Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä luulette voisiko toivoa vielä olla? Nyt kolmatta päivää juilinut tuo vasen munasarja, eikä se tunnu menkkakivulle. Ennen eilistä ajattelin optimistisena, jos kuuluisi raskauteen.
Nyt kp 31 ja (kai) dpo 14.
Olin eilen ihan maani myynyt, todella masentunut negasta. Olen todella kärsimätön, eihän tämä ollut vasta kuin eka kunnon yritys, takana pari huoletonta "sinnepäin yritystä". Menkkoja ei kuitenkaan vielä näy.
Olen vain jo 34 vuotias, joten väistämättä pelottaa onko jo mahdotonta ylipäätään.
Tuli kyllä mieleen jos se ovulaatio olikin myöhässä ja meni meiltä huti.
Hitto vie, pilaan varmaan kaikki tsäänssit tällä stressailulla.
Itsellänikin oli pientä vuotoa siinä dpo7,8 ja 9. Toivoin että oli kiinnittymistä. Nyt maanantaina tuli siteeseen vuotoa vain aamulla aika niukasti, mutta sieltähän ne menkat sit alkoikirppu_: Vaikea sanoa kun on tätä pientä vuotoo ollu nyt muutamana kuukautena tähän aikaan kierrosta, mutta toiveikas oon
...ikinä en oo hyytymiä bongannu. Nyt näyttää vuoto olevan ohi taas mutta ihmeellistä juilintaa tuntuu mahassa. Mä mietin että voisiko siellä olla joku kysta joka aiheuttaa tätä vuotoo onko kellään kokemusta ?