Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ei tarvii enää piinailla tänään aamulla tuli punaista pyyhittäessä että eiköhän se tänään muutu kp1.
 
Voiko keskusteluun vielä liittyä? :)
Olen 25v kolmen lapsen äiti ja neljäs(ja viimeinen kun menin miehelle lupaa ) haaveissa. Pojat 6v 5v ja 1v 4kk
Oiskohan tää nyt yk 3 ja meinaa nyt jo masentaa kun ei tärppää vaikka tiiän et toiset yrittää vuosiakin.
Oiskohan nyt kp 17/28 et vielä on pitkä aika oottaa et miten käy nyt :confused:
 
Heippa! Minäkin voisin liittyä tänne, kun heti ekasta yrityksestä on sellainen olo, että en malttais millään odottaa, tapahtuuko jotain vaiko mitään :grin Olen siis 36-vuotias taaperopojan äiti. Sisarus pienelle olisi suurena toiveena... Nyt on kierron päivä 18 tai 19 (olen vähän epävarma), kuparikierukka otettiin pois 1,5 viikkoa sitten ja viikko sitten oletettuna ovispäivänä (tai ovista edeltävänä päivänä) oli yritystä asian eteen. Kierto ollut vähän epäsäännöllisempi viime aikoina, kierto aika lyhyt 24-26 päivää. Tässä sitä sitten vaan yritetään jaksaa päivä kerrallaan. Josko täältä saisi vertaistukea :Heartpink
 
Ärsyttävää kännykällä tätä foorumia seurata, kun paljon tulee viestejä, niin ilmoituksista "katoaa" osa ketjuista :mad: jää sitten viestejä huomaamatta ja menee jännät tilanteet ohi! :bored:

Täällä on uusia, kiva :) oli pari viimehetken piinailijaakin - saisko nähdä testitikkuja :rolleyes:

Ekamasu tuliko kp1? :sorry:
 
Kp 37/36 ja nega testattu.. :sorry:
 

Liitteet

  • IMG_20170124_095840.jpg
    IMG_20170124_095840.jpg
    526.6 KB · Katsottu: 192
Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negoista myös! :sad001

Alina, Minulla se palelu tiesi plussaa, kuitenkin!

Tiedän ettei se paljon lohduta, mutta ekamasu kp 1 on aina uuden alku. Itse pelkäsin eniten sitä ettei uutta kiertoa vaan kuulu.. ja saa odotella, odotella ja odotella.. Toivottavasti tämä on se tärppi kierto nyt <3

Käyn täällä kurkkimassa että miten piinaviikot etenee kullakin! Hirveästi soisi plussia kaikille!! :)
 
Muokattu viimeksi:
No jos sitä alkaisi ihan piinailemaankin.. 5 vuotta on saanut kolmas lapsi tulla, ja aikaiseksi on muutamat kemialliset saatu, viimeksi tammikuun alussa sain selvän plussan ja viikon päästä siitä alkoi menkat. Noh, se sai aikaan kuitenkin sen, että nyt sitten yritetään yrittämällä muutamat kierrot ainakin.

Nyt on KP 20/26-27, DPO 7 (Terot käytössä nyt ekaa kiertoa, kun kierrot on tupanneet jäädä 19-23 päiväisiksi - lienee se raskautumisen ongelma.) Ovis oli selvä KP 13, testeillä ja oireilla.

Terot aiheuttanee osan oireiluista ja viidessä vuodessa on ollut se hyvä puoli, että on tajunnut, että ihan mikä tahansa oire voi olla PMS-oirekin.. Ainoastaan menkkojen poisjäänti ja aikaisin alkavat menkkakipuilut on olleet selkeät plussaoireet. Ja se "omitunen olo", mitä ei voi sanoin selittää..

Nyt siis kohtua juilii, menkkakipuja ei sinänsä ole (menkoissa mulla ainakin koko alamahaa kramppailee) ja kyllä tuo keltarauhanen (terot..) tuolla vasemmalla muniksissa aiheuttaa tuntemuksia. Muutoin palelee ja väsyttää ja ja ja ja, mutta niinhän se aina loppukierrossa ja terot kai vahvistanee juuri näitä oireita.

Lämpökäppyräkin on oikein mallikas, mutta niin se on joskus näköjään ollut ihan negakierroissakin. Että eipä siitäkään voi mitään tulkita, vaikka olisi miten kolmivaiheinen ja kiinnittymisdippikin oikeen on löytyvinään siitä :rolleyes:

Huomatkaa, miten vedän itse itseltäni mattoa jalkojen alta :wacky:
 
Viljamiini Täällä kanssa yks piinailija, joka ei anna ittensä nyt kuvitella mitään :rolleyes: niin varmaan... :hilarious:

Nyt dpo6 (oireista päätellen) ja yrittänyt olla näitä asioita miettimättä. Tänään eksyin foorumille, niin siitä se oireiden kuunteleminen taas saikin vettä myllyyn :smiley-ashamed005
Tissit näytti ja tuntui tänään isolta, vasemmalla nippailee ja alavatsalla pinkeyden tunnetta... Joopa joo... :smiley-angelic006 Henkisesti oon valmistautunut jo siihen, että hoidot kutsuu - nyt viimeinen tero-kuuri (3kuuria kp15-24) ja seuraavan kierron alussa tutkimukset alkaa.

Testien tiirailu täällä alkaa tässä tän viikon loppupuoleen. Tai huomenna - mistäpä tuon tietää, miten kauan malttaa :laughing021
 
Olin jo tuossa pari päivää ihan varma, että kohta alkaa uus kierto, ja nyt oon ihan varma, etten oo yhtään varma yhtään mistään. Edellisen kierron pituus oli 24 päivää. Nyt on kierron päivä 26. Mutku mutku! Yhtään en kyllä nyt sitten tiiä mitä tässä pitäis/uskaltais/viitsis ajatella. Höh!
 
En jotenkin viitsi vielä :grin Tai en uskalla! Kun se kierto on ollu niin outoa viime vuoden ajan, mutta en ole varsinaisesti merkkaillut niitä ylös. Usein vaan ollu semmoinen olo, että ai nytkö ne jo alkaa. Ja nyt vaan on liian outoa. Oikeesti: jos ekan lapsen tekemiseen meni vuosi ja yhdeksän kuukautta, ja toka saa alkunsa ekasta laakista, niin eihän siinä olis mitään järkeä :laughing021Joten odottelen vielä jokusia päiviä ennen testaamista...
 
Mietin kans, että kun mulla oli ehkäisynä kuparikierukka, niin jos se on vaikuttanu kans jotenkin siihen kiertoon, ja nyt kierto normalisoituukin siihen mun 28:n päivään, kuten se on aikaisemmin ollutkin, kun kierukkaa ei enää ole. Ja mulla on outo olo, koska menkat on alkamassa ilman kierukkaa.
 
Täällä on niin hankaluuksia keksiä oireita että välillä oikein koittelee tissejä ihan kunnolla että voisko ne nyt aristaa mutta ei niin ei :D :D
 
Eipä mullakin tissit kipeät ole (yleensä oviksen jälkeen on arat), mutta nännit on kippeet! Esikosta oli tissit tosi kipeät, toisesta ei ollenkaan. Keskenmenneestä en muista, kemiallisissa on olleet vähän. Vaan Terot kai voi sen nännikivun tehdä. Kohtua kivistelee, sitä en kuvittele ;) Vaan en osaa nyt yhtään arvioida miten tässä käy. Perjantaina aikaisintaan testaan, jos vielä siltä näyttää. (Niin varmaan jaksan sinne odottaa..)
 
tiiamariia Mulla ei oikeastaan koskaan oo b00bsit kipeenä kierron aikana. Epätoivon hetkillä minäkin oon niitä painellut, että eikö nyt prkl jo ala tuntumaan :laughing021 ja ei, niin ei :laughing005
 
Mä en muista, että esikoisen kohdalla mulla olis ollu tissit kipeenä missään vaiheessa raskautta. Nyt tässä piinaillessa on kyllä ollu jotain outoja tissioloja.
 
Ja nyt siis DPO 8, edelleen kaikki kuten eilenkin :happy: Sillä erolla että venytellessä aamulla tuli repäisykipua. Juu, ihan varmasti se sellainen oli! Niin ja toissapäivänä veti yhtäkkiä suonta jalkapohjasta. Sen täytyy olla OIRE :rolleyes:

Mutta jos tosissaan ollaan, niin tuskinpa tässä nyt on SIITÄ kyse. Melekonen tuuri olisi, jos viiteen vuoteen ei olla juur mitään saatu aikaiseksi ja kemiallisen jälkeen nappaisi heti. Ihan varmasti juu :hungover:
 
Viljamiini no, onhan kemiallinen jo itsessään hyvä, kun tietää että jotain voi tapahtua. Yleensähän ne on "aikaisia keskenmenoja", alkiot ns. epäkelpoja kehittymään niin mikä ettei voisi tulla kemiallisen jälkeen plussa :) ja pianhan se nähdään miten käy :nailbiting: tsemppiä! :happy:
 
Takaisin
Top