Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voiko teiän mielestä tulla ennen plussaa tulla jotai oireita? Oksennus lensi eilen ihan yhtäkkiä ilman mitää huonompaa oloa. :-/
2pv päästä pitäis alkaa menkat. Jännittää!!
 
Pienitimantti täällä ainakin kun olen lueskellut niin kyllä monilla tuntuu olevan ollut oireita jo ennen plussaa. Itselläni aikaisemmissa raskauksissa tissit olleet heti alusta kipeät sekä valtava väsymys.. Tsempit sulle!
 
Kyllä oli esikosta täälläkin kivasti oireita! Etenki kuvottava haju nokassa herätti miettiin joko ollaan paksuna :D
Nyt ei oireita oikee mielestäni ole..,

Tannnjakin mulla kans kp 25 jännittää!
 
Rille okei!!! Tsempit sinne! Mulla on koko illan nyt oksettanut, ja tissejä nipistellyt kans ihan huolella. Niin toivois että ois tärpännyt! Mutta ei jotenki jaksa uskoa että heti ekalla ois.. Mutta pitää vielä muutama päivä malttaa oottaa :-) Miten muuten tuo lämpöasia.. En tiennyt että sekin voi olla merkki, ennenkuin tänään selaillessani täällä, ja siitä sitten idean saaneena mittasin lämmön joka olikin sen 37.0..
 
Täällä kp 21/26-28, yk9. Viikko pitäisi vielä malttaa. Aika kuluu aina hitaasti oviksen jälkeen... Täytys alkaa keksii jotain projektia/puuhaa viimiselle piinaviikolle. :grin
 
Joo nää piinapäivät on kyllä pitkiä vaikka kuin ois hommaa antamassa vauhtia! Tannnjakin kuulostaa kyllä tosi lupaavalle. Jospa se plussa tulis! :) en tiiä tuosta lämmöstä ku en itse oo seurannu.

Mää oon yhen testin jo tehny josta vähän mulla nähtiin plussaa, mutta toiseen ei sitten tullu mitään... oottelen kp 28 että testaan uudestaan. :)
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Mimosa! Ihana juttu :)

Pienitimantti, sori kun tykkäsin sinun oksentamisesta ;) mutta lupaavalta se kuulostaa. Jos nyt raskaana oon, niin mullakin tuli oireita jo pari päivää ennen plussaa. Esim. nenä tukossa, hirmuraivareita, huippausta. Toivottavasti jää sulta menkat tulematta :)
 
Muokattu viimeksi:
Onnea Mimosa! Ihana juttu :)

Pienitimantti, sori kun tykkäsin sinun oksentamisesta ;) mutta lupaavalta se kuulostaa. Jos nyt raskaana oon, niin mullakin tuli oireita jo pari päivää ennen plussaa. Esim. nenä tukossa, hirmuraivareita, huippausta. Toivottavasti jää sulta menkat tulematta :)
Täälläki tämmöne flunssane olo :o :) Toivotaan näin!!
 
Ihanaa, onnea lavinia! :) se onkin vasta tänään kp 25, laskin eilen väärin ja olipas kauheeta palata ajatuksissa yksi päivä taaksepäin :shifty: mulla tuli eilen tosi paha olo ja aamupöydässä melkeen örkki lensi! Imetys on ihan tosi tuskasta. Vielä vähän toiveet nostaa päätään :rolleyes:
 
Ääks, täällä kp 23/25-27 menossa ja mittasin aamulla lämmön ja se näytti 36,8! Äsken oli kohonnut jo 37 asteeseen. Mun normaalilämpö on siis vähän vajaa 35 eli hyvin alhainen, enkä aiemmin oo saanut tällaisia lämpöjä mitatuksi paitsi kipeänä ollessa. Voisko tää tarkoittaa jotain? :scratch Meillä on vasta yk1 menossa, joten en liikoja toivo kuitenkaan. :)

Muita oireita en ole huomannut. Mitä nyt vähän etovaa oloa ja mahanippailuja, mutta ne saatan hyvin kuvitellakin!
 
bluebe kyllä joillakuilla lämpö nousee! Oon kyllä kuullu että menkkojen aikaan saattaa nousta, mutta jos jo ennen niin oisko oire?

pienitimantti mää oon testannu jo 22 lähtien tässä kierrosa, pöljää, ei pitäs tehä näin :rolleyes: Mutta en oo malttanu olla ja toisekseen oon mielenkiinnolla aatellu että haluun testata missä vaiheessa sais aikasintaan viivan näkyviin jos raskaana oltaskin! :) kannattavaahan se ois oottaa pari päivää oletetun menkkojen alkamispäivän yli. :p

Mulla on toista päivää jo pahoinvointia, muuten ei oo ollu oireita. :) Ällövaroitus: mulla on tosiaan oviksesta saakka tullu kirkasta sitkeää limaa, ja se on vissiin aika tyypillistä jos ollaan pieniin päin, siis että kierrosta jää kuivakausi välistä :eek: Tänään eikä eilen ole juuri sitten enää tullut, niin mietiskelin missähän vaiheessa se rauhoittuu, vai tarkoittaako tää nyt ettei toivoa ole? :confused: En muista esikosta ollenkaan.
 
Rille, oispa jännää jos tää ois oire ja nappaiskin ekasta yrityksestä! :happy: Ehkä kuitenkin parempi olisi, että kommentoisitte mulle vaan, että ei toi mikään oire ole, niin en alkaisi toivomaan liikoja. :grin

Toivottavasti pian pärähtelee paljon plussia tähän ketjuun! :)
 
Mä oon ollut siinä käsityksessä, että lämpö nousee kaikilla joka kierrossa oviksen jälkeen ja palaa normaaliksi sitten, jos menkat alkavat. Mut jos raskaus onkin alkanut, niin lämpö pysyttelee koholla koko ajan. Eli ei lämpöjen nousu tarkoita muuta, kuin normaalia kuukautiskiertoa. Mutta voithan sä siltikin olla raskaana, kuka tietää! ;) Toivottavast, sormet ristiin! :)
 
Mimmi! Mä oon samassa uskossa kyllä. Ihmettelen vaan kun lämpö on noussut korkeammalle kuin yleensä, yli asteen siis normilämpöä ylemmäs. Normaalisti tässä vaiheessa on lämpö jotain 36,5-36,7. Mut voinhan mä olla kipeäksikin tulossa, vaikkei vielä siltä tunnu. :confused3

Kiitos joka tapauksessa! :)
 
Noo. Toivottavasti tarkoittaisi jotakin!! ^_^

Itellä menossa yk 9 ja esikoista yritetään, että ei ole kyllä omaa kokemusta raskausoireista. Mitä nyt netistä ja foorumeilta lukenut. Ja koko yrityksen ajan joka kierrossa oireita oon "kuvitellut" tai luullut pms oireiluja raskausoireiksi. Vaikka koittaisi olla miettimättä, niin ei... Kaikki nipistykset huomioidaan. :grin

Nyt taas(kin) oon kehitellyt vaikka mitä oireita:
-Oviksen jälkeen tuli parina päivänä valkovuotoa mitä yleensä ei tuu enään loppukierrossa.
-Kp 20 eli n. viikko oviksesta tuli vihlasuja vasemmal. puolella alavatsaa ja painontunne+turvotus kesti koko illan!
-Tänään on vähän ollut raudan makua suussa ja erittäin lievää pahaa oloa ja nyt siis kp22/26-28

Eli jännää on taas. Ensi viikolla voi ottaa taas vähän koville jos menkat alkavat.. :blackeye:
 
Takaisin
Top