Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
pipsu: Meillä ei oo ainakaan mitään kikkoja kiinnittymiseen, ainoastaan luja toivo siitä :) Oon toki kuullut greippimehusta, vehnänalkioöljystä yms. luontaistuotteista jotka auttaa jotta limakalvot olisi suotuisat...
 
Täällä myös yksi jota närästänyt, vaikken ole syönyt mitään sellaista mikä normaalisti aiheuttaa närästyksen o_O

Olen myös ollut ihan tajuttoman väsynyt.

En tiedä onko nämä sitten kuvittelua. Kp 25/30 ja dpo kai 7-8. En ole vielä ostanut testejä, ehkä sitä voisi jo hankkia :smiley-angelic001
 
Vappupallo mullakin harvoin on tälleen närästystä ja nyt jo toinen pv putkeen. Alkoi siis jo heti aamupalan jälkeen ja rennietä kuluu :grin
Tuu sitten kuvien kera, kun testailet :rolleyes: :happy:
 
Mulla oli tänään tosi lievää menkkamaista kolotusta. Dpo luokkaa 2-3 (riippuu lasketaanko ovispäiväksi eka LH-huippupäivä vai seuraava), joten ei voi olla edes kiinnittymisoiretta vielä. Hitsi en muistanut kuin ärsyttävää tämä olikaan. :arghh:

Tai no, taidan kyllä olla paaaaljon hullumpi näiden mielikuvitusoireiden kanssa nyt toisella kiekalla, kun tiedän miten epämääräisiä ne oikeatkin oireet voi olla.
 
Tätäkö se mun närästys oli :nailbiting:
Just tehdyt kiinakasetti ja pc (johon tuli viiva ehkä 10min uitosta).
 

Liitteet

  • IMG_20170604_150531.jpg
    IMG_20170604_150531.jpg
    232.9 KB · Katsottu: 228
  • IMG_20170604_145524.jpg
    IMG_20170604_145524.jpg
    647.3 KB · Katsottu: 216
Kiitos kaikille! :happy:
Tänään oli tosi haaleet, tuskin silmillä nähtävät viivat, mutta hurjan paljon laimeempi virtsakin kuin eilen.
Vielä närästää ja on aaltoilevaa pahoinvointia... Jospa tämä pysyisikin kyydissä :smiley-angelic001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä dpo 9 ja aattelin olla hurja ja testata kohta kunhan pidättelen vielä hetken. On ollu ajottaista nippailua, tänään oikein viilteli alamahassa. Rinnat kipeytyy pikkuhiljaa...liekö ne menkat vaan ilmoittelee tulostaan...eilen oli jumalaton päänsärky koko päivän...
 
No ei se nyt oo plussa, vaikka oireet oli lupaavat:sad001 No...uutta testiä jos ei menkat ala viikon päästä...
 

Liitteet

  • 20170605_172331.jpg
    20170605_172331.jpg
    897.9 KB · Katsottu: 167
Christine taitaa meillä olla sama dpo. Mun tän päivän testit on niin hailua, että tuskin silmällä erottaa :/ toivotaan lähipäivinä molemmille - ja toki muille piinailijoille myös - tuhdit ja pysyvät plussat! :happy:
 
Täällä dpo 9 ja aattelin olla hurja ja testata kohta kunhan pidättelen vielä hetken. On ollu ajottaista nippailua, tänään oikein viilteli alamahassa. Rinnat kipeytyy pikkuhiljaa...liekö ne menkat vaan ilmoittelee tulostaan...eilen oli jumalaton päänsärky koko päivän...

Ihan kuin kirjoittaisit mun oireista :p Vatsaa on tykytellyt + vihlonut eilisestä ja eilen & tänään hirveä päänsärky (lääkkeitä en halua ottaa, etteivät vaikuta mitenkään negatiivisesti). Mulla on kp 28 ja ilmeisesti dpo 10-11. Pelkään tosin, että täti tulee, koska edeltävissäkin kierroissa ollut noita oireita ennen menkkoja.

Jälkikäteen ajateltuna mulla tais olla talvella kemiallinen raskaus, koska oli oiretta jos toista, menkat vähän myöhässä ja sitten ne yhtäkkiä alkoivat todella kovalla kivulla ja runsaalla vuodolla, jossa isoja klönttihyytymiä. Tälläisiä menkkani eivät normaalisti ole, vaan eka vuotopäivä on niukka ja vasta seuraava päivä runsas. Testiä en tuolloin ehtinyt tehdä.

Mä teen testin torstaina tai perjantaina, jos ei ole tätiä näkynyt.

Tuntuu turhauttavalta, että tavallaan kyseessä on maailman luonnollisin asia ja muut ovat onnistuneet saamaan lapsia, niin miksi ei omalla kohdalla tärppää helposti. :confused:
 
Yks kysymys; onko kellään ollut oireena sekaisin oleva vatsa? Mulla on to vai pe asti ollut vatsa ihan sekaisin :smiley-angelic006
 
Vappupallo, täällä ainakin vaihtelevasti vatsa sekaisin tai ummetus :dead: voi siis olla raskausoire!

Dep, rv5+1
 
Takaisin
Top