Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laitetaanpa vielä tännekin, tämä piina päättyi monen mutkan kautta onneen! (Ja aivan uuteen jännitykseen!)

Kerron nyt siis pidemmän kautta. Ollaan miehen kanssa esikoista yritetty 2v3kk. Ensikäynti lääkäriin ollaan käyty, ja saatu lähetteet labroihin ja mies simppanäytetesteihin. Oltaisiin oltu siis hoidot alottamassa!

Noh, tässä kierrossa tjottailtiin, ja mä olin välillä jopa sekasin mikä kp on menossa. Oviksen tikutin kiertopäivälle 18. Tämän mukaan alkoi vuoto dpo16, siis täysin normaalisti.

Vuoto oli veristä, mutta kuitenkin hyvin niukkaa, ja lopahti seinään kahden päivän jälkeen. Ajattelin että olipas lyhyet menkat.

Sit alkoi olla oireita, mistä päätin tehdä testin (nälkä oli loputon, väsymys aivan kamala), ja sieltä tulikin haamujen esiäiti!

Tänään tein sit apteekkarin testiin haaleen plussan <3

IMG_20170503_123312.jpg


Toivon kovasti että viiva tuosta vahvistuu, ja että saan pikkusen syliin asti! <3

Dep kp39/34. Dpo:sta en oo varma ollenkaan, koska voi olla että ovis tapahtui o-plussasta huolimatta myöhemmin, koska nyt vasta noin haaleeta. Ekan mukaan kuitenkin dpo20!

Vai olisko Dep 4+5 menkkojen mukaan :)
 
Debillä näkyy haaleeta viivaa, toivotaan viivalle vahvistumisia <3

Täällä kp 22/29-30, oletettu dpo 7 tänään. Testailla en aio ennen ensviikkoo...ei oo kyllä mitään fiiliksiäkään että olis tärpännyt...
 
Deb, onnea :smiley-bounce013

Mulla menossa kp 27, ehkä dpo 10. Yöllä heräsin järkyttävän huonoon oloon, mietin oksennanko. Nukahdin kuitenkin. Pari päivää myös närästänyt ja eilen vihloi vasemmalle.

Vielä en uskalla tehdä testiä, vaikka mieli niin tekisi! :dance018
 
Soitto tuli.Tiistaina hoidon suunnitteluun jos ennen sitä menkat ei ole alkanut jos alkaa sitten varamaan foliultraa.
 
Ääää täällä varmaan dpo3 kp16/28-34 jos tuntemukset piti oviksen osalta paikkansa. Ärsyttää kun tiedän ettei vielä kannata edes ajatella testaamista. Oireita ei ole jos rintojen "kutinaa"/ kihelmöintiä ei lasketa. Eipä sitä tässä mitään oireita vielä tartte ollakaan.
 
Hena82: Mulla on kans kutittanut rintoja oviksen jälkeen.

...Lisäksi nenä vuotaa ja aivastuttaa ilman muita flunssan oireita...voi olla kyllä reaktio erilaiselle pölylle ulkona. Väsymys on ollu valtaisa tällä viikolla. Joka päivä pitäny vetää päikkärit töiden jälkeen ja tuntuu ettei pääse sängystä ylös ku herätyskello soi. Harmittaa kun sää on ollu niin ihana, mutta ei vaan jaksa lähtee ulkoileen... Närästyskin vaivaa ja kun nälkä iskee syötävää on saatava heti tai tulee huono olo :shy: taidan varmuuden vuoksi apteekin kautta käydä kuitenkin, nyt ku näitä oireira miettii :hilarious:
 
On tää nyt helevettiläinen:schocked028 vannotin itselleni eilen puhtaan negan tultua että uusin testin vasta paljon lähempänä oletettujen menkkojen alkua (CB:n early detective) mut niin sitä vaan kävi että tänä aamuna olin tikuttamassa:whacky011 tänään siis oli oikeesti se ensimmäinen mahdollinen päivä kun tuolla testillä vois raskaus näkyä, otin eilen vähän varaslähdön.

No mutta, tänäaamuna kuvittelin näkeväni ihan toooooooooosi tositositosi haaleen viivan!!! Ja sekin näky vaan ku testiä katto tietystä kulmasta ja kuvaan sitä ei kyllä saanu mitenkään ikuistettua. Minä niin ajattelin olevani liikenteessä semmosella asenteella että siinä joko on viiva tai ei ole, mut hitto ku sitä oireilee ja näkee just mitä haluaa!:rolleyes:

Huoh. Tänään ostamaan lisää testejä.
 
Tänne raskaustestit saapui, mutta turhaa taitaa olla testailla kun pyyhkiessä huomaan pientä tuhruvuotoa, höh.

Huomasin pohtivani tänään, että tulispa menkat useammin kuin kerran kuussa niin ei olisi niin pitkä aika odottaa uutta mahdollisuutta :laughing021
 
No nytpä olikin outo juttu. Menkat tais sitten alkaa o_O

Tänään piti olla kp26/~30 mut näkyy vaihtuneen sit kp1:isi. Ikinä ollu kierto näin lyhyt. Eli aamulla näkemäni haamujen haamu oli toivenäkyjä. Hmmm. Nyt aattelin seurailla lämpöjä ja niitten perusteella metsästää sitä ovulaatiota, tuo yk1 meni vähän kokeilumielellä.
 
Mä kans tuskailin viime kierron vaihtuessa, että miksi voi vain kuukauden välein yrittää :meh:

Olen muutenkin ihan vainoharhainen alkaako menkat, koko ajan kuulostelen alkaako menkkakivut tai tuleeko verta.. Nyt kp 28 ja kierto yleensä 28-30, tosin viimeaikoina ennemmin 30.

No mutta joo, ei tänne mitään uutta, kunhan kirjoittelen lämpimikseni.

Uutta yritystä vaan, joilla täti tuli. Itsekin otan lämmön mittailut ja tikutukset käyttöön, jos ei nyt natsaa.
 
Vitsit...mitähän tää on...dpo 9(?) ja kauppareissulla tunsin pientä mahakramppia...kotona huomasin että pikkareissani on hieman verta ja pissatessa sitä tippasi ihan pyttyynkin vähän ja paperiin jäi pyyhittäessä verinen pikkurillin pään kokoinen hyytymä. Rt näytti negaa eilen ainaki :nailbiting:
 
kirppu_: Vaikea sanoa kun on tätä pientä vuotoo ollu nyt muutamana kuukautena tähän aikaan kierrosta, mutta toiveikas oon :happy:

...ikinä en oo hyytymiä bongannu. Nyt näyttää vuoto olevan ohi taas mutta ihmeellistä juilintaa tuntuu mahassa. Mä mietin että voisiko siellä olla joku kysta joka aiheuttaa tätä vuotoo:bookworm: onko kellään kokemusta ?
 
kirppu_: Vaikea sanoa kun on tätä pientä vuotoo ollu nyt muutamana kuukautena tähän aikaan kierrosta, mutta toiveikas oon :happy:

...ikinä en oo hyytymiä bongannu. Nyt näyttää vuoto olevan ohi taas mutta ihmeellistä juilintaa tuntuu mahassa. Mä mietin että voisiko siellä olla joku kysta joka aiheuttaa tätä vuotoo:bookworm: onko kellään kokemusta ?

Mun äitellä oli myoomia, jotka viiden lapsen jälkeen alko vuotaa sit kokoajan. Kannattaa tarkistuttaa, ne voi leikata pois :) ja tosiaan saivat 5 lasta, joten ei vaikuttanu siihen :)
 
Tai sit oot oikeesti pidemmällä raskaana ;) tai sit toi oli kiinnittymisvuotoo?
 
Ostin pari pc liuskaa...kohta testailen! Ihan outoo juilintaa alavatsalla kokoajan ollu ja koko päivän... :eek: luulis jo tänään näkyvän jos on näkyäkseen :angelic:
 
Takaisin
Top