Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noh, mites täällä voidaan :) :) mulla on näköjään jääny useammasta paikasta kaikki jännät paikat näkemättä , ku ei tuu ilmotuksia että joku tänne kirjottelee!! Perskules :P :)

Täällä ootellaan ovista kp15/28-?
Ja talletellaan ;)
 
Pakkohan se on ensi kiertoon ne tikut hommata, nimittäin nyt alkoi ne liukkaat kelit o_O Eipä täälläkään sitten muuta kuin varmuuden vuoksi lisää tallettelua kehiin! Piinaillaan sitten urakalla ensi viikon jälkeen :troll:
 
Kp37/28? Ja edelleen ei menkoista tietoa. Tein viimeksi r-testin perjantaina. Seuraava testi varmaan huomenna (jos maltan vielä tänään olla testaamatta). Alavatsalla tuntuu painetta, vaikka käynyt vessassa ja vatsakin toiminut hyvin. Ehkä vaan alkaa olla limakalvo niin paksu, kun ei tule vuotona pois. Silti sitä toivoo, että olis nyt ylläriplussa!!
 
Muokattu viimeksi:
Hyvin meni viikonloppu ilman testailuja, kun en oikeestaan ees foorumilla käynyt. Olis pitänyt jatkaa taukoa huomiseen; testit polttelee näppejä :rolleyes: :hilarious:
 
Alan tosiaan epäillä, että jotain yrittänyt tapahtuu. Tein kaks erilaista testiä pc ja eBayn herkemmän. Testiajalla siinä herkemmässä kävi selvästi haalee viiva, joka häipyi ennenku kerkesin ottaa kuvan (tietenkin kännykässä oli just virta vähissä ja kameran salama ei toiminut). Aukaisin testin ja eihän siinä enää mitään näy. Pc jäi negaksi sekin.
Taidan tänään soitella sen labralähetteen, niin ainakin tietää, onko siellä ollutkaan mitään vaiko testit susia.
 

Liitteet

  • IMG_20170327_090700.jpg
    IMG_20170327_090700.jpg
    435.9 KB · Katsottu: 132
  • IMG_20170327_090413.jpg
    IMG_20170327_090413.jpg
    413 KB · Katsottu: 141
Kp 28/26-29 dpo 15. Ihan semmonen olo, että kohta pärähtää täti paikalle suorastaan torvisoittokunnan kera herättäen minut tästä kesäajan vaihtumisen mukanaan tuomasta pöhnäunesta... :angry5:p:laughing002:laughing021:laughing025
 
Siis oli ihan pakko pitkästä aikaa tulla kirjoittamaan foorumille, kun meinaan haljeta, kun en kehtaa avautua kenellekkään mun kehontuntemuksista :happy090

Tai siis nyt on kp 28/30-40, ja no epäilisin et tää kierto olis sellanen 32-34 päiväinen, ei missään nimessä pisin mahdollinen (40).. Ja ja, mulla on ihme menkka fiilikset, ja mulla ei ole ainakaan pariin vuoteen ollut menkka fiiliksiä vasta kuin ne menkat oikeesti alkaa samana päivänä. Ja siis edelliset kierrokset oon himo testannu, ja viime menkkojen aikaan päätin etten saa testata ennen kp 34 koska se on ihan turhaa, viimeks taisin tehdä neljä tai viis testiä sen kierron aikana. Miten mä jaksan sunnuntaihin asti?!
 
Siska piinailulle positiivista tulosta toivon :)

MW2b kurjuus :sorry:

Mulla alkoi eilen tuhrutella, aamulla tiputella ja eiköhän tänään vaihdu kp39 -> kp1. Eli eipä tarvinnut sitä hcg-labraa käydä (sain lähetteen ja olisin käynyt kuitenkin, mutta oli niin kamala jono, etten viitsinyt jäädä odottelemaan).

Tsemppiä kaikille piinailijoille!
Ja jaksamista kaikille uuteen kiertoon pyörähtäneille!
 
O+ toistamiseen tässä kierrossa.
Eka kp18 ja nyt 24/28-33 dpo5 toisen kerran! :P hääh!?

Ke olis aika yksityiselle gynelle että saa jotain apua raskautumiseen. Julkinen ei ottanu asiakkaaks vielä. Käski palata elokuussa astialle. Mutten jaksa ootella! Lähetteen sain sitä kautta labraan, jossa otetaan kilpirauhaskokeet.

Oireita minimaalisesti.. ;/
 
En mä sit saanutkaan itseäni odottaan sinne kp34, vaan tein testit sekä kp30 ja kp33.. ja negaahan ne näytti. Tänään sit kp35 ja täti tuli :(

harmi, mut kyl kai tämä tästä ja tsemppiä muillekin!
 
Unicorn käyhän kertomassa lääkärikuulumiset :rolleyes:

Siska pahoittelut kp1 :sorry:

Täällä o+ metsästystä. Piinaa on sekin, kun ensimmäistäkään en vielä tähän mennessä ole kiinni saanut :confused: eilen ja toissapäivänä oikealla kipuilua, olisipa follin kasvukipuja! :shy:
 
Mitäs täällä, ketään piinailijoita mestoilla?
Mulla edelleen o+ metsästys, eilen jo vähän sinne päin, mut ei läheskään plussa.. pääsiäispupuilua kuitenkin, varalle :grin Olisihan se kivaa, jos saisikin lapsettomuuspolin eka käynnillä plussan!! :nailbiting: :nailbiting: :bag:

Tuossa vielä eilinen o-testi. Muistaakseni nää on herkempiä testejä (15-20mlu), mutta hitsi kun tää oli just viimeinen!! :facepalm:
 

Liitteet

  • IMG_20170412_140243.jpg
    IMG_20170412_140243.jpg
    607.4 KB · Katsottu: 138
Unicorn käyhän kertomassa lääkärikuulumiset :rolleyes:


Meinasin aivan unohtaa.
Gyne kyseli ja tsekkasi paikat ultralla. Kaikki hyvin ja rakenteellisesti ei mitään vikaa :) Hyvä niin !

Sanoi että palataan asiaan jos ei syksyyn mennessä ole plussaa tikkuun piirtynyt. Ja käski kotiin laihduttamaan! Tämä käynti n 200e.

Ei antanut reseptejä mihinkään.
Vaikka ultrassa näkyi jo dpo8 lupsahtanut keltarauhanen.. uusi kierto alkoi kp32 eli dpo13.

Nyt mennään kp4/28 :)
Yk 4(11)
 
Täälä piinaillaan.. Dpo 6? Mun kiertp on ihan sekasin että saas nähdä ny.mitä käy tänään alkoi menkkamaiset kivut ja kuivaa ku saharassa eli eiköhän sieltä pian punaista näy
 
Minäkin täällä... kp 29/28-30 ja one stepin herkät antaa vain hailuraa viivanpaikkaa. Menkkaoireita ei juuri ole ja raskaus oireita voin kyllä keksiä :D

Tänään vihlassu muutaman kerran ikävästi kohdusuulta. No saa nähdä...
 
Täällä huonovointisuus jatkuu ja ehkä vain pahenee. Menkoista ei tietoakaan eikä kyllä siitäkään milloin ovis oikeasti oli. Nyt kp30/28-30 ja testi näyttää tältä
ImageUploadedByVau Foorumi1492147723.828797.jpg

Tuskin kuvasta kukaan muu mitää erottaa mutta itse näen siinä tosi tosi haalean viivan. No jos ovis oli kp 14/15 kuten oletan oireiden perusteella pitäs jo testissä näkyä jotain. Jos taas oli myöhemmin voi olla liian aikaista testata. T-O-D-E-L-L-A piinaavaa!!!
 
Hena joo, piinaa näissä hommissa riittää! Tuossa testissä en mitään näe, mut tiedän miten vaikeeta ne haaleimmat on kuvaan saada. Jospa se sieltä vielä vahvistuu :) ja onhan noita "myöhään plussanneitakin":wink
 
Takaisin
Top