Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimmi, eikös raudan maun pitäisi olla ihan selvä oire! :woot: Vai maistuuko sulla useinkin muuten rauta suussa? Mulla ei ole ikinä maistunut (paitsi tietysti jos on verta suussa), joten mä ajattelisin ton kyllä heti olevan oire.

Meidän "ehkäisy" on ollut melkein kaksi vuotta vuotta varmojen päivien laskeminen ja keskeytetty, ja joskus oon laskenut päivät väärin kun kierto onkin venynyt jne. ja silti ei ole lasta vielä näkynyt, joten uskoisin, etten raskaudu kovin helpolla. Siksi yritän pitää pään kylmänä ja olla toivomatta liikoja.

"Raskausoireita" oon tietysti kyllä yrittänyt bongata koko ton melkein kahden vuoden ajan, koska vauvakuume on ollut päällä ja ollaan tiedetty ettei meidän ehkäisy oo varman päälle. Tuttua on siis tuo oireiden tarkkailu. :)
 
On mulla joskus ennenkin maistunut, mutta päivää ennen kuukautisia. Ei näin aikaisin. Tiedä sitten.. Yritän olla skeptinen näiden joka kierrossa olleidein "oireiden" kanssa. Ennen en ole varmaankaan vaan kiinnittänyt mitään huomiota, kun ei ole vauva ollut toiveissa. Nyt kyllä huomaa, KAIKEN. :D !!
 
Mää oon koittanu olla liikaa lukematta mun oireita nyt ja keksiny kaikelle jonkin toisen selityksen kun viime kierrossa muka itselläkin oli niin selkeet oireet :D
 
Mimmi ja bluebe ymmärrän kyllä hyvin ton oireiden kyttäämisen! Mimmilläki ihan hyvästi oireita.. jospa plussa tuulet puhaltas nyt meille kaikille. :)
 
Oikeestaan nyt kun annettiin lapselle lupa tulla, niin päätin lopettaa näiden oireiden kyttäämisen ja odottaa tuleeko menkat. Kaikelle muulle oonkin keksinyt selityksen, paitsi tolle noin korkealle lämmölle. Ajattelin ruveta tarkemmin tutkimaan näitä lämpöjä kierron eri vaiheissa ens kierrossa jos ja kun sellainen tulee. :)
 
Ootteko plussaillut? Mulla näytti negaa tänä aamuna, ja tuntuu että menkat ois alkamassa. Jos näin käy niin seuraavassa kierrossa sitten uutta yritystä! :-)
 
Testailen sitten ensi viikolla jos tarve. :) Nyt kp23/26-28. Nyt on taas vähän huonovointinen olo, väsy ja alavatsassa "kuplii" ja jomottelee... Kyllä siellä ainakin jotaki tapahtuu! Varmaan jonkku megamenkat tulos....
 
Rille, täällä kans tuli vielä oviksen jälkeen sitkeää! Luulin että eikö se O vielä mennytkään, mutta ei tainnutkaan olla ihan siitä kyse :rolleyes: Ja jonkunlaista vuotoa tuli pitkään, ainakin jonkin verran, aina välillä. Ei silti koko aikaa tai en ole ainakaan pannut merkille. :) Ihan hyvin voi sullakin olla kyse samasta jutusta. :cat:
 
Rille, miten kävi? :-)

Mulla alkoi tänään menkat aamulla :D
Mut ei se mitään, oon iloisesti yllättynyt siitä että nyt kierto oli sen tasan 28päivää kun ollu heittoja siinä. Ja meillä tosiaan vasta yk1 takana ja nyt seuraavalle kierrokselle sitte :D
Lapset ennestään 2,5 & 4,5 :-)<3
 
Mimmi ihminen on kummallinen.. tääläki puoli vuotta joka ikisessä kierrossa on kaikki vaivat :happy: Joka kerta on joutunu pettymään.. Taas on hyvin luottavainen mieli josko tästä kierrosta tärppäis :wink
 
Nyt loppu kaikki oireilut..Ei ole koko päivänä ollut mitään ,eikä ees tissit kipeet. O.o Kyllä ne menkat sieltä siis varmaan alkaa...
 
Rille, miten kävi? :)

Mulla alkoi tänään menkat aamulla :D
Mut ei se mitään, oon iloisesti yllättynyt siitä että nyt kierto oli sen tasan 28päivää kun ollu heittoja siinä. Ja meillä tosiaan vasta yk1 takana ja nyt seuraavalle kierrokselle sitte :D
Lapset ennestään 2,5 & 4,5 :)<3
pahoittelut menkoista ja plussatuulia ensi kierrolle! onhan tää aina tämmöstä, mullakin yk 2 meneillään vasta mutta kyllä raivostuttaa kun ennen tasainen kierto venyy... kp 29 ei tuonu vastausta puoleen eikä toiseen :shifty: Vielä piinailen siis!

pahoittelut mimmi!
 
Äh, ihan niinku menkat ois alkamassa. :( no palataan tänne piinailemaan taas kahen viikon päästä ja toivotaan että sitten ei enää :hilarious:
 
Täälläkin ilmeisesti alkoi menkat (päivää aiemmin kuin viime kuukausina). Yk2 kohti :)

Tsemppiä muille!
 
Ääh, voi Harmi, no mut jos tulee menkat niin sitte vaan uutta yritystä! Tulee sitten kun tulee :-) ja pakko sanoo että tämä on kyllä ihana tämmöinen vertaistuki kun tietää että on tällainen paikka mihin voi tulla kirjoittelemaan missä on muitakin samassa veneessä :D
 
Takaisin
Top