Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on nyt todellista piinaa. Kp 31/28-30 ja aamulla kokeilin kohdunnapukkaa. Yllätyksekeni se on kiinni, kova ja korkealla. Pientä punaista vuotoa tuli sen jälkeen mutta voi olla että sain kynsillä raapastua haavan limakalvolle. Muuten vuotoa ei ole ollut.
Ei menkka oireita mutta ei lisääntyneitä raskaus oireitakaan...
mulla on vielä kaksi one stepin herkkää testiä laatikossa ja toisen vois tehdä huomenna aamulla jos vuoto ei illan ja yön aikana ala.
 
Hena oottelen sun testiä :)

Laittelin kuvaa tonne plussa vai ei ketjuun...
ei mitään selvää plussaa mutta en voi sanoa varmaksi negaksikaan.

Kuusi kertaa olen ollu raskaana ja aina plussannu ennen kun menkat on myöhässä. Nyt mennään jo kp 32/28-30 eikä menkoista tietoakaan. Etova olo ollu jo viikon...
 
Täälä eilen eka nega testattu hätähousu kun olin eikä 100% varmuutta oviksesta. Etoo aika ilkeesti ja muutama oire löytyy mutta eiköhän se ens viikolla selviä onko kuvitelmaa vai ei
 
Voihan piina! Eilen aika selkeä (tosin haalea) viiva tuli r-testissä kiina kasettitestiin. Aamulla haaleampi, mutta silmiin erottui. Nyt tein pc-puikon, ja se on nega. Molemmissa testeissä herkkyys 25mlu.
Päivät on aikaiset, jos on dpo8-10 tänään; en saanut o+ tikuilla kiinni, niin vaikea tietää... Olisko voinut olla kiinnittymisen jälkeistä nuo kasettitestin plussat? Niillä en aiemmin oo saanut mitään haamuja/viivanpaikkoja kuitenkaan.
 
Järki menee!

Tänä keväänä olemme päättäneet, että alamme yrittää. Pari kiertoa meni hapuillen ja ajatuksella, että tulkoot jos tulee. Ovulaatio on mulla yleensä hyvin selkeä, on kivut ja limat. Tosin molempia monena päivänä, joten oikeastaan ei ole tietoa minä päivänä se todellisuudessa on. Tikutellut en ole.

Kierto on tasainen 28-30.

Maanantaina oli kp 17 ja sitä ennen tuli kp 14 ensi kerran limaa, ns. tulppa. Kp 16-17 tuli limaa ja 17 juili vasemmalle puolen usemman tunnin. Ajattelin, että jes! Nyt ovuloin! Pupuilua 16 ja 17.

Ti kp 18 sattuikin oikealle puolen :I

Kp 19-20 oli kivutonta, mutta pientä limaa. Kp 21 vasen puoli juili jälleen?? Limaa tuli vähän enemmän pyyhkiessä. Kp 22 tykytteli vasemmalle ja limaa tuli edelleen hiukan.

Tänään kp 23 limat stopannut täysin, painon tunnetta kevyesti vasemmalla. Närästää ja paleltaa.

Myöhätyikä ovulaatio kp 22-23? Vai olisiko se ollut silloin kp 17 ja nuo loppuviikon oireet olisivat kiinnittymistä.

Näitä ajatuksia pyörittelen ja toivon niin kovasti!

Viikko piinaa, ensi viikon la pitäisi alkaa menkat, jos alkavat.

Onko muita jotka ovat limailleet yli ovulaation? Toiveet kyllä vähissä, kun nyt se limailu loppu. KP 17 oli vain niin selkeä kipu ja limat, että ihmetyttää, jos se ei ollut ovulaatio.
 
Vappupallo, jospa sulla tulikin myöhäinen ovis? Jos ne aiemmat kipuilut kerto vaan follin kasvamisesta, ja myöhemmin kipuili kun munasolu irtos? Tai sit jos on tärpänny niin jos vaikka keltarauhanen siellä toimii niin että kipuilee :p

Suosittelen tikuttamaan ovista, mä luulin aina ennen että ovis oli sillon kun tuli ekan kerran limat ja kivut, mutta kun tikuttelin niin tajusin että sillon vasta folli kasvoi ja kun tuli o+ niin seuraavan 24 tunnin aikana tuntu erilainen, sellanen terävä kipu joka kesti vaan hetken ja tiesin varmaks että sillon oli ovis, kun kerran tikussakin oli ollu plussa.

Käytätkö esimerkiks allergialääkkeitä? Perus setiritsiini tekee mulla (voi aiheuttaa sellasta) sen, että ovis tulee myöhemmin kun normaalisti, ja limaa tulee enemmän koko kierron aikana.

Myöskin limojen koostumus vaihtelee riippuen missä kohtaa kierto on menossa, oviksen aikaan sellasta runsasta venyvää, "eggwhitea", muistuttaa siis kananmunan valkuaista, ja luteaalivaiheen lima mulla kellertävää ja vähän tahmeeta. Kun olin raskaana (meni kesken) viime syksynä, tuli runsaasti nestemäistä, melkein maitomaista valkovuotoo oikein kunnolla.

Tikuttelu auttaa ymmärtämään kierron eri tuntemuksia tosi hyvin :) toivotaan toki ettet sellasta tarttis, että kyytiläinen olis tarrannu matkaan!
 
Mä vähän kirjotan tännekin puolelle. Mulla on tilanne se, että sain haamuja testiin 3kpl, mutta menkat alkoivat ajallaan kuitenkin. Nyt oon vaan ollu kaikkien luonnonlakien vastasesti aivan järkyttävän väsyny, vaikka yleensä energiat katossa aina heti alkukierrosta. Nyt oon ottanu kolmena päivänä päikkärit ja silti oisin valmis menemään jo ajoissa nukkumaan (nyt vähän veny tää nukkumaanmeno, kirjottelen silmät ristissä tätä). Lisäks mulla on ihan jäätävä ruokahalu, ja sen jälkeen kun oon syöny annoksen mitä en normaalisti jaksa syödä, on edelleen nälkä ja tekis mieli vaan syödä jotain lisää.

Menkat on ihan kirkasta vuotoo (nyt alkaa kp3, ellei oo kp37/34), ei hyytymiä ja ehkä hieman normaalia niukempaa. Kipujakaan ei oo, vaikka yleensä joudun ekan päivän-pari ottamaan buranaa. Tänään tuli mieleen että entä jos mulla oliskin valekuukautiset? 2v yritetty miehen kanssa lasta, luomuna toistaseks ja hoitoihin menossa, joten kauheen iso luottamus ei oo siihen että oisin raskaana, mutta pistää mietityttää nää oireet.

Ärsyttävää kun ei oo testejä, ja saan testattua vasta luultavasti tiistaina.
 
Mä vähän kirjotan tännekin puolelle. Mulla on tilanne se, että sain haamuja testiin 3kpl, mutta menkat alkoivat ajallaan kuitenkin. Nyt oon vaan ollu kaikkien luonnonlakien vastasesti aivan järkyttävän väsyny, vaikka yleensä energiat katossa aina heti alkukierrosta. Nyt oon ottanu kolmena päivänä päikkärit ja silti oisin valmis menemään jo ajoissa nukkumaan (nyt vähän veny tää nukkumaanmeno, kirjottelen silmät ristissä tätä). Lisäks mulla on ihan jäätävä ruokahalu, ja sen jälkeen kun oon syöny annoksen mitä en normaalisti jaksa syödä, on edelleen nälkä ja tekis mieli vaan syödä jotain lisää.

Menkat on ihan kirkasta vuotoo (nyt alkaa kp3, ellei oo kp37/34), ei hyytymiä ja ehkä hieman normaalia niukempaa. Kipujakaan ei oo, vaikka yleensä joudun ekan päivän-pari ottamaan buranaa. Tänään tuli mieleen että entä jos mulla oliskin valekuukautiset? 2v yritetty miehen kanssa lasta, luomuna toistaseks ja hoitoihin menossa, joten kauheen iso luottamus ei oo siihen että oisin raskaana, mutta pistää mietityttää nää oireet.

Ärsyttävää kun ei oo testejä, ja saan testattua vasta luultavasti tiistaina.

Koita jaksaa huomiseen ja tee sit se testi! Jos on valemenkat ni luulis näyttävän huomenna plussaa. Pidän peukkuja! Kuulostaa ainakin siltä että voisi olla ne valemenkat.. :) Täällä myös sekavat fiilikset kun tarkkailee omaa oloja ja testejä.
 
Moikka kaikki! Täällä mukaan ilmoittautuisi yksi uusi piinailija! :greet025
Lueskelin alkupään keskusteluja ja täällä vaikutti olevan hyvä ja kannustava tunnelma, joten uskaltaudun minäkin mukaan.

Täällä mennään ensimmäistä "virallista" yrityskierrosta kp 23/28-33 ja dpo 8-9. Oviksen bongasin tikulla ja mun mielestä viiva oli kahtena päivänä peräkkäin yhtä tumma/tummempi kuin kontrolli. Seksiä tuli harrastettua ovikseen nähden ihan hyvinä päivinä (dpo -3, -1 ja 0). Pari päivää oviksen jälkeen sain virtsatietulehduksen ja siihen antibiootit. Tän ab-kuurin takia olinkin ihan varma että kierto menee hukkaan mutta niin se toivo vaan nousee mitä pidemmälle piinaviikkoja menee. Tein raskaustestin lauantaina (ihan liian aikaisin, tiedän), puhdas negahan se oli. Halusin testata varmuuden vuoksi kun olin menossa juhliin joissa tiesin olevan alkoa tarjolla. Juhlittiinkin sitten kunnolla, jos nyt vaikka sattuiskin tulemaan raskaaksi tästä kierrosta :smiley-bounce022 Mitään ihmeempiä oireita ei kyllä ole, rinnat/nännit hieman arat, lievää menkkajomotusta, nivusissa hieman jomottaa yms. Olin ihan varma, että olisin kehittänyt tässä kierrossa kaikki mahdolliset oireet mutta eih.

Kaikille onnea yritykseen ja plussauutisia odotellessa! :Heartred
 
Heei! :greet025 Täällä uusi piinailija liittyy joukkoon :dance018

On nyt vihdoin puolison kanssa annettu lupa sille, että tulee jos on tullakseen, nyt siis yk1 menossa ja kp 22/~30, dpo 5-8 (en ole tikuttanut, kierron ja tuntemusten perusteella tämä). Ja on tää ihmismieli niiiin hupsu! Heti kun lupa raskautumiselle on annettu, niin tottakai oviksen jälkeen oon huomannu merkkejä mahdollisesta hedelmöittymisestä :happy090

-heti ovulaatiosta lähtien melkeinpä paineen tunne alavatsalla
-lievästi etova olo
-yhtäkkinen nenäverenvuoto
-huulten kuivuminen/jano
-turvotus (voi kyllä johtua nyt ihan epämääräisistä ruokailuistakin)

Perjantaina suunnittelin tekeväni CB:n early detective -testin, jos näyttää negatiivista niin uutta testiä sitten vasta jos menkat myöhässä. Yritän psyykata itseäni siihen todennäköiseen vaihtoehtoon että olis liian hyvä onni jos heti ekalla tärppää ja että todennäköisesti ne menkat sieltä sitten tulee...Ihan ihme juttu miten se vauvakuume herää kun antaa sille mahdollisuuden!:Heartred
 
Ikonii, lupaavia oireita! Plussatuulia ++++!!

Mä tein pari pc:tä, ja ne molemmat näyttikin näin!

IMG_20170501_173733.png


Voiko oikeesti olla että oon raskaana vuodosta huolimatta? :eek: (tänään loppu 2pvän niukat mutta veriset 'menkat'). Ja miksi noin haalee?
 
Muokattu viimeksi:
Vappupallo, jospa sulla tulikin myöhäinen ovis? Jos ne aiemmat kipuilut kerto vaan follin kasvamisesta, ja myöhemmin kipuili kun munasolu irtos? Tai sit jos on tärpänny niin jos vaikka keltarauhanen siellä toimii niin että kipuilee :p

Suosittelen tikuttamaan ovista, mä luulin aina ennen että ovis oli sillon kun tuli ekan kerran limat ja kivut, mutta kun tikuttelin niin tajusin että sillon vasta folli kasvoi ja kun tuli o+ niin seuraavan 24 tunnin aikana tuntu erilainen, sellanen terävä kipu joka kesti vaan hetken ja tiesin varmaks että sillon oli ovis, kun kerran tikussakin oli ollu plussa.

Käytätkö esimerkiks allergialääkkeitä? Perus setiritsiini tekee mulla (voi aiheuttaa sellasta) sen, että ovis tulee myöhemmin kun normaalisti, ja limaa tulee enemmän koko kierron aikana.

Myöskin limojen koostumus vaihtelee riippuen missä kohtaa kierto on menossa, oviksen aikaan sellasta runsasta venyvää, "eggwhitea", muistuttaa siis kananmunan valkuaista, ja luteaalivaiheen lima mulla kellertävää ja vähän tahmeeta. Kun olin raskaana (meni kesken) viime syksynä, tuli runsaasti nestemäistä, melkein maitomaista valkovuotoo oikein kunnolla.

Tikuttelu auttaa ymmärtämään kierron eri tuntemuksia tosi hyvin :) toivotaan toki ettet sellasta tarttis, että kyytiläinen olis tarrannu matkaan!

Voi kiitos kivasta kommentista :)

Saa nähdä kuinka käy! Yleensä kivuista ja limoista on alkanut tasan 14 vrk:n kuluttua menkat. Erityisen limaista oli kp 16 ja kp 17 oli se kipu. Eeiih hitto, kun piinattaa. Viikonloppu sen näyttää, viikon päästä ajattelin tehdä testin, jos ei mitään kuulu ennen sitä.

Nyt ns. oireet tyssänneet täysin (kp 24 ja KAI dpo 7), ei jomotusta/vihlontaa/painon tunnetta.

Sormet ristiin kaikkien toiveikkaiden puolesta! :)
 
Voi kiitos kivasta kommentista :)

Saa nähdä kuinka käy! Yleensä kivuista ja limoista on alkanut tasan 14 vrk:n kuluttua menkat. Erityisen limaista oli kp 16 ja kp 17 oli se kipu. Eeiih hitto, kun piinattaa. Viikonloppu sen näyttää, viikon päästä ajattelin tehdä testin, jos ei mitään kuulu ennen sitä.

Nyt ns. oireet tyssänneet täysin (kp 24 ja KAI dpo 7), ei jomotusta/vihlontaa/painon tunnetta.

Sormet ristiin kaikkien toiveikkaiden puolesta! :)

Ja piti vielä lisätä, että en ole syönyt nyt allergia- tai muitakaan lääkkeitä.

Kauheasti en huomaa eroa limoissa. Yleensä alussa selkeä tulppa; hyytelöklöntti. Sen jälkeen kananmunan valkuaisen kaltaista, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Seuraavassa kierrossa tikutan, niin ei tarvitse arpoa :D
 
Mä tuun tänne piinaileen :angelic: Nyt on menossa kp 20/28-30 ja olin tuntevani ovulaation kp 15. Se oli sellainen lievä menkkakipu alaselässä iltapäivällä joka muuntui vasemman munasarjan ajoittaiseksi vihlonnaksi ja loppui illalla kokonaan. Myös paikat oli erittäin liukkaat kun illalla pupuiltiin :joyful: Nyt siis vaan odotellaan..Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole mihkään suuntaan...
 
Siis kyllä meinasi hermot mennä kun en saanut tänään ennen kolmea tilattua raskauskeijulta r-testejä! :smiley-angry017
Tarkoitus oli heti aamusta tilata niin olis voinu olla jo huomenna perillä. No, nyt joutuu odottelemaan varmaan ylihuomiseen (viimeeksi mulla kyllä kesti tilauksen tulemisessa viikko!).

Täällä yön aikana yllättäen alkanut ilmetä ehkä jotain mahdollisia oireita! Voi kyllä hyvin tehdä mielikin kepposia kun selaillu näitä palstoja :happy090
Nyt olisi jo vähän närästystä (luulen ainakin närästykseksi kun ei mulla oikein koskaan ennen oo ollu), on röyhtäilyttänyt myös. Lisäksi nivusesta repi äsken kävellessä oikein kunnolla ja alavatsassa hieman menkkamaisia oloja.

Menossa siis dpo10, ja aika menee niiin hitaasti enkä malttais odottaa testejä ja loppuviikkoa :happy7
 
Takaisin
Top