Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs piinailijoille kuuluu? :) Tuliko plussia muille kuin tiiamariialle?

Täällä kp5, täti viskottu eteen päin ja oviksen odottelu alkaa. Arvelin tässä kierrossa o-testejäkin taas kokeilla vaikken usko että niihin plussaa saan. Terolut-kuuri nyt 4. kierto putkeen.
 
Niin ja tämän kierron jälkeen sitten lapsettomuuspolille alkuselvittelyt ja parikäynti; katse jo siellä ja tämä kierto on vaan pakkorutiinia. Se ei tosin haittaa, jos plussa tulee silti tässä kierrossa (yk13?) :shy:
 
Lara S, ihanaa kun olette menossa lapsettomuuspolille! Mulle on jäänyt tosi hyvä mieli niistä käynneistä. Oli ihanaa, kun meitä haluttiin auttaa. Meille tosin riitti tutkimukset ja toteamus, ettei ole mitään vikaa. Toivoin silloin, että jotain vikaa löytyis ja se korjattais :)

Täällä Kp 12/27-29. Ovis bongattu eilen aamulla, talletus tehty eilen päivällä ja yritetään ehtiä tänään vielä tekemään toinen talletus. Sitten alkaa hirmuinen piinailu! Mutta oon vaan niin onnellinen siitä oviksesta, yritän olla stressaamatta muuta.
 
Eipä ehditty tekemään sitä toista talletusta, mutta onneks se yks sentään ja kohtalaisen kiitettävään aikaan. Piinailu siis alkakoon :smiley-bounce005
 
Oi miten ärsyttävää ens viikon ma pitäis menkkojen alkaa mut just vasta kierrot startannu synnytyksen jälkeen. Nyt vaan koko ajan jännittää alkaako menkat vai ei. En millään haluais testata etukäteen et en taas näkis sitä katalaa negaa. Miten nää päivät menee niin hitaasti?
 
Minulla vielä 8 päivää odoteltavana, että täti tulee. Tuntunut menevän ihan harakoille tämä kierto, joten en uskalla toivoa mitään. Vaikka ainahan se pienen pieni toivonkipinä on vaikkei olisi edes koko kuun aikana miestä nähnyt! :hilarious:
 
Täällä oli (niukat) menkat 3pv, sitten tiputtelua / vanhan verensekaista vv kp9 saakka, ja kp10 alkoi "uudet menkat", eli sen verran vuoto lisääntyi, että piti tamponit ottaa käyttöön :confused: nyt siis aivan hukassa, että mikä on oikea kp1.
Näköjään voi piinailla myös menkkojen kanssa :grin tää kierto menee ihan harakoille; ei tässä osaa terolutejakaan aloittaa, kun kp15 pitäis ja en tiiä, milloin se on :bored:
 
Täällä dpo7. Ei oireita paitsi nännit kipeät ja rinnat ehkä hitusen turvonneet. Välillä nippailee mahassa. Jotenkin tuntuu että eiboo tärpännyt:(
 
Täällä myös dpo 7. Ei harmainta hajua, millainen olo tärppäyksestä tai epätärppäyksestä. Jos vaikka sitten yllättyisi joskus positiivisesti kun ei ehdi varsinaisesti asiaa miettiä... Ollaan "lomalla", eli meikäläinen tekee vaan koulutehtäviä kun lapsella on isovanhemmat leikittämässä :happy: Varmaan rupean kuitenkin piinailemaan kun kierto lähenee loppuaan :grin
 
Dpo 9 hätäisenä testasin negan... en testaile enää ennen menkkoja piste! Työkiireitä ollut niin etten paljon oo kerinnyt koko raskautta aatteleen. Mutta ei oireen oiretta jos nippailuja ei lasketa plääh
 
Ei oireita. Nippailuja ja alavatsajomoa lukuunottamatta. Plääh. Tais ovis mennä ohi ja huti. Tosin oviksen jälkeinen kuiva kausi ei oo vieläkään alkanut ni en kyllä tiiä mikä on homman nimi. Tikuttelin mutta en bongannut. Oireita oli oviksesta kp14-15 ja pupuiluja kp10, kp14 ja kp15. Toissapäivänä kuplintaa ja elohiiri alavatsalla. Esikoisen tärpissä oli samanlaista . Mutta en nyt kyllä jaksa uskoa tai toivoa siitä mitään :|

Unicorn kp18/28, dpo 3-4?
 
Täällä piinaillaan kans, yk2, kp20/28, dpo5. Mutta ilman oireita :/ Toisaalta viime kierrossa nännit oli jo tässä vaiheessa arat, nyt ei mitään. Tietenkin heti googletin, ja joillain rintojen oireettomuuskin on ollut merkki tärpistä. Mutta joo, mulla on silti semmoinen pessimistinen olo...
 
Täällä piinaillaan kans, yk2, kp20/28, dpo5. Mutta ilman oireita :/ Toisaalta viime kierrossa nännit oli jo tässä vaiheessa arat, nyt ei mitään. Tietenkin heti googletin, ja joillain rintojen oireettomuuskin on ollut merkki tärpistä. Mutta joo, mulla on silti semmoinen pessimistinen olo...

Joskus tosiaan se oireettomiuskin on oire ;) meinaatko testailla ennen menkkojen poisjääntiä? :)
 
Täällä kans kevyttä piinailua... ja pessimististä oloa. Eipä mulla ollu mitään havaintoa aikanaan esikoisen kohdalla siitä, että olisin raskautunut. Siinä oli kaikenlaista tekemistä, ja jossain määrin oltiin jo "luovutettu", vaikka aina talleteltiinkin oletettuun ovisaikaan. Ensimmäiset oireet raskautumisesta oli noin viikko plussauksen jälkeen, ja plussasin muistaakseni kp 32. Reilu viikko siitä turposin ihan mahdottomasti :p Muistan vain, että odottelin menkkoja vähän hämilläni. Kp 28 join lahjaskumppaa ja se ei oikein maistunut vaikka on mun lempparijuomaa. Se oli varmaan kyllä ihan eka oire, en vaan tajunnut.

Tänään siis kp 24/27-29 ja dpo 12.
 
Piinailija täälläkin. Onneksi niin kiirettä ettei välttämättä niin pitkäksi käy odottelu.
Tänään kp23/28-34. Heräsin hirveään päänsärkyyn ja vähän pahaan oloon. Epäilen migreeniä yök! Mutta kun söin vähän niin paha olo helpotti? Kp19 muistaakseni vihlaisuja tuolla alhaalla ja eilen kp22 pari kunnon au! repäsyä. Alaselkä on hellänä, ja edellisessä raskaudessa selkäni jumahti heti plussan kohdilla niin etten kunnolla liikkeelle viikkoon päässyt.
 
Tänään kp9, olettaisin oviksen tälle päivää, kun oli pariin kertaan kovaa pistävää kipua oikealla "munasarjoissa". Menkat oli merkilliset ja kestivät erimuodoissaan 2vk.
Optimistina lasken tänään dpo0 ja siitäpä se piinailu sitten alkaakin :rolleyes:
 
Takaisin
Top