Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Menkat alkoi sitten to-pe yönä. En oikeastaan ollu edes ahdistunut, jotenkin osasin jo arvata. Toki on pettynyt olo. Nyt vaan uutta yritystä odottelemaan :Heartred

Pahoittelut :Heartred jospa ensi kerralla!

Täällä dpo8 negaa. Mut lämmöt nousi. Toivotaan et kiinnittyminen vasta oli :p
 
Menkat alkoi sitten to-pe yönä. En oikeastaan ollu edes ahdistunut, jotenkin osasin jo arvata. Toki on pettynyt olo. Nyt vaan uutta yritystä odottelemaan :Heartred

Pahoittelut! :sorry:

Tääl ollaan samassa menkkaveneessä. Kamalan paha mieli tuli menkoista kun oli olevinaan niin erikoiset olot...

No mut uutta kiertoo jo eletään!
 
Shakki, Joo sehän se onkin inhottavaa, kun ylitulkitsee omaa kroppaa ja tuntee kaikkia "raskausoireita" ja sitten mitään ei ollutkaan :sad001

Mutta pitää iloita kuitenkin et, menkat tuli (=kroppa kunnossa) ja taas uusi kierto, uusi mahdollisuus. Mie vedän tänään sushiöverit ja nautin siitä, että voin pari viikkoa syödä taas just mitä huvittaa :grinLaiha lohtu, mut onpa edes jotain.

jannn toivottavasti ois kiinnittyminen! :angelic:
 
Pahoittelut! :sorry:

Tääl ollaan samassa menkkaveneessä. Kamalan paha mieli tuli menkoista kun oli olevinaan niin erikoiset olot...

No mut uutta kiertoo jo eletään!

Sama pettymys täällä. Kp1. Jos jotain positiivista, niin kierto palautui suht nopeasti kkm:n jälkeen ja päästään uuteen yritykseen.
 
Sama pettymys täällä. Kp1. Jos jotain positiivista, niin kierto palautui suht nopeasti kkm:n jälkeen ja päästään uuteen yritykseen.

Pahoittelut sullekin!

Joo, kyllä pitää nähdä näissä menkkoihin päättyneis kierroissa aina tuo minkä Alexiekin sanoi: ainakin kroppa toimii!

Tsemppiä itse kullekin uuteen kiertoon! :Heartred
 
No mun menkat loppuikin 18 h vuodon alkamisesta ja tilalla on kirkasta limaa. Kipuja ei oo ollut juuri ollenkaan. Oon tosi hämilläni, kun kuvittelin että kkm:n jälkeen pitäisi olla nimenomaan normaalia runsaammat menkat. Mikä lie tauko tässä nyt on, ei kyllä itselleni ollenkaan tyypillistä.
 
Hei muut piinailijat!

Kirjoittelen uutena tänne, lueskelin jo joitakin sivuja juttujanne. Kolmatta puuhaillaan ja iän vuoksi ivf, tuloksetonta yrittämistä ja kevyempiä hoitoja takana puoli vuotta. Muutama päivä sitten siirrettiin blastokysta, ainoa mikä saatiin ja nyt todellista piinaa tämä odottaminen. :confused:Kaappiin on jäänyt ovis-testejä ja niitä voisi ajankuluksi tehdä odotellessa oikeaa testiaikaa, joka on vasta viikon päästä. Oletteko plussanneet kokeilleet ovis-testejä ennen plussaa ja mitä ne näyttää? :smiley-ashamed005 Ihan mielettömästi toivon, että onnistuisi!!! :smiley-angelic001 Onnea muillekin piinailijoille ja paljon plussia!
 
Hei muut piinailijat!

Kirjoittelen uutena tänne, lueskelin jo joitakin sivuja juttujanne. Kolmatta puuhaillaan ja iän vuoksi ivf, tuloksetonta yrittämistä ja kevyempiä hoitoja takana puoli vuotta. Muutama päivä sitten siirrettiin blastokysta, ainoa mikä saatiin ja nyt todellista piinaa tämä odottaminen. :confused:Kaappiin on jäänyt ovis-testejä ja niitä voisi ajankuluksi tehdä odotellessa oikeaa testiaikaa, joka on vasta viikon päästä. Oletteko plussanneet kokeilleet ovis-testejä ennen plussaa ja mitä ne näyttää? :smiley-ashamed005 Ihan mielettömästi toivon, että onnistuisi!!! :smiley-angelic001 Onnea muillekin piinailijoille ja paljon plussia!

Heippa,

Minuakin kiinnostaisi kuulla näitä kokemuksia!

Ikinä en oo viel plussannu mut nyt viime kierrosta menkkoja ootellessa ja r-testejä säästellessä tein ovistestin, mikä oli positiivinen. Ja menkat sitte alko siitä seuraavana päivänä...

Että ainakin minun kohdalla nyt niin ainakin tässä viime kierrossa että ei kertonu positiivinen ovistesti raskaudesta.

Mutta mites plussanneilla?
 
No mun menkat loppuikin 18 h vuodon alkamisesta ja tilalla on kirkasta limaa. Kipuja ei oo ollut juuri ollenkaan. Oon tosi hämilläni, kun kuvittelin että kkm:n jälkeen pitäisi olla nimenomaan normaalia runsaammat menkat. Mikä lie tauko tässä nyt on, ei kyllä itselleni ollenkaan tyypillistä.

Ohhoh, vaikuttaa hei lupaavalta!

Minkälainen se sun 18h "menkkavuoto" sit oli?
Onhan noita tarinoita "valemenkoista" ja kovasti kuulostelis sen suuntaselta kun kerran limojakin!

Pidän peukkuja et oli jotain muuta täti ja pian plussaisitkin! :smiley-bounce013

Tuuthan kertoo miten kävi! :Heartred
 
Shakki, se vuoto oli jotenkin niukempaa kuin menkkavuoto. Ihan selkeästi veristä, muttei yhtään niin runsasta, veristä ja hyytelömäistä kuin normaalista. Vähän niinku pelkkää verta. Vuodossa oli muutaman tunnin tauko ja jatkui sitten uudestaan, jälleen selvästi niukempana. Sitä jää kyllä siteeseen/kuppiin mutta vain vähän. Katsotaan miten tämä tästä kehittyy. Toki itselläkin kävi valemenkat mielessä, mutta varmaan todennäköisempää on, että kierto on sekaisin kkm jälkeen tai kohdussa on tulehdus :inpain:
 
Voimia, jannn. :sad001

Ovistestiin, mulla oli edellisessä raskaudessa täysin blanko ovis- ja raskaustesti 1,5 vrk ennen ekaa haamua. En testannut välissä, joten en tiedä olisiko ovistestiin tullut viiva hieman ennen raskaustestiä. Siinä vaiheessa kun raskaustesti oli jo selvästi positiivinen, oli ovistestissäkin kaksi viivaa, mutta testiviiva oli edelleen kontrolliviivaa haaleampi.

Ja tässä kuva tämän raskauden viimeisimmistä testeistä:

20191107_071258.jpg

Eli vaikka raskaustestissä on jo hyvin väriä, ei ovistesti ole vieläkään edes tasavahva.
 
Noniin, täällä taas! Dpo4, tässä kierrossa ei ainakaan tallettelujen puutteesta voi olla kiinni. Flo:n mukaan (en ole siis koskaan tunnistanut selvästi ovulaatiota enkä ole tikutellut) talletukset osuivat päiville -3, -2, 0, +1 ja +3. Tietty sitten jos ihan pieleen menee ajoituksen arvaus, niin on asia erikseen.
Taas edessä on pitkät 1,5 viikkoa. Jos tällä kertaa pidättäytyisi niistä turhan aikaisista testeistä ja malttaisi vähän lähemmäs kierron oletettua loppua. :D
 
Mulla on kp 25 ja haluisin niiin tehdä testin, mutta en kestä sitä pettymystä.. mitään oireita ei oikein ole :sad001
 
Dpo 8 menossa, ties kuinka monetta kiertoa.... Lugesteron tukihoidolla olen mennyt dpo 2 lähtien. Yllättävän oireeton kierto ollut näin ovulaation jälkeen. Pms oireet ovat vuosien aikana pahentuneet pikkuhiljaa, ollen nykyään näin 36 vuoden iässä lähes sietämättömiä viikon ajan. Päänsärkyä, oksettavaa oloa, kiukuttelua, itkupuuskia, huimausta, vatsakipuja, selkäkipuja, ruoka himoja, ruoka haluttomuutta, masennusta, apeutta you name it. Tässä kierrossa yllämainituista vain itkukohtauksia ollut ja tänään on alavatsaa nipistellyt. Onneksi! Nyt lähinnä toivon ettei lugesteron pidennä taas kiertoani turhan pitkään. Suunnittelin testaavani dpo 10, vaikka tiedän sen turhan aikaiseksi. Normaalisti luteaanivaiheeni ollut noin 13pvä. Jään seurailemaan tilannetta
 
DSC_4662.JPG

Dpo 10 tänään ja rfsu herkällä testillä hyvin hyvin haalea plussa. Tästä alkaa todellinen piinaviikko, sillä kaksi aiempaa kertaa tällainen heikko plussa on haalistunut kahdessa viikossa negatiiviseksi ja vuoto alkanut. En ole kyllä koskaan plussannut näin aikaisessa vaiheessa kiertoa, että pidän kovasti toivoa yllä, että vihdoin olisi onnistanut.... :smiley-angelic001
 
Enpä ehtinyt testeille, kun täti kurvasi näyttävästi paikalle kp 26. Mitä ihmettä kysynpähän vaan! Viime kierto oli 34 päivää ja nyt sitten näin! Mun normikierto on ollut aika tarkkaan 28-29 päivää. Tää oli yk 5. En keksi muuta selitystä, kuin sen että ovisviikolla palasin melkein 2 v kotona olemisen jälkeen töihin ja se viikko oli rankka. Stressaava myös. Edellisessä kierrossa olin oviksen aikaan flunssassa. Toivottavasti selitys on näin yksinkertainen. Surettaa silti.
 
View attachment 83884

Dpo 10 tänään ja rfsu herkällä testillä hyvin hyvin haalea plussa. Tästä alkaa todellinen piinaviikko, sillä kaksi aiempaa kertaa tällainen heikko plussa on haalistunut kahdessa viikossa negatiiviseksi ja vuoto alkanut. En ole kyllä koskaan plussannut näin aikaisessa vaiheessa kiertoa, että pidän kovasti toivoa yllä, että vihdoin olisi onnistanut.... :smiley-angelic001

Toivottavasti muuttuu oikeaksi plussaksi! Mie en ekassa yrityskierrossa saanut edes haaleaa plussaa, et aattelisin et toi haalee voi kuitenkin lupailla myös hyvää :Heartred

Enpä ehtinyt testeille, kun täti kurvasi näyttävästi paikalle kp 26. Mitä ihmettä kysynpähän vaan! Viime kierto oli 34 päivää ja nyt sitten näin! Mun normikierto on ollut aika tarkkaan 28-29 päivää. Tää oli yk 5. En keksi muuta selitystä, kuin sen että ovisviikolla palasin melkein 2 v kotona olemisen jälkeen töihin ja se viikko oli rankka. Stressaava myös. Edellisessä kierrossa olin oviksen aikaan flunssassa. Toivottavasti selitys on näin yksinkertainen. Surettaa silti.

Pahoittelut menkkojen alkamisesta :sad001Mulla kans stressi vaikuttanut monesti kiertoihin, meillä meni eka yritys klinikalla ohi kun alotin ovistestit liian myöhään. Normisti kierto oli 30vrk ja sitten ton epäonnistuneen kierron jälkeisen stressin jäljiltä lyheni yhtäkkiä 27 o_O Mut toisaalta lyhyempi kierto = uus yritys nopeammin, näin mie aattelen :angelic:
 
Mulla tänään dpo 0, inssi meni hyvin ja on jotenkin varmempi olo kuin viime kerralla. Tai sit johtuu vaan siitä, että ei jännittänyt niin paljon kuin ekassa kierrossa.

Lupasin itselleni/puolisolle, että testaan vasta dpo 15, yritän tosissaan et jaksaisin venyttää :rolleyes: Ja aamulämpöjen mittaamiset jätän kokonaan, tulee vaan stressiä. Onneks mulla on aika kiirettä töissä, niin ei ehdi niin paljon miettiä, vaikka mietin kuitenkin :grin
 
Takaisin
Top