :smiley-angelic001
 
Heitsu, okei. Mä en itse ole siis koskaan pyörtynyt ja sen takia varmaan kauhulla kuuntelen aina muiden pyörtymisistä. Vaikka kyllähän noita pyörtymisiä käy ihan terveille ihmisillekin ilman sen suurempaa syytä. Toivottavasti kaikki nyt kuitenkin jo kunnossa :)
 
Takaisin
Top