Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi moi :)
Täällä ihan uusi kasvo piinailee.

Meillä siis taustalla noin kolme/neljä vuotta yritystä "saa tulla jos on tullakseen" ajatuksella, mutta ei ole ollut tullakseen :facepalm: Kierrot pysyneet suht tasaisina (27-29) yleensä tarkalleen tuo 27 ja useampi nega testi tullut tässä tehtyä, kun kierto venynyt tuohon kp29 asti.
Lapsia minulla on jo kaksi (7 ja 10-vuotiaat) ja miehellä myös lapsi edellisestä liitosta.

Nyt ois menossa kp 41/27
kp27 tuli hieman tiputtelu vuotoa, mutta menkat ei kuitenkaan alkaneet. Mitään muitakaan r.oireita ei ole kyllä ilmaantunut ja sen vuoksi en ole nyt sitä testiäkään tehnyt, mutta tänään ajattelin rohkaista mieleni ja testata. Jännittää ihan kamalasti, koska olo niin skeptinen asian suhteen. Pitkä "yritys" historia, endometrioosi ja vähäinen yritys tässä kierrossa lannistaa vähän jännitystä ja lisää huolta, että jos nyt testaan negan ja menkat pysyy poissa niin onko nyt ilmestynyt jotain uusia huolia murehdittavaksi.

Mutta siis, heippa kaikille!
Koitan ryhmäytyä jonnekkin kunhan tämä tilanne tästä hieman selkeytyy :)
 
MannaMamma, laita kuvaa tänne sit testistä kun oot sen tehny! Eihän oireita tuu edes kaikille, tai edes vaikka edellisissä raskauksissa ois oireita ollu ni joku voi olla ihan oireeton :)
 
Joko MannaMamma teit testin? Miltä näytti? :)

Täällä alkoi taas parin viikon piinailut. Tai en tiedä onko nyt tässä kierrossa mitään piinailtavaa, kun ovis yllätti olemalla hieman aikaisessa normaaliin ja petipuuhat ei ehkä ihan osunu parhaimpiin päiviin. Kyllä suoraan sanottunu v*tutti ku ovistestissä komeili "vääränä" päivänä tumma viiva eikä päästy hommiin. Seuraavana päivänä viivaa tuskin edes erotti, että sinne meni. Mutta siis, pienet mahdollisuudet tärppiin on mutta uskoa ei kyllä ole senkään vertaa :sad010
 
Hellurei! Täällä taas, enpä muistanut hankkia ovulaatiotikkuja enkä myöskään ole mittaillut lämpöjä. Toivon jotenkin, että sellaisiin ei tarvitsisi turvautua, joten mennään tämä kierto näin.

Nyt menossa kp 15 ja lievää limailua ollu pari päivää, eilen hiukan enemmän. Vihlontaa tai muuta ei. Peittoa tarkoitus heilutella joka toinen päivä, nyt hommailtu la ja ma.

Olo on rento ja toivon, että pysyy sellaisena eikä stressi hiivi. Googleen en halua eksyä etsimään merkkiä joka risahduksesta :computer012

Plussatuulia kaikille, kertokaa kuulumisia :dance018
 
Vappupallo, samoilla kp:lla mennään :p Mulla tosin ovis varmaan vasta kp 18/19, näin ainakin aiemmassa kierrossa. Itse olen ovista jo tikutellut, mutta vielä ei ole merkkejä viivan vahvistumisesta taikka ovisplussasta. Testiviivat tosin vahvempia kuin aiemmissa kierroissa, tässä kierrossa aloitin greippimehun ja gelee royalet, lieköhän nuo geleet vaikuttaa viivan vahvuuteen jo tässä vaiheessa? Toivottavasti kikkakolmosista olisi hyötyä :joyful:
 
kirppu_ mä myös kokeilin greippimehua tässä kierrossa! Mies eka naureskeli mun pyynnöille tuoda kaupasta greippimehua ja tiedusteli, että mihin ihmeeseen mä sitä tarvin. Kerroin ympäripyöreästi sen vaikutuksesta limakalvoihin yms. mutta heti se arvasi, että vauvantekoniksejähän se laughing7 Mulla kyllä ainakin kosteutti paikkoja selkeästi ja nyt siis odotellaan tuottiko tulosta :smiley-angelic001
 
Lum_, toivotaan että greippimehu toimisi! Mä huomasin alkukierrosta että oli normaalia kosteampaa alakerrassa, mutta nyt oletetun oviksen lähestyessä kosteus on vähenemään päin..? Mitään ovislimoja en ole aiemmin varsinaisesti bongannut, jospa greippimehu auttaisi siihen.
 
Argh! Mä en sitten millään malttanut pitää näppejä erossa viime kuussa tilatuista herkistä r-testeistä :banghead: nyt on siis dpo10.
Täysin puhdas nega vaikka kuinka yritin käännellä ja väännellä testiä eri valossa.
Kylläpä alkoi taas masentaa. Vaikka vielähän tässä ne pienet mahdollisuudet onkin mutta mun mieli ei anna enää lainkaan toivoa tästäkään kierrosta tärppiä :sad001
 
Mulla on kp 20 ja epäilen, että ovis oli kp 18 limojen perusteella. Outoa vaan, kun ei ole ollut vihlontaa, se mulla on aina oireena jossain vaiheessa. Ellei sitten ovis ole vasta tulossa kp 21-23, niinkin mennyt joissain kierroissa.

Ei meinaa maltti riittää! :smiley-angry003
 
Apua! Kävin äsken vessassa ja pyyhkiessä tuli verta, ihan sellaista punaista! Ja nyt sen jälkeen alavatsassa hieman juilii. Onks mun kroppa aivan sekaisin nyt ja alkaa menkat kp 24, kun normaalisti kierto 27-30 :sad010
 
Hei vaan kaikille! Liityn joukkoonne piinailemaan :happy:

Mun tilanne on siitä hieman erikoinen, että syön vielä toistaiseksi pillereitä kun miehen kanssa ajateltiin antaa lupa vauvalle vasta loppukesästä. Mä oon jostain saanu päähänpinttymän, että haluan meidän esikoisen syntyvän toukokuussa :p ja tottakai se tulee siitä yhdestä kierrosta sitten :grin:grin

Tässä kierrossa unohdin kuitenkin laatan ensimmäisen pillerin, ja sekä edellisellä että sillä samalla viikolla harrastettiin seksiä. Pillerithän estää oviksen tulon (tai jotain sinne päin), mutta 7-8dpo (oletettu ovis jos en söis pillereitä) mun nännit pamahti niin kipeiks et arvasin et nyt on kyllä jotain tapahtunut.
Tänään kp26/27-28 ja nännit edelleen superkipeät. Sen lisäks on nyt muutamana päivänä ollu tosi huono olo, en oo kuitenkaan oksentanut. Alavatsa tuntuu jotenkin hassulta, välillä painavalta ja välillä "tyhjältä" vaikka olis just syönyt. Tänään on alkanu olla myös lieviä menkkakipuja, vaikka menkkojen pitäis alkaa aikaisintaan huomenna. Ikinä ennen ei oo pillerikierroissa ollu mitään oireita ennen menkkoja (muutamassa kierrossa oon unohtanu pillerin keskivaiheilla, ja loppukierto jatku ihan normaalina) ja kivutkin tulleet vasta sen jälkeen kun vuoto on alkanut :woot:

Mä tiedän et raskautumisen mahdollisuus mun tilanteessa on ihan olemattoman pieni, mut silti ajattelen et entäpä jos sittenkin... :grin
 
Onko muilla kokemuksia pillereiden unohteluista? Itse olen pelannut kondomeilla, koska pillerit eivät koskaan sopineet mulle :) Toivotaan parasta Audrey :happy:

Pakko kans vähän spekuloida omia juttujani :) Eli nyt on tuntunut pari päivää rinnat turvonneille ja aroille, yleensä tämän tuntoiset vasta menkkojen alkaessa :wacky: Toiveikkuus herää! Nyt siis kp 21 ja ehkä dpo 3 tai 4.
 
Mullakaan ei ole kokemusta pilleireden unohtelusta, niin kauan aikaa omista pilleriajoista :) Mutta niinhän ne sanoo ettei pilleritkään ole 100% varmoja joten aina on toivoa Audrey :wink

Jänniä aikoja luvassa Vappupallo! Toivotaan kovasti että olisi tärpännyt :happy: Joko sulla on valmiina testejä odottamassa? :wink
 
Minäkin liityn piinaviikkoilijoihin. Esikko 6 kk ja pikkukakkosta yritetään lyhyellä ikäerolla, toiveena olisi raskautuminen kesän aikana. Vajaan viikon näyttänyt CB Advanced monitori estrogeenin nousua ja lauantaina oli vähän alavatsapistoakin, olin jo varma että ovis meni ohi kunnes tänään testi näytti vihdoin LH-piikkiä. Sikäli kiva uutinen, että olosuhteiden takia päästiin yrittämään vasta maanantaina, eli jos ovis olisi ollut lauantaina niin peli olisi ollut aika lailla menetetty.

Nytkin voi olla haastavaa päästä huippupäivinä yrittämään, mutta onpahan edes jotain toivoa tärpätä tuolla maanantain sessiolla. Ekaksi piinaillaan siis ovisoireita - jos se tulee nyt, niin saumat on vielä kohtuu hyvät (petipuuhien ja oviksen välissä alta 1,5 vrk), mutta jos tulee lähempänä sitä kahta vuorokautta tämän aamun testistä niin tietty todennäköisyys laskee. Ja seuraavaksi sitten piinaillaan raskausoireita...
 
Täällä piinailemaan pääsee varmaan pitkästä aikaa. Mun kierrot on olleet aika sekaisin, kaikenlaisia lähes viikottaisia tippailuja / vuotoja on ollut (hemorraginen kystakin löytyi viimeksi ultrassa, liekö osasyynä noille epämääräisyyksille. Samalla ilmeisesti anovulatorinen kierto). Nyt olikin viikonlopulla voimakasta pistelyä ja tuikkimista oikealla, joten toivon että olisi nyt folli siellä kipuillut ja ovis tapahtunut. Dpo- saati kiertopäivistä ei mitään hajua, mutta varovasti odotan parin viikon kuluttua joko menkkoja tai sitä parempaa toivottua tulosta :happy:
Yks kemiallinen kävi pääsiäisen aikaan, joten ilmeisesti kilpparilääkityksellä on tehoja :p
 
Ja tänään sitten armoton närästys :hungover: söin aamupalaksi banaanin, sen jälkeen alkoi poltteli ja röyhtäily, toka rennien nappasin just. Typerät toiveet nostaa heti päätään, vaikka voihan se närästys tulla muustakin kuin raskausoireena :facepalm: :grin
 
Mulla tuli kaupassa tänään äkisti huono olo, juuri samanlainen kuin raskaana. Mutta tietysti se on pelkkää toiveajattelua, ei voi mitenkään olla vielä oireita vaikka olisi natsannutkin. :grin
 
Mullaki tuli tänään joku pahoinvointi kohtaus ja mies kommentoi, että mun rinnat näyttää isommille :D Mutta joo, tänään vissiin dp4, että tuulesta temmattuja nämä oireet :D
 
Tänään jo kp 21/28-30 ja ehkä dpo 6...eli kp 15 nippaili oikeanpuolimmaista munista joten oletan että ovis tapahtui silloin. Eilen illalla katsellessani telkkaria tunsin menkkajomoa alaselässä, heti mietin kiinnittymistä..mutta ku täs on niin monta negakiertoo jo ollu niin en ylläty jos tämäkin olis. Toivoa on kuitenkin, sillä tiistai iltana iski aivan kamala flunssa päälle ja lämmöt pyörii 37-37.5 asteessa. Pari päivää oon nukkunut paljon, ollu ihan veto pois..Oviksen jälkeen lämmöt ovat normaalistikin koholla, mutta eivät noin korkeella. Laskikohan vastustuskyky nyt että munasolu voi kiinnittyä?:bored: Tissit ei oo arat, mutta aavistuksen kosketus tuntuu sellasena polttavana...vaikea selittää:joyful: kyllä niitä oireita tuppaa olemaan taas täälläki..toivottavasti se plussa ny viimein pärähtäis meillekkin!!!:shy:
 
Takaisin
Top