Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä kun just ajatteli ettei oo oireita muuta ku päässä ni juilii vatsaa niin et tuntu jo ikävältä. Menispä päivät nopeesti....

Kärsivällisyyttä kaikille!
 
Moi kaikille. Ilmoittaudun mukaan jännäilemään. Toista siis yritetään, esikoinen täyttää juuri 2 vuotta. Ovis oli viime viikolla ja nyt siten odotellaan. Yk 2 menossa. Esikoinen tärppäsi heti ekalla yrittämällä, joten odotukset tämänkin suhteen ovat korkealla. Kovasti toivoin, että pääsisin vielä mukaan tuohon LA kesäkuussa 2017 ryhmään. :)
 
Täällä kans liitytään piinaporukkaan! Kp 26/29 ja jotain oireilua havaittu, mutta alan epäröimään itseä kyllä välillä että oonkohan keksinyt ne :bored: Heti ovulaation jälkeen oli pieni tuhru paperissa (ei mitään hajua mitä se voi olla?) Viikko siitä ihan hirveät alaselkäkivut ja mahan jomotus. Varsinkin toisessa nivusen seudulla. Ja sen jälkeen vähän etovaa oloa muutenkin ja nyt parin päivän sisällä tullut paineen tunne mahaan. Tänään testattu ja nega. :chicken:
 
Oliskohan meillä nyt yk 5 vai 6 menossa (tuli yhden kierron tauko väliin niin sekosin laskuissa) ja pari päivää enää kun menkat pitäisi alkaa. Aika skeptisenä oon mennyt kun joka kierto kuvittelen itselleni raskausoireet ja sitten menkat alkavat. Tässä kierrossa on kuitenkin tullut sellainen oire kuvaan mukaan, jota ei voi kuvitella, joten toivo on herännyt. :shy: Mulla ei normaali kierto vaikuta ikinä hiusten rasvoittumiseen, tosin pesen hiukset aina joka päivä. Sillä pesuvälillä hiukset on aina kunnossa, eikä iltaisin ennen pesua tunnu rasvaisilta. Nyt on menossa neljäs päivä kun hiukset ovat ihan jäätävän rasvaiset! Pesen illalla, ja aamulla ovat jo rasvaiset. Kävin jo tarkastamassa, että enhän vaan ole vahingossa pessyt hiuksia hoitoaineella, mutta ihan samaa shampoota se on kuin mitä aina käytän. Sitten mietin, että mitä jos tuo shampoo on jotenkin viallinen. Tänään siis kauppaan ostamaan uusi puteli. :grin

Saas nähdä miten käy. :p

Mutta jos ne menkat alkaa ja tästä jää mulle pysyvä "ennen kuukautisia -oire" niin sit en kyllä ala. :mad:
 
Saako täällä enää piinailijoiden kokousajoja pystyyn :greet025

Täällä kp20/dpo9. Eilen vielä pc näytti negaa.. Dpo6 sain kiinatestiin haalean viivan - joko viallinen testi tai olisko kiinnittyminen voinut vapauttaa jonkun hetkellisen hormonituulahduksen :think005 dpo4-6 oli melkoisia kramppeja, ei mulle normaalia ollenkaan niin kivuliaat krampit missään vaiheessa kiertoa. "Oireita" riittää :banghead:
Närästää (alkoi eilen), ilmavaivoja, lämmöt vähän koholla (päiväaikaan vrt. normaalisti - bbt en ole mittaillut), alavatsalla painetta, päänsärkyä (terot kp15-24 voi aiheuttaa myös, tosin viime kierrossa oli vaan iltaisin, kun otin lääkkeen aamupäivällä), lievää etomista.. Eilen oli saatava hesestä ruokaa, joka ei jostain syystä maistunutkaan. Flunssaoloakin oli, nyt heinänuhaa. Eggiksiä tmv vv ollut kolmena päivänä, normaalisti ollut kuivaa pitkin kiertoja. Ja aamulla tuli nenään autossa vaniljan tuoksu, mistä lie kun lähinnä tunkkainen haju yleensä autossa on, kaikki romppeet ja koira haisee normisti ihan muulle kuin vaniljalle! :hilarious:

Vuosi tjottailua, viimeiset 3 kiertoa sit ovistikutteluakin. Mulla on pco, niin ei jää tikkuun ovikset, bongaan ne munasarjakivuista.
 
Niin on hiljainen. Bongasin tän vasta ja vaikutti hauskalta porukkapiinailuketjulta, niin aattelin et saisko tänne vielä säpinää :rolleyes:
 
Mä piinailisin täällä jos ois oikeesti jotain kunnon oireita et ois oikeesti uskoa et ois raskaana... koska tällä hetkellä oireet ehkä viittaa enemmän tuleviin menkkoihin: menkkajomoja jo muutaman päivän sekä jatkuva ketutus :D suurin osa muusta "Oireesta" on varmaan keksittyä eikä oikeita. :D
 
Miitu kyllä täällä yritystä on pitää tätäkin ketjua hengissä :) Kiva ketju, jossa spekuloida oireita ja tuntemuksia - aivan kuin sitä ei tekis muutenkin riittävästi :rolleyes:

Täällä siis tuo yllä mainittu "lupaavan oloinen" kierto päättyi menkkoihin, kierto oli terolutin avulla 27 päivää josta tietysti iloinen. Nyt kp7/27 ja ovisbongaus on lähin piinailun aihe. Ensi viikolla pitäis olla - mikä päivä niin ei voi tietää :confused:
Palaan sitten varmaan jo parin viikon päästä muissa piinailuissa joillain epätoivoisen aikaisilla dpo-päivillä :rolleyes: :hilarious:
 
24 pitäis menkkojen alkaa mut katotaan. Nyt ollut häpyluun särkyä muutamana päivänä.
 
LaraS, Kyllähän sitä tulee juu tehtyä :rolleyes: Mutta jotenkin vielä kivempi on jännäillä ja piinailla yhdessä muiden kanssa, niin omasta kuin muidenkin puolesta!

Mulla on vähän erikoinen tilanne kaiken kaikkiaan, mutta JOS ovis olisi ollut kun kuvittelin niin nyt olisi dpo 6 ja mua paleltaa aivan hirveästi iltaisin, voisikohan se olla oire. :grin Ajattelin maanantaina synttäreiden kunniaksi testailla!

Jäädään jännäilemään heidukan testiä! :)

Mitenkäs ekamasu, ajattelitko testata ja jos niin milloin? :)
 
Kovasti himottais testatajo mutta koitan malttaa oottaa ens ti asti.
Miitu aika monella on ollut että palelee kun plussannu. Toivotaan jos nyt ois tärpänny.
 
Progesteroni nostaa kehon lämpöä ja sen takia usein paleltaa.
Täälläkin on vilusteltu jo ihan huolella, kun luget pitää mukavasti progesteronia yllä :D
Dpo 12 lopetin luget ja nyt odotellaan vuodon alkua.

Alina dpo 13
 
Alina, Mulla ei ole koskaan palelua ollut, joten tämä on ihan uusi juttu, mutta kiva tietää mistä voisi johtua! :)
 
Takaisin
Top