Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Saako liittyä piinailemaan?
Tänään dpo7-8 ja kuumottaa:nailbiting:
Eilen vessakäynnillä verta paperiin ja kävis niin hyvin kiinnittymisvuodosta eikö?
Sen jälkeen nippaili vielä vatsaa niin tutun oloisesti.
Milloinkohan uskaltaisi testata?

Nelisen päivää kiinnittymisestä voi näkyä testissä :) toivotaan parasta!
 
Tein (elämäni) ekan ovistestin. Tulkintani on että ei ole se huippu vielä? Mut aika vahva viiva? Eli lähipäivinä saattas vahvistua?
1575879619426.jpg
 
Nyt kaipaisin hieman tulkinta apua.
-viime viikolla tuhruvuotoa ma-to, ei varsinaiset kuukautiset mielestäni
-pe haamuplussa
-ma r-testi negatiivinen
Ovulaatiotestit olen nyt kolmena päivänä, oletuksena että tuhruvuoto olisi ollut kuukautiset. Niistä kuva alla ja alimmainen on tänään eli kp 10 ja alkoi taas vuoto.
Mitä hittoo oikein tapahtuu? Onko ollut vain kemiallinen ja vuoto alkoi nyt? Onko nyt myöhäinen ovulaatio? :confused:
 

Liitteet

  • IMG_20191211_170451.jpg
    IMG_20191211_170451.jpg
    20.2 KB · Katsottu: 298
Nyt kaipaisin hieman tulkinta apua.
-viime viikolla tuhruvuotoa ma-to, ei varsinaiset kuukautiset mielestäni
-pe haamuplussa
-ma r-testi negatiivinen
Ovulaatiotestit olen nyt kolmena päivänä, oletuksena että tuhruvuoto olisi ollut kuukautiset. Niistä kuva alla ja alimmainen on tänään eli kp 10 ja alkoi taas vuoto.
Mitä hittoo oikein tapahtuu? Onko ollut vain kemiallinen ja vuoto alkoi nyt? Onko nyt myöhäinen ovulaatio? :confused:

En edes seuraa tätä ketjua, anteeksi kun sanon mut mulla oli samankaltainen tilanne eli haamu plus, vahvistui ja katosi. Outo vuoto tuli ja loppui. Sit heti sen jälkeen kp6 tein digiovistestin ja hymy räikein viivoin ja olotki sen mukaiset kp7 ja varsinkin kp8. Nyt on siis ennusteena 20 pv kierto. Gynellä kannattaa käydä ettei oo vakavempaa, itse käyn ensi viikolla
 
En edes seuraa tätä ketjua, anteeksi kun sanon mut mulla oli samankaltainen tilanne eli haamu plus, vahvistui ja katosi. Outo vuoto tuli ja loppui. Sit heti sen jälkeen kp6 tein digiovistestin ja hymy räikein viivoin ja olotki sen mukaiset kp7 ja varsinkin kp8. Nyt on siis ennusteena 20 pv kierto. Gynellä kannattaa käydä ettei oo vakavempaa, itse käyn ensi viikolla
Mietin kans et oma tilanne kuulosti samalta kun sullakin. Muuten ei vaivaa, joten vielä seurailen tilannetta hetken aikaa. Mutta todella outoo.
 
Mietin kans et oma tilanne kuulosti samalta kun sullakin. Muuten ei vaivaa, joten vielä seurailen tilannetta hetken aikaa. Mutta todella outoo.
Kantsii käydä gynel. Mulle sanottiin ettei nyt stressata mut kuitenkin käyn ja jos jotaki epänormaalia tulee niin lekuriin, mut selittyy helposti kemiallisella ja sit nopee ovis.. Näin ainakin mun kohdallani ilmeisesti kävi. Saa nähdä ja toivon mukaan ei vakavaa. Mulla on lh huippu jotenki tosi intensiivinen eli r-testi joskus reagoi räikeästi eli kunnon haamun antaa, nyt viimeks just ennen digi hymyy ni oli jo semmonen et olis luullu plussaksi..
 
Lupasin itselleni, etten keksisi oireita ja vahtaisi kehoa tässä kierrossa, ja näin pitkälle pääsin. :hilarious: kp17. Ovulaatio oli joko viikko sitten maanantaina (9.12.) tai torstaina (12.12.), molemmissa oli oireita, enkä ole ennenkään tunnistanut varmuudella omaa ovulaatiota, niin en tiedä.
Nyt siis dpo8 tai dpo5. Aikaista, mutta tuntuu että alavatsalla on jo hyvän aikaa ollut pientä jomottelua ja nipistelyjä. Välillä tuntuu, että housut kastuu ja valkovuotoa on runsaahkosti. Oooooh, tulisipa jo plussa!
 
Mulla alkoi eilen menkat. En jaksanut edes piinailla, koska tiesin että talletus ei osunut ovulaatioon ja se jäi olosuhteiden pakosta yhteen kertaan. Onneksi kierto oli nyt normaali 29, kun edelliset olivat vähän sekaisin 26 ja 34. Kunpa ensi vuoden aikana onnistaisi. Mua kyllä vähän ahdistaa, kun kilpirauhasarvot ovat yks kaks vajaatoiminnalla, että se on varmaan sit voinut vaikuttaa tämän syksyn yrityksiin. Mutta lääkitystä on nostettu ja toivon, et arvot palais pian hyvälle tasolle. En tiedä mikä yrityskerta seuraava siis olisi, kun välissä on ollut pari kiertoa kun ei olla varsinaisesti yritetty. Plussatuulia kuitenkin kaikille!
 
Me pääsimme jouluun... ens keskiviikosta alkaskin sit arvaus, että kestääkö kierto 24/25/26/27/28 vai jotain muuta
 
Piinailua. Kp 21, dpo 11. Menkkoja flo ennustaa huomiselle, normaalisti kierto 28-30, että melkoista piinaa tässä viikon verran tiedossa ainakin :banghead:
 
Nyt alkoi piinailu. Flo ennusti ovista tiistaille. Itse en ota ihan selvää oisko ollut silloin vai milloin. Limoja on kyllä ollut, kuten aina. Talleteltu on su, ma ja ke. Vielä pitänee ainakin pe, niin luulis olevan tarpeeksi :rolleyes:
 
Dpo1 ja piina alkaa :nailbiting: en kestä jos aukkari ei auttanut :arghh: nyt oli ovis myöhemmin kuin aikoihin mikä voi olla hyväkin. Jos nyt edes oli kunnon ovista, lämmöissä ei vielä muutoksia..
 
Meillä nyt kai dpo 7 tai 8 ja yöllä hytisin ja olo tuntui kuin kuume nousisi. Edelleen vähän paleltaa, mutta en ole mittaillut. Lisäksi vatsa tuntuu olevan sekaisin ja närästää yks kaks. Tämän kaiken voi toki selittää myös ihan tavallisilla syillä, mutta toivo elää :wink Joinakin päivinä on tullut oviksen jälkeen limaa ja se on kellertävää. Veikkaisin, että johtuu keltarauhasesta..? Tätä ollut aiemminkin ennen menkkoja eikä kyse ole tulehduksesta. Nyt mennään kp 23/28. Kääk, innoikkaimmat jo testaisivat, mutta itse en uskalla.. odottelen ensi viikkoa alkaako menkat vai ei.:happy093
 
Meillä nyt kai dpo 7 tai 8 ja yöllä hytisin ja olo tuntui kuin kuume nousisi. Edelleen vähän paleltaa, mutta en ole mittaillut. Lisäksi vatsa tuntuu olevan sekaisin ja närästää yks kaks. Tämän kaiken voi toki selittää myös ihan tavallisilla syillä, mutta toivo elää :wink Joinakin päivinä on tullut oviksen jälkeen limaa ja se on kellertävää. Veikkaisin, että johtuu keltarauhasesta..? Tätä ollut aiemminkin ennen menkkoja eikä kyse ole tulehduksesta. Nyt mennään kp 23/28. Kääk, innoikkaimmat jo testaisivat, mutta itse en uskalla.. odottelen ensi viikkoa alkaako menkat vai ei.:happy093

Juu keltainen vv on ihan normaalia. Täällä eilen kovia nippailuita ja nyt vasta dpo4. En usko tärppiin :sad001 tänään alkoi enempi vv tulemaan, suht kuivaa oli pari päivää.
 
Tuun ehkä hulluksi kun aika menee niiiin hitaata, pakko johonkin päästä purkamaan tätä oloa :grin haluttais testata hetinyt mut eihän se vielä näkyis..

Eli tilanne on seuraavanlainen:
Lopetin minipillerit joulukuun puolivälin tienoilla, menkat alko 18.12., tänään on siis kp 25.
Viikko sitten, 3.1. illalla jomotteli jonkin verran oikealla alavatsassa ja 4.1. (kp18) tuli kunnon veriviiruiset kananmunalimat, ikinäkoskaan ei oo aiemmin ollu sellaisia.
Tänään sit aamupäivällä olin jo varma et menkat alkaa ku pyyhkiessä jäi paperiin punertavaa. Mut oisko voinu olla kiinnittymisvuotoa? Koska ei sitä ole tullu enempää.

Kuinka kauan mun vielä pitää malttaa odottaa ennen kuin on järkevää tehdä testi? :confused004:arghh:
 
Tuun ehkä hulluksi kun aika menee niiiin hitaata, pakko johonkin päästä purkamaan tätä oloa :grin haluttais testata hetinyt mut eihän se vielä näkyis..

Eli tilanne on seuraavanlainen:
Lopetin minipillerit joulukuun puolivälin tienoilla, menkat alko 18.12., tänään on siis kp 25.
Viikko sitten, 3.1. illalla jomotteli jonkin verran oikealla alavatsassa ja 4.1. (kp18) tuli kunnon veriviiruiset kananmunalimat, ikinäkoskaan ei oo aiemmin ollu sellaisia.
Tänään sit aamupäivällä olin jo varma et menkat alkaa ku pyyhkiessä jäi paperiin punertavaa. Mut oisko voinu olla kiinnittymisvuotoa? Koska ei sitä ole tullu enempää.

Kuinka kauan mun vielä pitää malttaa odottaa ennen kuin on järkevää tehdä testi? :confused004:arghh:

Jos eilen kiinnittyminen niin siitä 2-4pvää että testissä voi jotain näkyä :)

En usko omaan Plussaan, oireena vain turvotus.. joka on usein muutenkin luteaalivaiheessa. Nyt dpo6
 
Takaisin
Top