Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Olen uusi foorumilainen, mutta olen jo vuoden lueskellut palstoja :cat: joten haluan antaa oman korteni kekoon oireista jotka viittasi plussaan :happy: ensinnäkin rinnat kipeytyivät heti ovulaatiosta, kuten ennenkin. Tiesin ovuloineeni siis. Rintojen kipu siirtyi rintojen ulkosyrjiin, eli kun yöllä käänsin kylkeä havahduin rintojen aristukseen kun ne liikahti. Sen verran erillaista kun normaali aristus että vähä epäilytti. Toinen selkeä oire oli pari päivää ennen oletettuja menkkoja alkanut menkkakipu. Sitä kesti viisi päivää, eikä vuoto kuitenkaan alkanut, jolloin päätin testata. Ja plussa tuli!:love7

Hirmuisasti plussa-tuulia teille!
 
Täällä menossa dpo 10... Raskasta on taas odotella niitä menkkoja. Tietenkin toivoisi, ettei niitä alkaisi, mutta miten tää taas niin kovasti epäilyttää. Vielä pari päivää sitten oli kaikenlaisia tuntemuksia ja toivoin, että nytkö ois onnistunut vihdoin. Nyt sit eilen eikä tänään yhtään mitään oireita mihkään suuntaa. Ainoastaan eilen seksin jälkeen hentoa vaaleanpunaista vuotoa hetken ajan... Plääh. Vielä kolme päivää ja eiköhän se sit taas kp 1 kurkistele ovella :banghead:
 
Heippa! Mä oon tämmönen outo tapaus, että kotoa löytyy jo kolme lasta, mutta näiden testien kanssa oon ihan uuno! Voisitteko ovulaatiotestejä käyttäneet siis auttaa?! Tarkoittaako siis ovulaatiotestiliuskan haalea testiviiva lähestyvää o:ta? Rfsu:n testissä lukee, että tyhjä ja haalea on molemmat nega, mutta jäin miettimään, miks sit haalea ilmestyi tänään, aiempina päivinä on jäänyt kokonaan tyhjäksi. O pitäis olla laskennallisesti ens su-ke.

Kiitti, jos selvennätte!

Tää yritys on ollut kummallinen, kun noi kolme on tärpänneet kaikki heti ja nyt on mennyt 8kk (vaikka tiedän, ettei se ole vielä pitkä aika, mutta saa tällasen katseestakin hedelmöittyneen epäilemään, että jotain on vikana...)
 
Yleensä mitä lähemmäs ovista mennään ni sitä tummemmaks se viiva menee :) ja sit tosiaan ku viivat on saman vahvusia tai vaihvempi ni on ovis ihan olan takana :)
 
Mä testaan ovistestiin koko kierron haaleaa viivaa, ja päivä-kaksi ennen ovista alkaa tummumaan. Joskus saattaa vielä edellisenä päivänä ennen ovista olla ihan tyhjä testi ja seuraavana päivänä viiva on liki musta! Itse siis sanoisin, ettei haalea viiva tarkoita vielä lähestyvää ovista,toiset vaan saa niitä koko kierron.
 
Täällä dpo 6 menossa. Ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Ei edes terolutien aloitus ovulaation jälkeen aiheuttanut mitään haittavaikutuksia.

Toisaalta ei mulla kyllä ollu mitään raskausoireita ekassa ja tokassa raskaudessa ennen plussaa. Oireet tuli vasta rv 6-7.

Sekavat fiilikset osa musta odottaa että pääsis testaamaan ja osa taas ei haluais testiä tehdä ollenkaan jos sieltä tulee taas nega.
 
Täällä kans dpo 7 ja pientä alamahan juilintaa ja pari päivää oli alavatsassa jäätävää paineen tunnetta. Nyt vaan väsyttää ja tissit arat samalla tavalla ku joka kierto.. Usko et kmn jälkeen heti tulis plussa on aika pieni.. mut voihan sitä silti aina piinailla :dummy::dummy1:
 
Moi! Yksi kuumeilija liittyisi joukkoonne. :) mahdanko osata ees käyttää tätä.. pitkän jahkailun jälkeen innostuin ajatuksesta aloittaa kaikki alusta, kaksi lasta jo ennestään 14 ja 12 vuotiaat. Lie tämä nyt ihan hullua, mutta vauvakuume iski voimalla meihin molempiin. Kp 18, tuntuu että kuvittelen itselleni jo kaikki mahdolliset raskausoireet. Ihmehän se olisi jos nyt ensi yrittämällä tärppäisi, koitan pitää jalat maassa vaikka tuntuu et pää leijuu jo pilvissä ;)
 
Kiitos, toivotaan! :happy:
Äärimmäisen malttamattomana ihmisenä, tää on se vaikein vaihe.. Jännittää, pelottaa.. edellisillä kerroilla tiesin heti, et nyt tärppäsi. Nyt on vaan tosi kummallisia tuntemuksia, paineen tunnetta, kuumeista oloa, huonovointisuutta. Mutta toivon kovasti plussatuulia meille jokaiselle pienestä ihmeestä haaveilevalle. :dummy::dummy1:

Olinpa laskenut vielä väärin, nyt siis kp19/28.
 
-SiniS- tervetuloa piinailemaan :happy: toivotaan nopeaa visiittiä :joyful:


Täällä kp 25 ja dpo 9, ei oireita.. kaikki paineen tunteet alavatsalla kesti sen kaks päivää.. tissit oli vähän kipeet mut kaikissa kierroissa sama homma.. nyt ei sit mitään :hungover: joten tätiä mä taidan jäädä odottelemaan kiltisti :wtf:
 
Tervetuloa uusille piinailijoille! Toivottavasti visiitit tähän joukkoon jää lyhyiksi.

Täällä menossa Kp28/29, dpo15. Tissit on arat ja turvoksissa. Ei muita oireita. Odotan menkkoja alkavaks.
 
Kertokaahan konkarit oisko joku hyväks todettu r-testi, jonka vois tehä ennen kun menkat myöhässä?
Ei pitäny lähtee tämmöseen mukaan, mut niin se mieli vaan muuttuu!:wink
Odottavan aika on liian pitkä...
 
Pregcheck on hyvä ja apteekin oma :) mulla ne ainakin antanu vaan viivoja jos raskaana.. joten suosin niitä aika paljon :)
 
Itse tilasin raskauskeijusta herkät testit ja näytti 3 päivää ennen menkkojen oletettua päivää haaleeta plussaa ja siitä sitte alkoi vahvistumaan.
Itsellä todettu endometrioosi joka vaikeuttaa raskaaksi tulemista mutta aloin syödä mama vitamiinia pari kk ennen plussaa joten sillä kai osuutta asiaan 10kk oli yritystä takana.
 
Täällä kp 27 dpo 12. Menin hölmönä testaamaan, kuvittelen jo viivanpaikkaa haamuksi... miks pitää olla näin malttamaton :/ Kaikki tuntemukset (mahan nipistely, rintojen aristus, ällöolo..) taitaa olla merkki alkavista menkoista. Mieli kääntää kaiken raskausoireiksi :p uutta testiä sitten jos ei ala viikonlopun aikana menkkoja näkyä. :nailbiting::smiley-ashamed008
 
Täältä pomppaa yks joukkoon lisää.

Kierukka poistettiin 8.6 ja kuukautiset jotka oli kierukan kans onnettoman pienet alko 3.6

Tikuttelin yesno testillä maanantaina selkeen negan. Keskiviikkona tuli selkeä haamu, torstai aamuna sitten molemmat viivat tasavahvoja.
Tänään aamulla sitten maha ollut niin kipeä vasemmalta puolelta että en meinannut kävelemään päästä ja kamalaa heikotusta.
Ovis huippu siis varmaan päällä :O

Nyt vaan jännäillee. Peitto heilui eilen aamulla ja ressailen vähän oliko liian aikasin tai myöhään :/
Tämä tylsän vaiheen odotus on kyllä turhauttavaa :D
 
Odotus on tosiaan turhauttavaa! Vaikka odotettavaa on tietty plussan jälkeenkin ! Mutta on tää tietty ihan erilaista, ku ei voi saada mitään tietoa ainakaan pariin viikkoon. Mulla kp 15, ovis oli jo viikko sitten (kierto vaihtelee 23-31pv, yleensä 25-26), joten lyhykäinen kierto tiedossa taas. Onko sillä muniksella edes aikaa kiinnittyä, ku on aina niin kiire pihalle ?!

Uusille tervetuloa ja meille kaikille tästä ketjusta pikaista poistumista odottajien puolelle!!!
 
Takaisin
Top