Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoittelut kaikille negoista ja onnea plussanneille! Täällä tuli puhdas nega veritestissä ja todella surkea olo. Nyt kuitenkin aloitettiin uusi hoito, uusi yritys. Toivottavasti pääsen pian taas piinailemaan! Onnea kaikille ja plussatuulia!

Alexie voihan siinä käydä niin, että oireita alkaa ilmaantua jo ennen dpo 15 ja silloinhan voi hyvillä mielin testata! Minulla on aina esim aamupahoinvointi merkinnyt myös plussaa raskaustestiin. Nyt malttia ja keskityt loppu kierron ihan johonkin muihin juttuihin. Aikakin menee nopeammin.. Jos mahdollista...

Huomen aamulla katsotaan onko viivat yhtään vahvemmat.. Oireita on omituisen paljon vaikkei oletettujen kk alkamispäivä ole kuin vasta lauantaina :rolleyes:

Oih, niin jännää, Oman Elämän Sankaritar! Täällä vielä viikko oletettuihin kuukautisiin. Olen kovasti aina ollut sitä mieltä etten testaa ennen aikojani, mutta nyt toisen kohdalla olen joka yrityskierrossa tuossa odottamisessa epäonnistunut. Josko nyt. :rolleyes:

Täällä siis dpo8. Ei oireita.

Alexie voihan siinä käydä niin, että oireita alkaa ilmaantua jo ennen dpo 15 ja silloinhan voi hyvillä mielin testata! Minulla on aina esim aamupahoinvointi merkinnyt myös plussaa raskaustestiin. Nyt malttia ja keskityt loppu kierron ihan johonkin muihin juttuihin. Aikakin menee nopeammin.. Jos mahdollista...

Huomen aamulla katsotaan onko viivat yhtään vahvemmat.. Oireita on omituisen paljon vaikkei oletettujen kk alkamispäivä ole kuin vasta lauantaina :rolleyes:

Joo aamupahoinvointia jos ilmaantuis niin sitten uskallan jo testata ajoissa. Mulla oli vaan niin paljon haamuoireita ekan inssin jälkeen, että en enää luota muissa oireissa itseeni :grin Muistatko yhtään kuinka aikasin sulla alkoi aamupahoinvointi sillon kun oot saanu plussan?

Yritän täyttää kalenteria mahdollisimman paljon, et ei jäis töiden lisäksi liikaa tyhjää aikaa. Millasia oireita sulla on nyt ollut? :)

DSC_4671.JPG
Tänään dpo 13 ja tuollainen parempi viiva tuli sofin ei niin herkällä testillä, eli se 25 jotakin :happy:
Huomenna vasta oletettujen kk alkamispäivä.

Olen plussannut tänä vuonna kolme kertaa aiemmin ja tämä siis neljäs. Yksi tuulimunaraskaus ja kaksi mistä ei tiedä, kun meni kesken heti rv 6. Kaikista olen kyllä heti oloista ni huomannut, että voisin olla raskaana.
Mm. Alavatsakivut eli menkkakivut ovat jääneet tulematta, pms hikoilua ei ole ollut ja yllättäen puuskittain iskevät edottavat olot. Rinnat eivät juuri ole missään ehtineet kipeyty, kun ovat menneet niin aikaisin kesken.
Tällä hetkellä rinnoissa tuntuu jo kosketusarkuutta ja alavatsalla sellaisia pistäviä ja kihelmöiviä tuntemuksia/kipuja. Erilaisia kuin pms kivut, jotka ovat jatkuvia ja jäytäviä itselläni...
Tuo aamuedotus on plussa kierroissa alkanut joka kerta pari päivää ennen oletettuja kk, eli noin dpo 12->. Mutta yhtälailla olen tiennyt joka kerta ettei tarvitse vauvaa odottaa syliin saakka, kun oireet ovat sitten viikon kuluessa hävinneet. Sitäpä tässä taas jo hieman hartiat lysyssä pelätään tälläkin kertaa. Haluaisin niin iloita täysin rinnoin ja kertoa kaikille, mutta en uskalla, sillä pelkään, että tämäkin onni on vain hetken hurmaa... :oops:

DSC_4672.JPG Tänään dpo 15 ja melkein tasavahvat viivat. Ensimmäinen kerta tänä vuonna, kun viivat vahvistuvat ja nopeasti. Jospa uskaltaisin siirtyä toisaalle keskustelemaan... Kiitos tarriksista Alexie ja sinulle myös paljon tsemppiä jännäilyyn!

View attachment 84004 Tänään dpo 15 ja melkein tasavahvat viivat. Ensimmäinen kerta tänä vuonna, kun viivat vahvistuvat ja nopeasti. Jospa uskaltaisin siirtyä toisaalle keskustelemaan... Kiitos tarriksista Alexie ja sinulle myös paljon tsemppiä jännäilyyn!

Voi ihanaa! Paljon onnea :love7

Kiitos tsempistä! Mie täällä taas pohdin kaikkia mahdollisia oireita, päivät vaan matelee :grin

Dpo12, kai. Finnejä naamalla ja nega testattu eilen - ei hyvältä näytä. Voihan kikkare. Tätiä ootellessa.

Onnea Oman elämäni sankaritar. :) Menevätkö nyt plussaavat jo elokuun puolelle?

Joo, kai ne la:t jo elokuulle menisi. Nyt jos meikällä tärppäisi, niin la olisi 7.8. Olisi ihan hauska, sillä esikoinen on syntynyt 5.8.

Kp1 olisi torstaina, että aletaan olla jo aika lähellä totuuden hetkiä. Olen nyt pidättäytynyt testailusta. Perjantaina jos ei ole alkanut kuukautiset, niin on pakko testata, sillä olisi pikkujouluillallinen tarjolla ja viiniä juomana. Kassellaan. Itse olen kyllä jo vähän suhtautunut niin, että itsenäisyyspäiväviikonloppuna pupuillaan taas armottomasti.

Mulla ois la about 25.8. jos tästä kierrosta tärppäis - ovistahan ei ole vielä edes ollut :hilarious:

Joo katsoin kalenterista niin about 2.8. Olisi tämän mahdollisen tulokkaan laskettu aika. Ja hauska, meillä sama homma, että lapsella synttärit ihan samaan aikaan elokuussa :cat:

Mutta en uskalla edes ajatella moisia. Päivä kerrallaan... Mietin tässä milloin viitsin neuvolaankaan soittaa.. Kaksi viimeistä kertaa joutunut perumaan ajat. Tsemppiä piinailuun kaikille!

Raparpaari voi kurjuus toi negatesti :sorry: Paljon tsemppiä, toivottavasti vielä tulis myöhänen plussa tai sit ens kierrossa tärppi :Heartred

Mulla dpo 7 ja kaikki oireet kadonnu. Dpo 1-4 oli voimakasta jomottelua. Jotenki heti inssin jälkeen oli huippufiilis, nyt alkaa stressi hiipiä ja tulla olo, et ei tästä mitään tuu. Yritän miettiä mukavia juttuja ja odottaa testaamisen kanssa dpo 15 asti. Nyt alko ne testit jo polttelemaan tuolla kaapissa :nailbiting:

Onnea plussasta Oman elämänsä sankarittarelle! :Heartblue

Dpo 10 (ehkä, vähän epävarmuus oviksesta) ja menkat pitäis alkaa ma-ke. Ei juuri oireita, eli viime kiertoon nähden hiljaista, että olisko se hyvä merkki...tai sit vaan en oo ollu tunnustelemassa joka ikistä olotilanmuutosta niinkuin viime kierrossa :hilarious:

Tsemppii kaikille piinaajille:Heartpink

Ei ollu myöhäistä plussaa --> nyt kp2. Ensi kierrossa sitten. Mites siellä?

Eikä :sad001 Paljon tsemppiä ens kiertoon :love017

Mulla tuli pc liuskalla nega dpo 11, tänään dpo 12 sain niin haalean haamun cb earlyllä et siitä ei edes kuvaa saanut. Avopuoliso kyllä näki sen myös mut tarkkaan sai tihrustaa valoa vasten.
Teen uuden pc liuskan keskiviikkona. Perjantaina pitäs alkaa menkat. Mulla kyllä tuntu alavatsalla vihlontaa dpo 8, et voisko olla sillon kiinnittynyt ja hormonit vasta nousemassa :smiley-angelic001

Dpo1 ja piinailu alkaa. Tosin yritän ottaaottaa nyt rennommin...ja testata vasta joskus dpo9-11 vasta....

Alexie kovin kuulostaa että tärppi ois voinu käydä :)

Raparpaari tsemppiä :Heartred

Dpo1 ja piinailu alkaa. Tosin yritän ottaaottaa nyt rennommin...ja testata vasta joskus dpo9-11 vasta....

Alexie kovin kuulostaa että tärppi ois voinu käydä :)

Raparpaari tsemppiä :Heartred

Toivottavasti saat otettua rennosti :) Mulla meni eka viikko suht ok mut sit alko kamala kärsimättömyys, tuntuu ettei päähän mahdu mitään muuta ku raskaus.

Mulla ei oo yhtään sellanen olo et olis raskaana, mielialakin tuntuu menevän vaan alemmas päivä päivältä. Toivois vaan et sais kunnon plussan tai et alkais jo uus kierto. Mut ke-pe oon taas viisaampi :angelic:

Saako liittyä piinailemaan?
Tänään dpo7-8 ja kuumottaa:nailbiting:
Eilen vessakäynnillä verta paperiin ja kävis niin hyvin kiinnittymisvuodosta eikö?
Sen jälkeen nippaili vielä vatsaa niin tutun oloisesti.
Milloinkohan uskaltaisi testata?

Takaisin