Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Malttamattomana tein aamulla testin ja negahan se oli, ei kyllä yllättäny yhtään. Mut ku ei jaksanu oottaa :hilarious:

Jos loppuviikosta (eli heti huomenna) koittas uudestaan.
 
Dpo9 ja veikkaan et oli vaan vahva pissa ja one step antaa viivanpaikkaa..
 

Liitteet

  • 20200114_064319.jpg
    20200114_064319.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 297
Dpo9 ja veikkaan et oli vaan vahva pissa ja one step antaa viivanpaikkaa..

Mää en oo koskaan saanu one steppeihin viivanpaikkaa, negat on ollu ihan täysin valkosia ja jos jotain on vähänkään näkyny nii siitä se on vahvistunu :excited001
Ei muutako huomenna uusiksi!
 
Mää en oo koskaan saanu one steppeihin viivanpaikkaa, negat on ollu ihan täysin valkosia ja jos jotain on vähänkään näkyny nii siitä se on vahvistunu :excited001
Ei muutako huomenna uusiksi!

Nyt on täällä foorumilla eräs saanut ja mun kaveri kans.. toivotaan et vahvistuu :) mul dpo9 nyt
 
Raskaustestit negaa mut ovistesti tumma :O :wacky: kumpa raskaustesti tulis viel plussaks mut kunhan ei ois tuulimuna jos Myöhänen plussa:facepalm:
 
Täällä myös edelleen erittäin negatiivinen. Ehkä en huomenna tee yhtään testiä (ku ei ole jemmassa), jos sit pe aamuna seuraavaa ellei menkat ala. :wtf:
 
Hmm mä en uskalla testata, kp 29/28 :smiley-angelic006 Pelkään koko ajan, et vielä ne tänään alkaa tai loppuviikon aikana :meh:
 
Oho! Jospa ois plus. Onko oireita?

Aika vähän! Rinnoissa ei tunnu mitään. Viime raskaudessa ne kipeytyivät ennen plussaa, joten jotenkin odottaisi sitä.. mut tietty imetyksen myötä nekin muuttuneet 2,5 v aikana :grin Imetys tosin päättyi jo keväällä.

Ainoa selkeä "oire" on alavatsan vihlonta viime päivinä. Vatsa sekaisin. Mut nämä oireet vakuuttaa mua vähiten, koska ovat niin peruskauraa menkoissa o_O

Nyt tässä sohvalla makailessa tuntuu kohdussa (?) pientä paineen tunnetta. Illan aikana tullut myös vähän flunssainen olo.

Ehkä huomenna voisi testata :smiley-ashamed005

:smiley-angelic001
 
Minäkin tuun tänne piinailemaan.

kp 22/30-31, dpo7

Kaikenlaisia itselle normaalista poikkeavia oireita olen (mukamas) havainnut. Jotenkin tuntus et dpo 3-5 oli melko paljonkin oireita. Turvotusta, alavatsan nippailua ja jomotusta, pahoinvointia ja rintojen arkuutta, sekä ilmavaivoja.

dpo6 oli aika hiljaista, aamulla ehkä sellainen 20min kestänyt erittäin lievä pahoinvointi ja myöhään illalla pari nippailua alavatsalla.

Tänään nyt dpo 7 siis ja aamupalan syötyäni tullut kuvottava olo joksikin aikaa, alavatsa jomottaa.. Rinnat kokoajan hieman hellänä..

Saa nyt sitten nähdä. Kovasti olen itselleni lupaillut että testaan aikaisintaan dpo12 :hilarious: Katsotaan koska murrun ja testaan aikaisemmin.

Todellisia piinaviikkoja. Työ onneksi vie ajatuksia muualle hetkellisesti :hilarious:
 
Löysin tämän ketjun ja aattelin vähän piinailla.. oon siis kokenut km, kkm ja tm sekä kemiallisia mut todettu vain 2 keskenmenoa kliinisesti

Nyt dpo7 ja aluksi oli dpo4 ja 5 oireita, dpo5 tuli rusehtavaa pyyhkiessä ja hitusen vaaleanpunaista. Vv runsas ja kellertävä vaikka yleensä vain dpo1 ja ennen menkkoja keltainen eli se poikkeus on ollut ja se et rinnat ei oo yhtään arat. Eli oviksesta dpo5 asti oireita. Tänään iski järjetön flunssa ja etova väsymys eilen. En tiedä onko vain lugeista johtuvaa mut ummetusta, välillä toimii liiankin hyvin vatsa ja rinnat turpeat ja varsinkin nännit mutta arkuutta ei oo kuten yleensä on.. dpo12 on testipäivä ja jos on plus niin luget jatkuu, jos nega niin menkat.

Mulla on nyt vihdoin kierto ollut säännöllinen 25 yks kierto ja muut 27/28 ja nyt tässä kierrossa ovis jo kp12 ja kp14 luget eli kierron ennuste on se 27 päivää. Toivoen et limis olisi vastaanottavainen...

Edit. Olikin jo dpo8 (muisti ei pelitä ja unohdan jotaki pikkujuttuja, se on kyl loppuraskauden oire kai...)

Plussaa kaikille!
 
Muokattu viimeksi:
Plaah, ihan yhtä negatiivinen ku aiemminki. Flo ennustaa menkkojen alkavan sunnuntaina kaks päivää myöhässä, sitä vissiin sit ootellaan.. :meh:
 
Murruin tänä aamuna ja testasin :hilarious: dpo 10 omien/aplikaation laskujen mukaan siis.. Negahan se :sorry: tietty eihän se nyt vielä tarkoita että pysyy sellaisena, mutta oli pakko kun perjantaina olin niin pahoinvoiva että autolla ajaessa piti pysähtyä tienviereen yökkäämään aamupäivällä :confused: eikä kuitenkaan mitään muuta oireita esim. Vatsa/oksennustaudista..

No olihan tämä aikaista kun menkat odotettavissa Appin mukaan 25.1.
Eli ehkä nyt vaan kiltisti odottelen ensiviikon loppuun ennen testailua. :hilarious:
 
Ei vieläkään mitään. Testi nega eikä menkkoja kuulu. :disgust
Entä jos en ovuloinukkaan vaan kroppa huijas niin selkeät oireet :think005
Oloja ei oo minkäänlaisia, kp 35 ja oletetusta ovulaatiosta ehkä 17 päivää. Huoh.
 
Ei vieläkään mitään. Testi nega eikä menkkoja kuulu. :disgust
Entä jos en ovuloinukkaan vaan kroppa huijas niin selkeät oireet :think005
Oloja ei oo minkäänlaisia, kp 35 ja oletetusta ovulaatiosta ehkä 17 päivää. Huoh.

Mullaki dpo16 ja kp35. Viimeks su ollu testi nega mut nyt ihme kuplintaa oikeella puolella. Kai ne menkat kohta alkaa, toiv ei veny kovin pitkäksi kierto...
 
Takaisin
Top