Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ jokainen joka tuntee ihtesä tolloksi niin älkää suotta, sillä tuo on ihan normaalia jos pientä nyyttiä niin kovasti toivoo <3 itellä oli viime vuosi täynnä negatiivisiä testejä ja olin jo heittänyt kirveen kaivoon. Siksi en meinannut aluksi uskoa silmiäni kun tein testin johon tupsahti alle minuutissa kaksi viivaa.
 
Kaikille nyt vaan plussatuulia ja onnea matkaan ♡ <3 täällä on kiva jännäillä ja pähkäillä teidän kanssa, itellä alkaakin kohta jo viimeinen kolmannes, se rankin lienee sillä veskis on ravattava monet kerrat päivässä ja ku voimat ei riitä enää samalla tavalla kuten alkuraskaudessa.
 
Onkos täällä muita piinailijoita? Täällä edetään kp 23/25 ja dpo10..

Dpo 6 alkoi menkkamaiset jomotukset ihan yllättäen. Nyt ne on rauhoittuneet, mutta vatsassa kuplii ja juhlii. Kuvittelen sujuvasti muitakin oireita: hajuaisti herkentynyt, tissit eri tuntuiset ja aamulämmöt koholla. Yritystä takana melkein 2 vuotta ja ekaa kertas tämmöisiä oireita!!
 
Täällä kans piinaillaan, mahdollisesti dpo 7 nyt. Rinnat kipeet ja hieman etovaa oloa. Eilen alavatsaa tuikkaili ja vihlo aika kipeesti koko päivän muuten aika oireetonta. :happy:
 
Täällä eilen ovislimat ja oviskipuja odottelen. Viime kierrossa oli ainakin kova kipu oletettuna ovispäivänä.. Nyt pientä nippailua tuntuu.

Kävin kans lukemassa mitä oireita oli ollut esikoisesta ja semmonen outo häntäluukipu oli ilmestynyt heti oviksen jälkeisenä päivänä.. Saas nähä mitä tuleman pitää :rolleyes:
 
Kävin kans lukemassa mitä oireita oli ollut esikoisesta ja semmonen outo häntäluukipu oli ilmestynyt heti oviksen jälkeisenä päivänä.. Saas nähä mitä tuleman pitää :rolleyes:
Tuo on ainakin sen verran erikoinen oire, ettei sitä voi kuvitella jos ilmaantuu :D
 
Tänään menossa kp16. Ovista en saanut tässä kierrossa tikutettua, ajankohdat oli vähän huonot kun en töissäkään voi tikuttaa. Mutta oireiden perusteella nyt vois olla dpo1-2? Parin viikon päästä olisi kaverin synttärit, silloin täytyy viimeistään tikuttaa kun olisi Alkoa tarjolla... :nailbiting: Tuskin kyllä siihen asti jaksan odottaa...:rolleyes:
 
Täällä oletettavasti dpo 3.
Kummallista alaselkäsärkyä/arkuutta ollut jo oviksesta lähtien.. Oli myös viime raskauden alussa samaa!:nailbiting:
Pientä nippailua alavatsalla ajoittain. Yleensä mulla ei oo mitään tuntemuksia paitsi oviksen aikaan.
Hullu väsymys aamusta/päivästä ollut tänän.
Eipä se auta kuin odotella :rolleyes:
 
Pitääpä liittyä piinailemaan, yk 4 menossa ja kp 15/27, dpo 2 ovistestin mukaan :rolleyes: Varmaan eka kierto jossa oikeasti ollaan pupuiltu sen joka toinen päivä viimisen viikon ajan, ja vaikka kuinka mones kierto josta olen varma että kyllä nyt tärppää :grin Viimeksi viime kierrossa olin ihan varma että olen raskaana kun oli joinain päivinä omituista pahoinvointiakin, mutta menkkojen jälkeenki näytti testi negaa että kai se oli uskottava o_O Terveisin himotestaaja :grin Tässä kierrossa tavoitteena on testata vasta sitten, jos on menkat oikeasti myöhässä. Tosin näin sanoin kaikissa edellisissäki enkä kuitenkaan malttanu :nailbiting: Tilasin jo valmiiksi Raskauskeijusta herkkiä testipuikkojaki ovistikkujen matkaan :grin

mimosa, peukku ovisplussalle! :cat:
 
Mä maltoin viime kierrossa olla testaamatta kunnes oli myöhässä mut sit ne oli oikeesti vaan myöhässä. Buu. En tie kui kaua nyt sit pitäis odottaa jos taas on myöhässä :D
 
Mä en kyllä menkkoihin asti pysty olemaan testaamatta varsinkin, kun kierto saattaa heittää kun pillerit jätetty pois niin vähän aikaa sitten :D
 
Mä oon ollu testaamatta siks etten luo itelleni mitää positiivisia kuvia etukäteen.. vaik ei se, samal taval sii pettyy ku menkat alkaa :D
 
Täällä dpo 4 tai max 5.
Tänään alavatsaa juilinut koko päivän ja kumma paineentunne vatsalla. Maha vähän sekasin. Selkäsärky jatkuu ja nyt päivän aikana aljanu röyhtäyttää ja etoa.
Kumman aikasin oireet, kp 18/28-29 :wideyed:
Mä olen siis niitä ihmisiä kellä ei mitään tuntemuksia oo normikierrossa paitsi ovispäivänä eli alkaa olla raskautunut olo taas.. Viel kuitenkin yli viikko ennenkuin voi testata :confused:
Ja tuntuu ihan hassulta oireet koska eihän niitä viel pitäs olla jos ei oo kiinnittynytkään :wideyed:
 
Takaisin
Top