Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Salee raskaana!!?? Mulla äske tollasta piikkituntemusta mutta vasta dpo2 eli mitä lie.. Onks sulla ollu yhtään vv?

Olisinki :smiley-angelic001

Mitä tarkoitat vv? Valkovuoto? On ollu oviksesta tähän asti runsasta, tahmeeakin ja myös limaisuuttaan kimmeltävää mutta siis valkosta. Toisin kuin nyt tänään on ollu vaalean oranssihtavaa/ruskeaa.
 
Olisinki :smiley-angelic001

Mitä tarkoitat vv? Valkovuoto? On ollu oviksesta tähän asti runsasta, tahmeeakin ja myös limaisuuttaan kimmeltävää mutta siis valkosta. Toisin kuin nyt tänään on ollu vaalean oranssihtavaa/ruskeaa.

Juu, ei noista valkovuodoista voi varmuudella sanoa onko raskaana ei, ilmeisen yksilöllistä. Itsellä oli ehkä pari kuivempaa päivää, mutta nyt taas vuotoa. Niin oli viimekin kierrossa. Tuosta oranssista en osaa sanoa. Voinee olla kiinnittymisvuotoa!
 
Juu, ei noista valkovuodoista voi varmuudella sanoa onko raskaana ei, ilmeisen yksilöllistä. Itsellä oli ehkä pari kuivempaa päivää, mutta nyt taas vuotoa. Niin oli viimekin kierrossa. Tuosta oranssista en osaa sanoa. Voinee olla kiinnittymisvuotoa!

Joo, nää on näit mitkä vast sit plussan tullen yhistyy "alkuraskauden oireiksi".

Onks sul toispuoleista kans se kipuilu?

Mul on ollu nyt koko hereilläoloaika aamust asti tätä aaltoilevaa kipuu...nyt ei kyl mielikään tee tepposii koska EN oo ikinä tuntenu tämmöstä. Joko tuolla joku yrittää tarrautuu tai sit on kyse jostain tulehuksesta tms. mitä en oo koskaan kokenu.

Testiä en tee ennen kuin jos menkat myöhäs. Viel viikko pitäis piinailla :hilarious:
 
Joo, nää on näit mitkä vast sit plussan tullen yhistyy "alkuraskauden oireiksi".

Onks sul toispuoleista kans se kipuilu?

Mul on ollu nyt koko hereilläoloaika aamust asti tätä aaltoilevaa kipuu...nyt ei kyl mielikään tee tepposii koska EN oo ikinä tuntenu tämmöstä. Joko tuolla joku yrittää tarrautuu tai sit on kyse jostain tulehuksesta tms. mitä en oo koskaan kokenu.

Testiä en tee ennen kuin jos menkat myöhäs. Viel viikko pitäis piinailla :hilarious:

Hmm, tänään ei oo paljoa nippaillu, toi pistävä oli aikalailla keskellä.. Saattaa olla jotain suolistossa, hirvee turvotus ja ummetus ollu.
 
Mä teen viimeistään ens pe testin. Tilasin yhden cb herkänkin, sen teen pe tai la.. Luultavasti perusliuskalla sorrun tekemään jo viimeistään dpo7 :hilarious:
 
Hmm, tänään ei oo paljoa nippaillu, toi pistävä oli aikalailla keskellä.. Saattaa olla jotain suolistossa, hirvee turvotus ja ummetus ollu.

Joo mul kans suolisto-oireet välillä sekottaa että missäs nyt nippas...mut nää tänpäiväset nippasut on kyl muualla kuin suolessa. Ihan suolesta tämä piinailu :arghh:
 
Kp1, yk4(5). Yrityskierroista yhtä en oikein edes osaa laskea kierroksi, kun oli niin kuivaa koko kuukausi - ei kyllä yritetty.
Olo ok, katse tehostettuja talletteluja päin!
 
Kääks mulla on dpo 10 mut en voi vieläkään testata kun lääkkeet voi antaa 10vrk väärän positiivisen. Oon ollu dpo 8 & 9 niin kärttynen, että en oo tämmöstä koskaan edes menkkojen aikana kokenu. Mutta voi tosiaan johtua noista hormoneistakin, kun oon ollu viimeset 4 vuotta täysin ilman mitään hormonaalisia lääkityksiä, niin ehkä kroppa sekos niistä :hungover:

Dpo 11 eli sunnuntaina aattelin uskaltaa tehdä ekan testin :nailbiting: Täytyy ehkä tilata lisää liuskoja, liuskoja sekä cb testejä on vaan 2kpl ja ne cb:t pitää säästää dpo 15-16 :hilarious:
 
Kääks mulla on dpo 10 mut en voi vieläkään testata kun lääkkeet voi antaa 10vrk väärän positiivisen. Oon ollu dpo 8 & 9 niin kärttynen, että en oo tämmöstä koskaan edes menkkojen aikana kokenu. Mutta voi tosiaan johtua noista hormoneistakin, kun oon ollu viimeset 4 vuotta täysin ilman mitään hormonaalisia lääkityksiä, niin ehkä kroppa sekos niistä :hungover:

Dpo 11 eli sunnuntaina aattelin uskaltaa tehdä ekan testin :nailbiting: Täytyy ehkä tilata lisää liuskoja, liuskoja sekä cb testejä on vaan 2kpl ja ne cb:t pitää säästää dpo 15-16 :hilarious:

Marketeista saa hyviä testejä halvalla, pregcheck merkkisiä, 2kpl yksi paketti alle 3euroa! Ja pidetään suht herkkänä vaikka 25mlu ja luotettava.
 
Kai mäkin voin tänne purkaa omia tuskiani odottelun kanssa :hilarious:

Meillä menossa yk4, lääkkeellinen tyhjennys oli reilu 3 viikkoa sitten eikä tämän jälkeen ole menkkoja tullut. Vuoto loppunut kokonaan viikko sitten ja to tein negatiivisen raskaustestin.

Olevinaan tunsin oviksen viime la, eli ovis ehkä tapahtunut la-su. Dpo 5-6 tuli punertavaa vuotoa ja sitä ennen/sen aikana oli vasemmalla puolella tuntuvaa nipistelevää kipua (oviksen tunsin juuri vasemmalta puolelta, edellinen alkio oli kiinnittynyt oikealle). Sen jälkeen ollut menkkamaista jomotusta alavatsalla ja -selässä. Muita (muillakin selitettäviä) oireita on ollut väsymys ja finnit. Valkovuotoa on aika normaalisti, mutta tuntuu omituisen voidemaiselta?

Ajattelin testata aikaisintaan ensi viikonloppuna (dpo 13-14). Ihan kamalaa kun on ihan tärppifiilis ja tuun kyllä tippumaan korkealta jos kuukautiset alkaa. Jos vaan voisi lopettaa tän oireiden kyttäämisen ja ottaa rennosti, mutta helpommin sanottu kuin tehty :banghead:
 
Kai mäkin voin tänne purkaa omia tuskiani odottelun kanssa :hilarious:

Meillä menossa yk4, lääkkeellinen tyhjennys oli reilu 3 viikkoa sitten eikä tämän jälkeen ole menkkoja tullut. Vuoto loppunut kokonaan viikko sitten ja to tein negatiivisen raskaustestin.

Olevinaan tunsin oviksen viime la, eli ovis ehkä tapahtunut la-su. Dpo 5-6 tuli punertavaa vuotoa ja sitä ennen/sen aikana oli vasemmalla puolella tuntuvaa nipistelevää kipua (oviksen tunsin juuri vasemmalta puolelta, edellinen alkio oli kiinnittynyt oikealle). Sen jälkeen ollut menkkamaista jomotusta alavatsalla ja -selässä. Muita (muillakin selitettäviä) oireita on ollut väsymys ja finnit. Valkovuotoa on aika normaalisti, mutta tuntuu omituisen voidemaiselta?

Ajattelin testata aikaisintaan ensi viikonloppuna (dpo 13-14). Ihan kamalaa kun on ihan tärppifiilis ja tuun kyllä tippumaan korkealta jos kuukautiset alkaa. Jos vaan voisi lopettaa tän oireiden kyttäämisen ja ottaa rennosti, mutta helpommin sanottu kuin tehty :banghead:

Täällä sama yk!

Minunki oviksen jälkeinen vv on nimenomaan ollu "voidemaista"! Minulle tämä kans omituista, yleensä tähän aikaan semmosta juoksevaa. Eilisen oranssihtavaa/rusehtavaa väriä ei viel tänään oo näkyny, sitä tuli eilenkin tosin hyvin vähän...

Mullaki oli oviskivut nimenomaan vasemmalla, samoin sittemmin ilmenneet pistelyt/tuikkeet. Finnejä leuassa ja väsymystä...mut tätä väsymystä on omal kohal vaikee aatella oireeks, sitä nyt on tähän vuoden aikaan alituiseen :sleep011

Tänään dpo 9 ja herätessä kokonaisvaltainen (ei vain vasemmalla) menkkajomo. Nyt se on rauhottunu, mut päätä särkee ja vatsa on ummella.

Minäki oottelen sinne dpo13-14 ennen testiä! Tsemppiä piinailuun:blob3
 
Marketeista saa hyviä testejä halvalla, pregcheck merkkisiä, 2kpl yksi paketti alle 3euroa! Ja pidetään suht herkkänä vaikka 25mlu ja luotettava.

Kiitos vinkistä! Täytyy lähteä ostoksille :angel4 Ja just tajusin et eihän mun kannata tilata mitään ku postilla kestää. Missä mun aivot taas on :grin:wacky:
 
Dpo 7/8:
- tissit aristaa ja tuntui eilen oudoilta!
- iltapalaksi ostamat sushit jäi himotuksesta huolimatta syömättä, maistui niin pahalta; myös olut jäi juomatta
- hajuaisti herkistynyt?

Kunpa nää olis oikeita oireita eikä kuvitelmaa! :smiley-angelic001
 
Dpo 7/8:
- tissit aristaa ja tuntui eilen oudoilta!
- iltapalaksi ostamat sushit jäi himotuksesta huolimatta syömättä, maistui niin pahalta; myös olut jäi juomatta
- hajuaisti herkistynyt?

Kunpa nää olis oikeita oireita eikä kuvitelmaa! :smiley-angelic001

Hyvältä kuulostaa! Mulla dpo3/4 ja oireetonta.

Alexie miltä testi näytti???
 
Hyvältä kuulostaa! Mulla dpo3/4 ja oireetonta.

Alexie miltä testi näytti???

Testi oli nega eilen illalla ja tänään aamulla :sad001 Koitan silti itsepäisesti ajatella, että vielä ei oo peli menetetty. Vasta sitten kun menkat alkaa :rolleyes: Nyt siis dpo 11 ja en yhtään tiiä millon menkat ois tuloillaan, kun ekaa kertaa käytin letrotsolia.
 
Dpo 10

ja uusin ja ennenkokematon "oire" tässä vaiheessa kiertoa: aivan jäätävä vasemman nivusen kramppi-sykkimis-kohtaus! :eek: Kesti n. 30min ja kipu heijasteli sekä etu - että takareiteenkin. Onko kellään ollu tämmöstä?
 
Moi kaikille!

Tulin tänne ihmettelemään, kun on niin jännä tilanne että hypin seinille täällä.

Kiertoni on normaalisti 27-28 päivää, kuukautiset olleet myöhässä tasan yhden kerran, ja syynä oli tuolloin esikoisen odotus. Hän täytti viime kuussa 1 v.

Nyt kp 31 eikä kuukautisista tietoakaan. Mutta, negatiivisia raskaustestejä oon tehnyt varmaan jo 5 kpl! Mitähän tämä voi olla...

Mulla on aiemmin todettu monirakkulaiset munasarjat, mutta kierto on niistä huolimatta ollut säännöllinen. Voikohan niiden tilanne olla äkisti pahentunut ja aiheuttaa nyt tämän?
 
Dpo 12 tänään ja mulla pitäs alkaa menkat to-su eli dpo 15-18. En yhtään tiedä miten letrotsoli+pregnyl kombo vaikuttaa luteaalivaiheeseen, joka on mulla normaalisti 14vrk. Eli ylihuomenna pitäs luteaalivaiheen perusteella tulla vuoto, mutta oireita siihen suuntaan ei ole.

Mun ystävä tänään lohdutteli, että hän sai ensin negatestejä ja sitten myöhäisen plussan. Oon siis varovaisen toiveikas, jospa mullakin kävis sama :rolleyes:

Miten muilla menee? :)

Muoks. Keskiviikkona sittenki olis menkkojen saapuminen, laskeskelin väärin :grin
 
Muokattu viimeksi:
Dpo 12 tänään ja mulla pitäs alkaa menkat to-su eli dpo 15-18. En yhtään tiedä miten letrotsoli+pregnyl kombo vaikuttaa luteaalivaiheeseen, joka on mulla normaalisti 14vrk. Eli huomenna pitäs luteaalivaiheen perusteella tulla vuoto, mutta oireita siihen suuntaan ei ole.

Mun ystävä tänään lohdutteli, että hän sai ensin negatestejä ja sitten myöhäisen plussan. Oon siis varovaisen toiveikas, jospa mullakin kävis sama :rolleyes:

Miten muilla menee? :)

Terolutista vikasta pilleristä menee muutama päivä että menkat alkaa. Mut toivotaan ettei ala!

Mulla dpo5/6 eikä mitään uutta. Lämmöt vielä ylhäällä. Toivon kiinnittymisdipin näkeväni lähiaamuina :nailbiting: jos en niin pahoin pelkään..
 
Takaisin
Top