Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
LaraS: niin, oikeassahan olet. Kemiallisia on tässä viiden vuoden aikana joitakin ihan saatu kiinni ja osa mennyt testaamatta, mutta kyllä sen vaan tietää.. Mutta ainoa ero tässä nyt on nämä Terot. Että jos ne nyt auttaisivat, jos ei tässä, niin ehkä sitten seuraavassa kierrossa, tahi sitä seuraavassa :joyful:
 
Täällä yksi piinailija kanssa ilmoittautuu! 21v ei vielä lapsia. Menossa vasta yk1. Tänään kp 26 ja ensimmäinen nega testattu herkällä testillä:( vuosi sitten tullut km ja sen jälkeen lopetettiin yrittäminen mun päätöksestä. Nyt aloitettu uudestaan. Kierron pituudesta ei varmuutta. Oireitakin muka olis; nippailuja ja menkkatuntemuksia jo useampana päivänä, lievää äklötystä, finnejä, hiukset rasvottuu.... muttamutta. Nyt kahtena päivänä tullut pyyhittäessä ruskeaa/vaaleanpunaista vuotoa toodella niukasti paperiin. Mutta olo on niinkuin tulisi desitolkulla verta. Kaippa se täti sieltä tulee? Vähän tuon negan jälkeen periksiantanut olo,mutta siltibei tekisi mieli luovuttaa ennenkun menkat kunnolla alkaa:)
 
Mullakaan ei siis tissit ole juu yleensä ollenkaan kipeät missään kierron vaiheessa, ekassa kesken menneessä raskaudessa tuli tosi aroiksi (mutta en kyllä muista tuliko ennen 4 viikkoa vai jälkeen) ja toisessa kesken menneessä raskaudessa ei muistaakseni tullut oikein kipeiksi mutta jotain tuntemusta silloinkin oli.
 
Täällä näyttääpi alkavan kp1:( noh hetkeksi jotain muuta mietittävää ja sitten taas ovista bongailemaan! Plussatuulia muille!
 
DPO 9.. Miten nää päivät meneekin näin hitaasti :wacky: hölmönä olin jo testaamassa, mutta universumi päätti toisin ja testi oli viallinen eli siihen ei tullut sitten edes kontrolliviivaa. Laitoin palautetta sinne, mistä tilasin ja lupasivat laittaa lisää testejä tulemaan korvaukseksi. Sanoin, että elekää pitäkö kiirettä :p

Kohdunjuilinnat on käyneet tänään huomattavasti kovemmiksi ja paineen tunne kohdun seudulla on melkoinen. Nänniarkuus oli aamulla hävinnyt ja ajattelin, että tää nyt sitten oli tässä, mutta tässä iltapäivän aikana tissit on tulleet kipeiksi :bag:

On tää nyt typerää, kun on kuitenkin eka terokierto pitkään aikaan ja yhtään en muista mitä oireita ne silloin teki vai tekikö mitään.

Jos nyt jaksaisi odotella sitä testaamista ihan sinne viikonloppuun. Edes perjantaihin, jolloin oisi DPO 11 :rolleyes:
 
Mä näin viime yönä unta että menkat alko jo tänään, eli kp23 ja voitte kuvitella sitä järkytyksen määrää vaikka olikin uni :D normikierto mulla siis 26-32.
 
Niinpä, hyvä että oli unta. :) Mutta nyt alkaa jo viimeisetkin toivot mennä kun samaan tapaan kuin viime kierrossa niin on alkanut nyt ilmestyä finnejä naamaan ja viimeksi se meinasi sitä että menkat alkoi muutaman päivän kuluttua. On tää turhauttavaa.
 
DPO 10 ja menkkakipuilua on aikamoista. Siis nyt tunnistaisin nämä ihan menkkakivuiksi, ei yhtään ole sellainen olo, että olisi raskaana. Mun kierto on normaalisti max. 23 ja nyt on siis kiertopäivä 23. Menkat alkanee ihan tässä näillä näppäimillä (yleensä näillä kivuilla ois alkanutkin jo), terot pitänee kuitenkin vuodon vielä pois. Tuskin kuitenkaan sinne asti kun pitäisi eli vielä tälle päivälle ja huomiselle olisi nuo tabut eli vuodon pitäisi alkaa vasta aikaisintaan KP 26. Vaan en usko, että sinne asti päästään.
 
Kierron loppuvaiheessa oleva optimisti on nostanut päätään ja niin pelkään että putoan korkealta ja kovaa! nyt kp28, oireet alkavista menkoista ollut jo kuudetta päivää selvästi, mutta ei ole vielä alkaneet. Hengästyminen on tähtitieteellistä ja nenä vuotaa. Enpä kuitenkaan uskalla testata kun oon niin varma että ne menkat sieltä kurvaa tänne pian.
 
On tämä alkukierron aikakin aikamoista piinailua... Kp 5/27-29. Lauantaina alkaa sentään ovulaation metsästys.

Tiiamariia, toivottavasti täti kaahaa ohi :happy:
 
Siis oli pakko testaa tänään ku aamulla oli hetken etova olo.. en voi uskoa!!
 

Liitteet

  • 1486473227286.jpg
    1486473227286.jpg
    20.4 KB · Katsottu: 242
Takaisin
Top