Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Christine, kuvaa sit!!

Ite nuolasin vissiin ennen ku tipahti, ei oo viiva vahvistunu, haamuilee edelleen ja jos mahdollista niin vieläkin vaaleempaa. Lääkärissä täytyy käydä varmaan.
 
Kuvaa vielä...
 

Liitteet

  • 20170507_201011.jpg
    20170507_201011.jpg
    474 KB · Katsottu: 202
Mä testasin tänään, kp 30 ja dpo 13, mutta nega oli. Liekkö mahdollista, että edes kääntyisi plussaksi o_O

Harmittaa, olin jo kovin toiveikas. Eilen ja tänään on juilinut vasenta puolta, tuli mieleen jo endokin. :shaking
 
Mitä luulette voisiko toivoa vielä olla? Nyt kolmatta päivää juilinut tuo vasen munasarja, eikä se tunnu menkkakivulle. Ennen eilistä ajattelin optimistisena, jos kuuluisi raskauteen.

Nyt kp 31 ja (kai) dpo 14.

Olin eilen ihan maani myynyt, todella masentunut negasta. Olen todella kärsimätön, eihän tämä ollut vasta kuin eka kunnon yritys, takana pari huoletonta "sinnepäin yritystä". Menkkoja ei kuitenkaan vielä näy.

Olen vain jo 34 vuotias, joten väistämättä pelottaa onko jo mahdotonta ylipäätään.

Tuli kyllä mieleen jos se ovulaatio olikin myöhässä ja meni meiltä huti.

Hitto vie, pilaan varmaan kaikki tsäänssit tällä stressailulla.
 
Mitä luulette voisiko toivoa vielä olla? Nyt kolmatta päivää juilinut tuo vasen munasarja, eikä se tunnu menkkakivulle. Ennen eilistä ajattelin optimistisena, jos kuuluisi raskauteen.

Nyt kp 31 ja (kai) dpo 14.

Olin eilen ihan maani myynyt, todella masentunut negasta. Olen todella kärsimätön, eihän tämä ollut vasta kuin eka kunnon yritys, takana pari huoletonta "sinnepäin yritystä". Menkkoja ei kuitenkaan vielä näy.

Olen vain jo 34 vuotias, joten väistämättä pelottaa onko jo mahdotonta ylipäätään.

Tuli kyllä mieleen jos se ovulaatio olikin myöhässä ja meni meiltä huti.

Hitto vie, pilaan varmaan kaikki tsäänssit tällä stressailulla.

Meilläkin edellinen kierto oli vasta yk1 mut se pettymys kun menkat sitten alkoi oli iso :oops: etenkin kun kuvittelin ovulaation jälkeen tunnistavani kaikenlaisia raskausoireita. Pari testiäkin ehdin tehdä ja toisessa kuvittelin näkeväni hailakan viivan.

Ikää minulla tulee kesällä jo 32 joten mietityttää myös että alkaako vuodet tulla vastaan niissä yrityksissä. Mutta...vastahan tässä on yksi kierto mennyt :woot:
 
Meilläkin tosiaan eka "virallinen" yrityskierto takana, ja kyllä sitä toivoi jos oiski ekalla tärpännyt. Mäkin olen niin kärsimätön! :excited001

Vappupallo, oishan endosta jotain muitakin oireita? Ymmärrän kyllä, että sitä pohtii kaikkea mahdollista kun tuntuu ettei mitään tapahtudu mihinkään suuntaan.Ja eikö ne sano, että aina on toivoa ennenkuin menkat alkaa? Onhan noita myöhäänkin plussanneita? :rolleyes:

Mulla pyörii nyt tää yrittäminen vaan mielessä ja tuntuu että alkaa myös stressitasot nousemaan. Kertokaahan vinkkejä millä saisi stressitasoa alemmas? Pitääks mun alkaa meditoimaan tai jotain? :hilarious:
 
Vappupallo endo aiheuttaa yleensä kipua muuallakin kun munasarjoissa ja se kipu ajoittuu yleensä kuukautisten aikaan. Voi kipuilla muutenkin mutta harvoin on ihan paikallista. Mulla on endo (löyty sattumalta laparoskopiassa) ja se kipu on sellanen tulehtuneen tuntuinen. Hankala kuvailla mutta se on aika koko alavatsan alueella. Mulla pahin ovulaation aikaan nykyään ennen lapsia oli pahin menkkojen aikaan. Lisäksi on runsaat vuodot, kiertohäiriöt, tiputteluvuodot jne. Toki kaikilla ei ole kaikkia oireita ja oirekirjo on ihan valtavan laaja.

Jos kipuilee munasarjan kohdalla niin ennemmin veikkaisin kystaa kuin endoa.

Täällä kp 21/28-34 dpo 8 jos ovis oli silloin kun luulen. Huonoa oloa ja rintojen kihelmöintiä, pientä menkkajomoa (vain tänään) ja kaamea jano kokoajan. Testi kolmen tunnin pidätyksellä nega mutta ihan tosi hyvällä mielikuvituksella siihen saa näkymään viivan ;)
 
Muokattu viimeksi:
kirppu_: Vaikea sanoa kun on tätä pientä vuotoo ollu nyt muutamana kuukautena tähän aikaan kierrosta, mutta toiveikas oon :happy:

...ikinä en oo hyytymiä bongannu. Nyt näyttää vuoto olevan ohi taas mutta ihmeellistä juilintaa tuntuu mahassa. Mä mietin että voisiko siellä olla joku kysta joka aiheuttaa tätä vuotoo:bookworm: onko kellään kokemusta ?
Itsellänikin oli pientä vuotoa siinä dpo7,8 ja 9. Toivoin että oli kiinnittymistä. Nyt maanantaina tuli siteeseen vuotoa vain aamulla aika niukasti, mutta sieltähän ne menkat sit alkoi :(
 
Kiitti kommenteista. Eilen illalla myöhään alkoi menkat eli kp 32 = kp 1.

Kovin toiveikas olin vielä viimeiseen asti, koska vasemmalle puolelle jomotteli ja juili/vihloi jo neljättä päivää, eikä se tuntunut menkkakivulle. Ties kuinka monta kertaa kahlasin internetinkin läpi etsiessäni varmistusta, että oireilu voisi olla raskaudesta (vaikka negagin oli jo testattu).

Miten sitä osaisi pysyä pois googlesta! Tässä kierrossa yritän välttää sitä, muuten on rentous kaukana hommasta. Tarvitsen kans vinkkejä stressittömyyteen, olen kaikesta aina sellainen ressi-Erkki :)

Jotenkin nyt on silti hyvä olo, itkin itkuni sunnuntaina kun testasin negan.

Täytyy tilata ovistikut ja kaivaa kuumemittari esiin :dance008

Ja pitää kuitenkin kuulostella oireita, ovulaation tienoilla mulla on kovat vihlonnat, joten silloinkin on usein endo-ajatukset heränneet. Menkkakivut ovat kyllä laantuneet vuosien myötä. Täytyy jutella lääkärille.

Kaikille tsemppiä!
 
Täällä ilmoitteli puhelimen muistutus että kp 28/28-30 olisi tänään. Eilen hentoa vaaleanpunasta vuotoo mut tänään ei oo ollu mitään. Rintoja alkoi aristaa vasta eilen joten menkat luultavasti venähtää, yleensä ne on viikon kipeät ennenku alkaa... Kauhee väsymyski vaivaa! Voisin vaan nukkua kaiket päivät.. Testannu en oo enää viime negan jälkeen...katotaan sitten jos menkkoja ei ala kuulumaan muutaman päivän sisällä :angelic::angelic:
 
Kp 30 ja dpo15 tänään eikä tätiä saati raskautta...testasin nimittäin juuri puhtoisen negan apteekin kasettitestillä. Menkat alkaa lähiaikoina :shifty: toivottavasti muilla piinailijoilla tärppää! Odottelen miestäni kotiin ja sit korkkaamme kylmät oluet! :dance011:dance011
 
Ai niin, piti tännekin ilmottaa, että negaks muuttu testi, joten tais olla kemiallinen tms. Nyt uus kierto dpo1 menossa :)
 
Joko tää on ovulaation merkki? Eka kierto menossa ovulaatiotestien kanssa niin vähän tarvii apua näihin tulkintoihin:woot:
 

Liitteet

  • IMG_20170516_105615.jpg
    IMG_20170516_105615.jpg
    384.6 KB · Katsottu: 192
Muokattu viimeksi:
Ikonii, paha sanoo, kannattaa talletella mutta jatkaa testailua vielä :) itelläni ovisplussa eli dpo-1 (joissakin tapauksissa, kuten tässä kierrossa dpo0) om sellanen, missä testiviiva on kontrolliviivaa vahvempi :)
 
Takaisin
Top