Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas piinaviikot alkaa, nyt siis dpo1 ja tänään vielä varmisteltiin makkarin puolella jos ovis vaikka tuleekin vasta tänään illalla tms. Vaikka luulen kyllä että oli eilen kun eilen jo loppui limailu ja nyt rinnat ihan hitusen arat (tulee aina 1-7 päivää oviksen jälkeen). Olisipa yhtä rauhallinen fiilis ku Sorbetilla, mutta kyllä se enemmän kääntyy siihen suuntaan että miten tässä jaksaa taas kaksi viikkoa odotella ”tuloksia”:grin:cool: Joku täällä muuten kyseli noista limoista että miten aikaisin tulee niin mulla tulee viikonkin verran selkeää venyvää limaa ennen ovista ja just ennen ovista sitten entistäkin runsaammin ja ei katkea venytettäessä. Tässä kierrossa ekat limat bongasin jo kp9 ja ovis vasta kp18 :woot: Sori ällöt yksityiskohdat:p
Minä taisin kysellä. Eli todennäköisesti kun limat loppuu niin ovis tulossa pian sen jälkeen? Mulla yleensä kp 13-14 selkeät venyvät limat, sit loppuu. Olisko sit kp 15 jo mahdollinen ovis päivä? Toivoisin muiltakin kokemuksia limoista, jos ovulaation ajankohdasta lisäksi varmuus niin aina parempi. En vielä tähänkään kiertoon hakenut testejä, ehkä ens kiertoon jos ei nyt tärppää.

Minä taisin kysellä. Eli todennäköisesti kun limat loppuu niin ovis tulossa pian sen jälkeen? Mulla yleensä kp 13-14 selkeät venyvät limat, sit loppuu. Olisko sit kp 15 jo mahdollinen ovis päivä? Toivoisin muiltakin kokemuksia limoista, jos ovulaation ajankohdasta lisäksi varmuus niin aina parempi. En vielä tähänkään kiertoon hakenut testejä, ehkä ens kiertoon jos ei nyt tärppää.

Joo mulla yleensä niin että ovulaatiopäivä on eka limaton päivä tai sit voi tulla ovispäivänä viel jotain mutta ei enää seuraavana. Ja oviksen ajankohdan päättelen siis ovistesteillä :) Eli jos sulla olis samoin ni ovis ois kp14-15.

Mulla tulee ekat limat viikkoa ennen ovista (kp7) ja vikat päivää ennen (kp14). Siinä välissä sitä tulee noin joka toinen päivä. Vaihtelee tietysti vähän, mutta näin kävi tässä kierrossa.

Tällä kertaa tuli parin kuivan päivän jälkeen kunnon limaklöntti vielä dpo 2:eek: Muistan että joskus aiemminkin käynyt näin että limat loppuu, ovis tulee ja sit dpo2 tuleekin yhtäkkiä vielä limaa kertaalleen.

Nyt menossa dpo3 ja toiveikas olo :) Mutta tietäähän sen, että siinä dpo7 vaihtuu stressiin ja epätoivoon :confused:

Onpas Varpulla omituiset jälkilimat, toisaalta kaikkihan me ollaan yksilöitä :)

Mun on pakko sanoo että aamulla oli pieni piinailuhetki kun aloin laskemaan että millon saan tehä ekan testin. Nyt on siis vasta dpo5.. mietin että jos torstaina tekis jo, kun mulla on aika paljon liuskatestejä kaapissa ni vois niitä vähän tuhlailla. onneks työpäivät vie huomion muualle tästä hommasta, hulluks tässä muuten tulis.

Tänään tuntui parin minuutin ajan oviskipua vasemmalla. Se ei silti kerro vielä mitään, aina ennenkin on ollu kaikenlaisia tuntemuksia ennen menkkoja. Tissitkin on nyt niin kipeet, että käveleminen sattuu. Mutta niin se on joka kuukausi.

Moikka kaikille! Mulla dpo 6 tänään. Nyt viikko pregnylin pistosta. Vielä varmaan näkyy testissä?
Voisiko jo to tai pe testata?
Mulla loppui limat dpo1 ja sen jälkeen ollut valkovuotoa sellaista voidemaista aika runsaasti.

Täällä testattu dpo10 nega mökin ulkohuussissa. 

Tällä kertaa nega tuntuu pahemmalta kuin ennen, koska tässä kierrossa oli ihan uusia tuntemuksia mitkä kerkesin haaveilla oireiksi.  Perus lugeoireiden lisäksi oli huimausta, pahoinvointia, herkkyyttä...

Lisäksi tämä oli mun ns. Hedelmällinen kierto. Joo pitäkää hulluna.  Mutta siis 5 raskaudesta 4 on saanut alkunsa tästä (laskettuaika maaliskuun alussa). Tää oli se, minkä varaan olin toivoni heittänyt tän yrityksen aikana. Nyt on sellainen olo, että tää ihan oikeasti oli tässä. 3 lasta enempää meille ei tule. 

Voihan joku ihme tapahtua ja ei vielä vaan näy plussa. Mutta en jaksa uskoa. Mulla ne näkyy aikasin. Ja "kiinnittymiskipujen" alusta on jo se noin 4 päivää.

Ensi kierto saa olla täysin luomu: ei ovistestejä, ei lugeja. Lähdetään ensi viikon lopussa Espanjaan 3vk. Unohdan hetkeksi koko tuskaisen yrityksen...
Hyvää reissua sinne! Täällä myös neljättä yritellään :sign19

Dpo4 ja tissit arat kuten lähes aina tässä vaiheessa:) Ja väsymys on kyllä jotain ihan mahdotonta, taitaa johtua keltarauhasesta... Malttamattomana taas odotan viikonloppua jolloin voisi jo jotain varhaisia raskausoireita tulla:grin

Dpo 8 ja vielä varmaan pregnyl vaikuttaa vahvasti. Olen pistänyt sen 11.6 eli viime viikon maanantaina. Väsyttää kauheasti. Valkovuotoa tulee edelleen.

Liitteet

• 1529485092129.jpg
    1529485092129.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 393
Kide mä en osaa sanoa kauanko pregnyl vaikuttaa, 10-12 päivää? Toivottavasti vahvistuu kuitenkin oikeaksi plussaksi!:happy:

Mulla nyt dpo5 ja tuli pienenpieni oranssinpunertava veripisara valkkarin mukana:eek: Koskaan ennen ei oo tällaista ollut, toivottavasti olis hyvä merkki :grin tosin oli kyllä niin superpieni pisara että hyvä ku just ja just erotti, mut oli kummiski jotain joten lasketaan se nyt ”oireeksi”:hilarious: Pieniä alavatsapolttoja myös mutta näitä on joka kierrossa...

Kide mä luin kans jostain että 10 päivää vois pregnyl vaikuttaa, mutta täällä kyllä toivon sulle parasta mahdollista eli että viiva ei katoaisi vaan vahvistuisi!

Varpu me ollaan melkein synkassa. Mulla tuli dpo6 kaks kertaa tummaa niukkaa vuotoa ja tänään siis dpo7 ja kerran samanlainen setti. Koskaan en ole vuotanut muulloin kun menkkojen aikana, joten pakko ihmetellä. Toivottavasti molempien oireet olis hyvä merkki.

Ilmoittaudun taas vaihteeksi piinailemaan. Kp20/28, dpo 5(arvio). Mitään ihmeempiä ei oo. Hajuaisti mulla on ihan järkyttävän herkällä mutta tuskin tässä vaiheessa vielä olis oireena? Väsymystä ollut mutta esikoinen nukkunut öitä huonommin kun hampaita puskee. Oon yllättävän hyvällä tuulella ollut, ehkä kesäinen sää. Heh. Tallettelut ei mennyt tässä(kään) kierrossa ihan suunnitellusti mutta jospa siellä joku pieni siimahäntä olis ollut huudeilla. Testaan vasta jos menkat myöhästyy. Onneksi viikonloppu pian niin aika menee nopeemmin! Miltäs muilla näyttää??

dpo 8. Tein äsken testin ja clearbluen 6 days early näytti heikon viivan!

Mä en oikeen saa siitä kuvaa, mutta kun sitä edestä katsoo niin näkyy aivan selkeä haalea viiva.

Mun kädet tärisee niin etten sais siitä kuvaa vaikka se olis selkeempi:happy093

Vasemmalla tän aamun ja oikealla eilisen. Samalta näyttää. Huoh

Liitteet

• 1529558054624.jpg
    1529558054624.jpg
    28.5 KB · Katsottu: 406
Vautsi Sorbetti, loistavaa!:smiley-bounce012 Sulla siis ainakin se vuoto oli todennäköisesti kiinnittymisestä johtuvaa :) Mä en viitsi vielä testata ku nyt on vasta dpo6. Mitään veripisaroita ei oo kyllä enää tullu eikä muutakaan ihmeellistä. :/

Hei hei täällä aletaan piinailla eilistä inssiä eli dpo1 vasta. Ei mitään tuntemuksia inssin jälkeen, ainoastaan hentonen etova olo irrotuspiikistä. Edellisessä yrityksessä oireet yltyi ihan huomattaviksikin piinapäivien edetessä mutta kaikki jäivät piikin aiheuttamiksi.

Tällä kertaa ei ainakaan olosuhteista jäänyt kiinni, ajoitus ei olisi voinut olla otollisempi, munasolu, limakalvo ja siittiöt kaikki priimaa.

Tsemppiä ja nopeasti kuluvia päiviä kaikille!

Nää päivät menee niin hitaasti!! Dpo 6(?). Kipua alavatsalla ja vähän menkkajomoa alaselässä. Tuskinpa vielä mitään edes tuntuis jos olis onnistanut. Olis ihana saada toinen kevätvauva (tai mikä vaan -vauva)! Esikoinen syntyi huhtikuussa -17.

Kide jään odottelemaan sun testituloksia, meinaatko jatkaa testailua päivittäin?

Varpu, voi tosiaan olla että olikin kiinnittymisvuotoa, mutta testailut jatkuu ja yritän pitää jalat maassa ennenkun varmistuu.

Onpa kiva kun muillakin on testailupäivät käsillä :)

Takaisin