Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaankos täälä piinailemassa? Ens viikko pitäs jaksaa ootella et kuinka käy.. Täälä harvemmin oireita mutta viime yö oli kamala vihlas niin huolella että itku pääsi ja tänään jatku taas menkkajomottelu mitä on ollu lähes koko kierron :banghead: dpo 7-8 jäi vähä epäselväks ku peitot on heilunu hyvää vauhtii nii en sen kummemmin tarkkaillu
 
Täällä kp 15/30. Ovista odotellaan, hieman tuntemukset siihen viittais että ovis lähestyis mutta tikkuun en oo ovisplussaa saanu vielä..
Huoh, viel pari viikkoa tulevaa piinailua sit edessä :grin
 
Uutta yritystä vaan kehiin ja toivottavasti tärppää :) mä piinailen dpo 9-10 koska ratkee testaamaan lupasin itelle että odotan mahdollisimman pitkään.. Tää on vaan ihan outo kierto menkkajomotusta jomotusta ja jomotusta nyt pari päivää vihlonu nii että järki lähtee kovasti toivon et johtuu raskaudesta mutta on näitä muutenki ollut niin yritä jättää huomiotta :happy:
 
Inertia toivottavasti ei tuu mä oon jo sitä mieltä et riittää tää piinailu :D illat on pahimpia kun lapset nukkuu ja on hiljasta :)
 
Mulla kp12, ovulaatiotestit negoja, nyt tänään enemmän ollut oireita ovulaation tulosta, täytyy taas huomenna testata.. Kyllä odottavan aika on pitkä :-D
 
Täällä menossa kp 21/~23-25. Kierto heittäny pyllyä muutama viime kerta et on ollu 28, sit normi 25, sit 21 ja nyt ei oo mitään hajua millon tulis. Välillä niin monta kuukautta säännöllisesti 23-25. Mutta tosiaan, huomenna tarkotus testata ihan vaan että saa taas vähän mielenrauhaa, ja sit loppuviikosta jos ei oo menkat alkanu.

Oireita meinais olla mutta johtunee ihan vaan jännityksestä ja ehkäpä alkavista menkoista. Tänään pari kertaa juili oikeelle mahaan ja sit tuli vv, luulin et menkat alko. Mahassa ollu ilmaa hirveesti, ja varsinkin lauantaina yökötti älyttömästi, edelleenkin vähän jos asiaa ajattelee. Alavatsa tuntuu istuessa turvonneelta (tai sit oon vaan lihonu!) Muuten ihan normi seesteistä eloa. Mutta max viikko vielä jännäilyä, sitten pitää jo luopua toivosta tällä kertaa.

Miten muilla?
 
Kp27/? Huomenna testaan ekojen ovisoireiden mukaan jos näyttää negaa nii sitte odotellaanki vielä 2viikkoa.. Kertoisko viisaammat miks saman kierron aikana tulee kahteen kertaan ovislimoja? On tää ihminen sitte omituinen otus
 
Kp 26/28-30. Hirveet tissikivut, kurkku kipeenä, ihme uni (todentuntuisia!!), alaselkäkipua aamusta ja nälkä sekä makeanhimo. Katsotaanpa mihin nämä johtaa :D pitääköhän testata ylihuomenna..
 
Testaa ihmeessä jos näyttää negaa nii uusiks ku myöhässä :) mä täälä oon herkistelly koko päivän :smiley-angry017 toivoisin niin kaikille omaa pientä nyyttiä
 
Ääääk ihan tosi hailakka viivan tapainen muka osui minun silmiin :o olin malttamaton ja tein sen ihan vain 2h pidättämisen jälkeen :D
Ehkä teen huomenna uudelleen, jos vain kerkeisi niin heti aamulla..
 
Täällä yksi piinailija.... Nyt kp29/27-33
Vielä ei tätiä näy ja sunnuntai testi selkeä nega. Huomenna ois tarkoitus testata uudelleen.
Oon asennoitunut että menkat sieltä tulee mutta ihmeekseni mulla oli tänään todella omituisen kovaa selkäkipua mutta menkat ei alkaneet vaikka yleensä alkaa siinä vaiheessa kun kipu pahimmillaan.
Kirjoittelen puhelimella niin en näe nyt kuka mainitsi ovislimat, mutta mulla siis sama juttu;ensin oli kp16-18 selkeät limat ja tänään taas!!!! On tää nyt vähintäänkin outoa.
Jatketaan siis piinailua ja ihmettelyä...
 
Täällä tänään puhdas nega. Tuntuu että kun on vähän saanut rauhoitettua oloaan niin oireet on kadonnu (tai niitä ei tarkkaile niin tiiviisti). No, loppuviikosta vielä testi jos tarvetta, sit vaan uuteen yritykseen!

Kp 22/~23-26
 
Tsemppiä kaikille jännääjille!

Täällä kp24/29 ja mietityttää millon aikaisintaan kannattaisi tehdä testi...?Ollut aika oireetonta paitsi eilen ja tänään vatsaa aristanut ja tullut tiputtelua. Josko menkat tuloillaan niin sais testattua negan alta pois ja aloitettua uuden kierron.... :/

Mikä juttu se ovistikuilla testaaminen siis on eli saako niillä testattua aiemmin kuin raskaustestillä? :o
 
Takaisin
Top