Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitti testi vinkeistä!
Mul on yks rfsu-testi odottamassa, mut viel oon malttanu mieleni. Täällä siis kp 25/28.
Viime yönä heräsin ihan jäätävään närästyskohtaukseen, enkä meinannu saada uudestaan nukutuks, kun oli niin huono olo! :hungover:
Tänään koko ajan pala kurkus saa nieleskellä ja oletetut tissit; nahkapussit esikon imetyksen jäljiltä; on kipeet!
Voihan nää olla vaan tulevien menkkojenkin oireita...
Toivotaan plussia kaikille niitä odottaville!
 
Täällä on ovulaatio ohi ja sängyssä on viihdytty oikein mukavasti :grin nyt lasillinen punaviiniä ja rentoutumista. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan!

Kaikille piinaavista päivistä kärsiville jaksuja ja aurinkoista mieltä!!!

Oes kp17/30, toista vuotta vaavelin yritystä...
 
Tämä alkoi tänään tyhmänä miettiin kun ei aiemmin ole tullut seurailtua.
Auttakaa siis tyhmää.
Jos ovistesteillä ovis bongattu ke ja to aamuna.
Kunnon kivut oli eilen niin mistä päivästä mä alan laskemaan dpo:ta :/
 
Niiskutin testiplussasta laske. Kivut voi johtua esim. Keltarauhashormonin toiminnasta ja kuuluu normaali luteaalivaiheeseen. Oireet kun voi vaihdella muutenkin kierrosta riippuen. Itselläni mm nännit kipeytyy aina vasta oviksen jälkeen parina seuraavana päivänä... :wink
 
Huh hellettä, vaik on satanu kaatamalla koko viikonlopun!
Eipä oo liiemmin ehtiny oireita tarkkailla, kiitos ihanan uhmaikäisen viimeisiä poskihampaita tekevän esikon!
Unettomia öitä ja päiviä ja neiti minä itte! Aapuva! :thefinger
Jotenkin on lana laskettu maahan ja tuntuu tästä alamahan juilinnasta päätellen, et eiköhän se tännekkin hiivi tiistaina kp1? :mad:
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Päivikki kp27/28
 
Haamusta tulikin vahva plussa :smiley-bounce012 oireetkin sen mukaiset, et kyllä tässä raskaana ollaan :wacky: hämmentynein ja epäuskoisin tuntein tuijottelin eilen aamulla tikkua, voiko tää tapahtua oikeesti näin pian. Toivottavasti pikkuinen pysyy mukana loppuun asti :dummy::dummy1: nyt vielä varovaisen toiveikkaana, kaikki ihan alussa. Plussa tuulia kaikille teille toivottelen! :dummy::dummy1::dummy::dummy1:
 
En ymmärrä.
Pari päivää ollut ihan kaamea närästys. Tänään vihloi aamuvenytyksillä alavatsaa niin että itku meinasi päästä. Ja pari päivää tullut taas runsasta valkovuotoa :/
No päätin tänään ottaa siivousoluen saunaan mennessä. Kylmä olut. Aah, se on se mun oma pieni hetki aina siivouspäivän päälle josta ajattelin vielä uskaltaa nauttia kerran.
Pääsipä käymään niin että oksennus tuli. Ihan kaamea olo :O
Oon kyllä menettänyt toivon että tärppäisi kun kauhea stressi päällä. Ja muutenkin. Jotenkin epäuskoinen olo.
Mutta mistä ihmeestä moinen. Voiko mieli tehdä tepposen kun ei vielä voisi edes olla mitään oireita. Nytkun vasta kp kierukan pikku kuukautisista 18 ja dpo 4 ovis tikutuksen plussasta :/
 
Niiskutin kuulostaa niin mun oireilta tässä kierrossa,
josta tuli siis toi tän aamun haamu!
Mulla vähän myöhäsemmillä kp.llä, mut eihän noista kierroista meinaa ottaa selvää, naiskroppa kun on ihmeellinen. :)
 
Mä en jaksa uskoa tästä kierrosta. Ei kai nyt ekasta :woot:
Outoja oloja vaan. Hetikun syö niin alkaa nouseen röyhtäsyt ylös. Ja toi alkoholi kun tökkii todenteolla.
Aivastuttaakin kokoajan mutta sen laitan siitepölyn piikkiin. Ärsyttää vaan kun ei tiedä kierron pituudesta ja fiilis on että odottaa vaan että alkaisi ne öljyt vaihtumaan niin saisi uuden yrityksen päälle :grin
Mulla olisi kyllä labrakäynti keskiviikkona mutta eipä näillä dpo päivillä sieläkään mitään näkyisi jos siihen testin pyytäisi :/
Kiitti Päivikki tsempeistä. Toivo elää vaikka usko vähän horjuu :)
 
Piinailija ilmoittautuu! Nyt menossa kp 22/28... Mitään oloja ei kyllä ole mutta siitä huolimatta pakko juhannusaattona testailla, vaikka tuskin vielä silloin mitään näkyy.
 
Joo niin mäkin ajattelin alunperin, mutta jos tulee jotain otettua, niin ei tule huonoa omaa tuntoa jos nyt sattuiskin näkymään jo jussina. Pitää sit toinen testaus tehdä joskus ens viikolla :)
 
Tänään luulin kesken työpäivän, että verta lorahti housuihin. Kuitenkin kun kävin tilanteen tarkastamassa, ei housuissa ollut mitään... Tosi ihmeellinen fiilis :confused: olin jokseenkin hölmistynyt. Noh. Outoa oli myös, että eilen (dpo6) voin koko päivän todella pahoin ja jouduin nukkumaan itselleni epätyypilliseen tapaan päikkärit. Tänään ollut ihan mainio olo... Ihmeellistä on... En ole kuullut, että tässä vaiheessa kiertoa tulisi pahoinvointia, liittyen mihinkään. :wtf:
 
Tänään testattu nega, ei tullut mitenkään yllätyksenä nyt vasta kp 24/28. Maha kramppaa välillä ihankuin olis menkat just alkamassa. Saa nähdä alkaako aiemmin vai onko jotain muuta...
 
Tämä löysi eilen kaappeja siivotessa testin ja enhän mä malttanut sitten aamulla :banghead:
Kp 22 ja dpo 8 tai 9
Tossa kuvatusta. Viivan paikka ehkä tai mun viivalasit ei enää usko silmiä :bored:
 

Liitteet

  • IMAG0991_1.jpg
    IMAG0991_1.jpg
    122.1 KB · Katsottu: 264
Ja tänään tuli täti. :sad001 kp1 siis taas. Poistun takavasemmalle, tuun taas parin viikon päästä kuumeilemaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top