Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kipristellään edelleen menkkakipujen kanssa. Ei täti ole vielä tullut kylään. Kp 27/24 ja dpo 8
Viimekierrossa täti tuli dpo 8-9 eli katsotaan nyt milloin saapuu.
Harmittaa edelleen tuo dpo päivien vähyys
 
Niiskuttimella on kyllä lyhyehkö luteaalivaihe! :sad001 Olitko tehny vielä testiä, tai aiotko tehdä?

Täällä piinaillaan kp 24/27(-28) dpo 11. Väsyttää. Välillä ihmeellistä pahoinvointia. Päivisin tuntuu että pissalla pitää juosta parin tunnin välein. En silti suostu uskomaan että näillä ois mitään merkitystä, kun samoja on ollu joka kerta ennen tädin tuloa. Voi silti olla että teen yhden kaapissa olevan testin viikonloppuna, voi sitte odotella tätiä "rauhallisin" mielin :sad001

Toisaalta jos viikonloppuna mennään uuteen kiertoon niin löydän siitä ainakin yhden positiivisen asian: saa käydä luovuttamassa verta. Katoin jotain kuukausi sitte otettuja labrakokeita ja hemoglobiini huitelee taas yli 160, kun on niin pitkä aika edellisestä luovutuksesta :grin
 
Päätin viimekierrossa että en kaappiin osta yhtään valmiiksi eli kotona ei testejä ole.
Jotenki muutenki tässä kierrossa ollut sellainen olo että nyt ei tärppi käynyt kun mies lähti ovispäivänä reissuun :sad001
 
Onhan se voinu tärpätä sieltä aiemmilta päiviltä, toivoa siis on :rolleyes: Joillainhan on raskausoireena just menkkakipujen tapaiset kivut ilman vuodon alkamista, toivotaan ettei täti tulis ollenkaan :wink
 
Oho onpa villisilmällä korkea hemoglobiini. Mulla yleensä 120-130... :O
Niin eikö ne tyttölapset saa alkunsa ennen ovista, eli jos ei ovispäivänä oo peitto heilunut niin en vielä heittäisi kirvestä kaivoon ;)
 
kp 21, viimine viikko käyntiin ja voi tätä piinailun määrää :hungover::inpain: Koko kierto on menny tosi rauhallisesti ja kivasti, no tänään iski niin hirveä raskauden kaipuu että oksat pois! Enkä ess viimeksi tykänny olla raskaana :D
 
Täällä kans pureskellaan hampaita tämä yö. Huomenna kp 33/? ja ajattelin aamulla testata. Eilen sain niin ärsyttävän haalean haamun,että tuskinpa oli mitään. Mutta katsotaan :hungry:

Tiedättekö, onko väliä mihin aikaan aamusta testaa, jos haluaa pelata mahdollisimman varman päälle? Tai jos herää tyyliin neljältä, onko se jo niin aamu että olisi jo hooceegeet eniten koholla.. ihan vaan noin niinkuin muuten vaan tuli mieleen tämä.. :grin

Tiedän, että testata voi mihin aikaan vaan, mutta jos hcg:tä on eniten "aamulla" niin milleköhän aikavälille se sijoittuu?
 
Vastaan itse itselleni, että jos nukkuu yhdeksään asti, voi kp 33 testiin ilmestyä tämmöistä tulkinnanvaraista haamun tapaista. Vaikka tuskinpa se kellonaika kovin paljon vaikuttaa :) vai onko jollain tietoa?

Ylihuomenna uusiksi!
 

Liitteet

  • 20160726_083512.jpg
    20160726_083512.jpg
    633.1 KB · Katsottu: 226
Kyllä Lavinia mun mielestä jotain näkyy. Ei kai se heräämisen ajankohta vaikuta. Enemmänkin koska on viimeksi rakko tyhjentynyt ja onko juonut paljon siinä välissä. :)
En osaa vastata tuohon, voiko aamuyöstä jo testata. Mä oon yrittänyt sinnitellä esim kuuteen asti vessassa käymättä ja testannut sitten vasta.
 
Vastaan itse itselleni, että jos nukkuu yhdeksään asti, voi kp 33 testiin ilmestyä tämmöistä tulkinnanvaraista haamun tapaista. Vaikka tuskinpa se kellonaika kovin paljon vaikuttaa :) vai onko jollain tietoa?

Ylihuomenna uusiksi!
kyllä mun vielestä viiva löytyy ja sillon kuuluu onnitella, onnea! samaa mieltä mimosan kanssa että rakkoaika ja virtsan "laimeus" määrittää paljon kuinka hyvin viiva näkyy, oli mikä kp tahansa. Ja jos ovulaatio on ollut myöhässä niin eihän se kauheen tuliräikeä vielä kerkeä ollakkaan. :)

kp 24, onneksi kohta on taas enemmän melskettä niin jospa ajatusket siirtys vähän pois omista viivoista! :rolleyes:
 
Kiitos! :) Jännää on. Kannattaako teidän mielestä odottaa ylihuomiseen ennen uutta varmistusta, vai saattaisikohan jo huomenna näyttää vahvempaa?
 
mitenhän tuo nyt menikään, oliko että vuorokaudessa pitosuuksien pitäs kaksinkertaistua? kyllä mun mielestä huomennakin jo voi, mutta ei välttämättä tieten kaikilla tummu viiva kovin nopeasti. Se on valitettavasti niin yksilöllistä! :)
 
Onko täällä keskustelua? Mulla kp25 ja eletään jänniä aikoja, kaikenlaisia oireita olen ollut huomaavinani, yk1 vasta menossa mutta kuitenkin.. Mites muilla?? Ootteko testaillu vielä? :-)
 
Mittasin äsken lämmön, kun tosiaan nyt ollu kaikenlaisia oireita, lämpö 37, nyt tietenkin jännään enemmän voisko olla tärpännyt.. Vkl pitäis menkat alkaa. Odotellaan :-)
 
Muistaakseni hcg hormoni tuplaantuu parin päivän välein. Eli ei välttämättä seuraavana päivänä viiva näy vahvempana mutta sitä seuraavana kyllä. :)
Kerron tännekin että plussasin viikonloppuna :) Ja hiukan on viivat jo vahvistunut kun oon joka päivä testannut... :D
 
Takaisin
Top