Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Terolutista vikasta pilleristä menee muutama päivä että menkat alkaa. Mut toivotaan ettei ala!

Mulla dpo5/6 eikä mitään uutta. Lämmöt vielä ylhäällä. Toivon kiinnittymisdipin näkeväni lähiaamuina :nailbiting: jos en niin pahoin pelkään..

Mulla siis letrotsoli oli käytössä kp 3-7 ja sitten kp 12 irrotuspiikki, inssi oli kp 13. Mulla noi lääkkeet oli auttamassa myöhäiseen ovulaatioon ja varmistamaan, ettei mee kierto uusiksi ohi (viime kierrossa en löytänyt ovista). Tänäänkään ei oo oireita menkkojen alkamisesta, kauhee jännitys päällä..

Paljon tsemppiä :Heartred Oon niin amatööri näissä vielä, pitäskö kiinnittymisen jälkeen siis lämpöjen laskea ja sitten nousta uudelleen? Mulla laski dpo 9 lämpö 34.9 ja säikähdin niin paljon, että lopetin mittailun. Ja toi mun digimittari taitaa näyttää vähän alakanttiin lämpöjä muutenkin.
 
Mulla siis letrotsoli oli käytössä kp 3-7 ja sitten kp 12 irrotuspiikki, inssi oli kp 13. Mulla noi lääkkeet oli auttamassa myöhäiseen ovulaatioon ja varmistamaan, ettei mee kierto uusiksi ohi (viime kierrossa en löytänyt ovista). Tänäänkään ei oo oireita menkkojen alkamisesta, kauhee jännitys päällä..

Paljon tsemppiä :Heartred Oon niin amatööri näissä vielä, pitäskö kiinnittymisen jälkeen siis lämpöjen laskea ja sitten nousta uudelleen? Mulla laski dpo 9 lämpö 34.9 ja säikähdin niin paljon, että lopetin mittailun. Ja toi mun digimittari taitaa näyttää vähän alakanttiin lämpöjä muutenkin.

Lämmöt otetaan suusta aamuisin ennen kuin nousee tai puhuu :p tarkalla desimaalimittarilla. Eikai ole pakko dippiä olla mutta usein on raskauskierroissa..
Tsemppiä sullekin!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla siis letrotsoli oli käytössä kp 3-7 ja sitten kp 12 irrotuspiikki, inssi oli kp 13. Mulla noi lääkkeet oli auttamassa myöhäiseen ovulaatioon ja varmistamaan, ettei mee kierto uusiksi ohi (viime kierrossa en löytänyt ovista). Tänäänkään ei oo oireita menkkojen alkamisesta, kauhee jännitys päällä..

Paljon tsemppiä :Heartred Oon niin amatööri näissä vielä, pitäskö kiinnittymisen jälkeen siis lämpöjen laskea ja sitten nousta uudelleen? Mulla laski dpo 9 lämpö 34.9 ja säikähdin niin paljon, että lopetin mittailun. Ja toi mun digimittari taitaa näyttää vähän alakanttiin lämpöjä muutenkin.
Jostaki löysin tämän ketjun viestin vaikken oo tänne kirjoitellut mut toi dippi oli mul kans 2 kertaa.. Oletetun oviksen aikoihin kävi 35,7 ja 35,5 sit myöhemmin yks päivä olisiko ollut ovistestin mukaan laskettuna jo Dpo13 ku kävi 34,8 lämmöt. Siitä tosin meni yli viikko ennen ku plussasin et liekö se sit ollu mun ovis mut toihan kuulostaa lupaavalta et dippaa ja toivosti nyt jää pois täti ja tulee plus. Kyllä moni plussaa vasta myöhemmil viikoilla, itsekin myöhäinen plussaaja
 
Kiitos vastauksista jannn ja Jesbe :)

Mie oon mitannut kainalosta vaan, ehkä siksi kans ollu liian epätarkka tulos. Täytyy varmaan ostaa parempi mittari jos uus yritys tulee :grin

Tuntuu kun täällä on lueskellut, että kaikki saanu haamuviivoja jo hyvissä ajoin, tosi lohdullista, että on myöhäisiä plussaajiakin joukossa! :)
 
Kiitos vastauksista jannn ja Jesbe :)

Mie oon mitannut kainalosta vaan, ehkä siksi kans ollu liian epätarkka tulos. Täytyy varmaan ostaa parempi mittari jos uus yritys tulee :grin

Tuntuu kun täällä on lueskellut, että kaikki saanu haamuviivoja jo hyvissä ajoin, tosi lohdullista, että on myöhäisiä plussaajiakin joukossa! :)
Hcg nousee nopeaa mutta esim mulla veressä oleva määrä huikeasti isompi kuin virtsassa. Joten siinä eroja ja kannattaa vilkaista se hcg nousu taulukko eri raskausviikoilla vaun sivuilla. Se on tosi mielenkiintoinen ja näkyy isojakin eroja...
 
Testi oli nega eilen illalla ja tänään aamulla :sad001 Koitan silti itsepäisesti ajatella, että vielä ei oo peli menetetty. Vasta sitten kun menkat alkaa :rolleyes: Nyt siis dpo 11 ja en yhtään tiiä millon menkat ois tuloillaan, kun ekaa kertaa käytin letrotsolia.
Tsemppiä odotteluun Alexie! Toivottavasti sun kuukautiset ei tule ollenkaan :)
 
Here we go again. Ja mua ottaa päähän, jos missattiin ovis. Flo ennustaa sitä huomiselle, mut nyt veikkaan että se oli jo eilen ja tallettamaan päästiin vasta tänä aamuna. Eilen tuli kunnon limat ja pisteli vasemmalle puolelle. Tänään limailu jatkunut runsaana, mutta kipu poissa. Tiedä sit oliko tuo oviskipu ennen ovista vai sen aikana. Nähtäväksi jää. Mä siis itse en ollut tajunnut, että eilen oli kp 13, vaan kuvittelin että on kp10 ja pidin mahdottomana, että ovis olisi ollut joten toissapäivänä ja eilen tallettelut jäi kaikenlaisen kiireen jalkoihin. Nyyh, sormet ristiin ja lisää talletuksia vielä.
 
Dpo 14, menkat ei alkaneet ainakaan tänään :notworthy

Mulla tuli töissä yhtäkkiä pahoinvointia, tuntu että nousee mahanestettä ja oli hetken kestävä öklötys. Mulla oli tosin myös nälkä, mut yleensä oon nälässä vaan vatsakipuinen ja kärtty. Voi kun tää ois oire. En tiiä uskallanko testata aamulla dpo 15 vai jätänkö suosiolla dpo 16. Lupasin kyllä jo puolisolle et vasta dpo 16 testaan :hilarious:
 
Apua, mä pimahdan kohta. Musta on näköjään tullut himotestaaja, tein tänään vielä yhden Onestepin ja se oli jälleen täysin nega. Mutta sitten! Kävin ostamassa myös Clearbluen testin (joo, oon jotenkin seonnut :hilarious:) ja siihen tuli plussa, vaikkakin haalea. Että minkä merkkistä testiä sitä nyt uskoisi.

Kuukautiset 5 päivää myöhässä nyt vissiinkin. Kauhea pelko persuksissa, että osoittautuu kemialliseksi tms., kun esikoisesta tuli muistaakseni ihan selkeä viiva jo sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Nyt kyllä yritän hillitä ja olla testailematta jatkuvalla syötöllä. Jos kykenisi odottamaan vaikka viikon, luulisi että sen jälkeen olisi kunnon viivat jos on tullakseen.
 

Liitteet

  • IMG_20191106_153925__01__01__01.jpg
    IMG_20191106_153925__01__01__01.jpg
    9.7 KB · Katsottu: 282
Apua, mä pimahdan kohta. Musta on näköjään tullut himotestaaja, tein tänään vielä yhden Onestepin ja se oli jälleen täysin nega. Mutta sitten! Kävin ostamassa myös Clearbluen testin (joo, oon jotenkin seonnut :hilarious:) ja siihen tuli plussa, vaikkakin haalea. Että minkä merkkistä testiä sitä nyt uskoisi.

Kuukautiset 5 päivää myöhässä nyt vissiinkin. Kauhea pelko persuksissa, että osoittautuu kemialliseksi tms., kun esikoisesta tuli muistaakseni ihan selkeä viiva jo sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Nyt kyllä yritän hillitä ja olla testailematta jatkuvalla syötöllä. Jos kykenisi odottamaan vaikka viikon, luulisi että sen jälkeen olisi kunnon viivat jos on tullakseen.

Oijoi, varovaiset onnittelut siis :love7 Ja et sie oo seonnut, mie alotin ovulaatiotestaamisen jo vuosi ennen yritystä, että tuntisin oman kierron :hilarious: Nyt on ollu tuskaa olla tekemättä raskaustestiä dpo 13-14, kun dpo 10-12 oli nega.

Just noita samoja cb testejä odottamassa kaapissa :grin
 
Apua, mä pimahdan kohta. Musta on näköjään tullut himotestaaja, tein tänään vielä yhden Onestepin ja se oli jälleen täysin nega. Mutta sitten! Kävin ostamassa myös Clearbluen testin (joo, oon jotenkin seonnut :hilarious:) ja siihen tuli plussa, vaikkakin haalea. Että minkä merkkistä testiä sitä nyt uskoisi.

Kuukautiset 5 päivää myöhässä nyt vissiinkin. Kauhea pelko persuksissa, että osoittautuu kemialliseksi tms., kun esikoisesta tuli muistaakseni ihan selkeä viiva jo sinä päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Nyt kyllä yritän hillitä ja olla testailematta jatkuvalla syötöllä. Jos kykenisi odottamaan vaikka viikon, luulisi että sen jälkeen olisi kunnon viivat jos on tullakseen.

Eiks toi oo jo aika selkee plussa?? Noi onestepit sun muut halpikset näyttää monilla paljon myöhemmin plussaa kuin kunnon testit :p
 
Mä oon kans hullu testaaja, just mietin et nyt jätän kerranki dpo7 testaamatta eli huomenna.. Mut pe teen kyllä! Mulla noit halpiksia mut myös yks cb early, en tiedä uskaltaisko jo lauantaina tuhlata sen...
 
Mä oon kans hullu testaaja, just mietin et nyt jätän kerranki dpo7 testaamatta eli huomenna.. Mut pe teen kyllä! Mulla noit halpiksia mut myös yks cb early, en tiedä uskaltaisko jo lauantaina tuhlata sen...

Mua kaduttaa, että en ostanu sitä cb earlya, mulla on vaan kaks normi cb:tä kaapissa ja ai että on tuskaa ku on täytyny säästellä niitä. Mut ei noita raaski ihan kaapin täydeltäkään ostella.. :rolleyes:
 
Mua kaduttaa, että en ostanu sitä cb earlya, mulla on vaan kaks normi cb:tä kaapissa ja ai että on tuskaa ku on täytyny säästellä niitä. Mut ei noita raaski ihan kaapin täydeltäkään ostella.. :rolleyes:

Joo kalliita on.. Saa nähä tuhlaanko lauantaina :p vaikka negaa se kuitenkin on :sad001
 
Ei hitsi, mulla iski virtsatietulehdus. Onneksi antibiootit jo puree. Ei varmasti ole mikään oire, mutta esikoisen saadessa alkunsa mulla iski virtsatietulehdus. :confused:

Eilen tykytteli sittenkin vielä vasemmalle puolelle. :smiley-angelic001
 
Mä testasin eilen kesken päivää rfsu:n herkällä testillä (dpo 10/11) tyylipuhtaan negan. Kierto meneillään 30/27-29, mutta menkkoja odotan vasta viikonlopuksi lääkkeellisen tyhjennyksen ja myöhäisen ovulaation vuoksi. Oon jo tavallaan heittänyt kirveen kaivoon tästä kierrosta, koska tehtiin vaan vähän talletteluja ja vaikka mulla tuntuu olevan kaiken maailman oireita, niin nekin on varmaan vaan mun omaa kuvitelmaa. Tuun kyllä siitä huolimatta pettymään kun menkat alkaa, luulin jo tuntevani kroppani niin hyvin että aavistelin oikeasti raskautta.

Eilen aloin tosin nukkumaanmennessä miettiä sitä, miten mulla on noiden loppuun asti menneiden raskauksien plussat näkyneet vasta aika myöhään testissä. Kuopuksesta taisi olla useamman päivän menkat myöhässä, ennenkuin sain plussan testiin.
 
Toivottavasti tulee lisää plussia, pidän peukkuja teille kaikille :Heartred

Mulla oli tänään aamulla dpo 15 taas negatiivinen raskaustesti ja vielä cb:n testi mitä pitäisin luotettavana. Ihan masentunu olo vaikka tiedän, että on epätodennäköistä raskautua heti ekasta yrityskierrosta. Huomenna täytyy ilmottaa klinikalle dpo 16 testitulos ja varata uus follikkeliultra, jos testi on nega. On mulla vielä pieni toivon kipinä, jospa plussaisin vielä su-ma, kun luomukierron mukaan menkkojen alkaminen olis vasta sunnuntaina :smiley-angelic001 Niin arpapeliä tää, et miten kroppa toimii noiden hormonien jälkeen.
 
Menkat alkoi sitten to-pe yönä. En oikeastaan ollu edes ahdistunut, jotenkin osasin jo arvata. Toki on pettynyt olo. Nyt vaan uutta yritystä odottelemaan :Heartred
 
Takaisin
Top