Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä sama tilanne, dpo 9. Ens lauantaina mulla testipäivä jos sinne saakka päästään. Testaan vasta kun menkat myöhässä eli kp30/29. Milloin aattelit ite testata?

Kide, pidän teille peukkuja että kaikki sujuu hyvin!

En oikein tiedä millon testais.. Yleensä oon odottanut sinne dpo14-15 asti ku inhoan niitä negoja, mieluummin suoraan menkat. Nyt testasin huvikseen dpo7 jos se vaikka vähän valmistelis loppukierron negaan mutta taas huomaan mielelläni vältteleväni koko testaamista. Ehkä jos ilmaantuu jotain oireita joita ei oo ennen ollu ni testaan aiemmin mutta muuten ehkä kans vasta lauantaina.

Täällä ollaan edelleen ihan alussa piinailun kanssa, miten se voikin olla vasta dpo 4! Aamulämpöjä hermoilin pari päivää sitten mutta ne ovat onneksi nyt nousseet lähelle 37, vielä enemmän koholla kuin ekassa yrityskierrossa. Ei aavistustakaan millä ens viikon saa kulumaan! Tuokaahan paljon plussia tähän ketjuun, pysyy toivo yllä!

Ja ne ketkä täällä juuri plussas, saa kertoa mitä oireita oli ennen plussaa :grin Meidän piinailijoiden iloksi ja päivien kuluksi :rolleyes:

Ja ne ketkä täällä juuri plussas, saa kertoa mitä oireita oli ennen plussaa :grin Meidän piinailijoiden iloksi ja päivien kuluksi :rolleyes:
Joo, todellakin. Mitä oireita ennen plussaa?

Mulla on jotenkin erikoinen olo tästä kierrosta, toivottavasti positiivisista syistä. Miten ihmeessä sais ens viikon kulumaan nopeammin?? Entä jos testaiskin jo aiemmin. Apua, en kyllä uskalla.

Sama fiilis Suubi että toisaalta tekis mieli testata ja toisaalta ei halua eikä uskalla! Onko sulla mitään oireita paitsi erikoinen olo?? Mulla ei oo vieläkään mitään rintojen arkuuden lisäksi.

52f94f55eea08b2a7322914a244da344

:'( ei tää vahvistu

Ja näytteen laimeuskin voi vaikuttaa, jos on vaikka juonut paljon tai testaa eri aikoihin ni voi tulla erilaiset viivat :) Peukut täältä että muutaman päivän päästä on jo vahvistunut!

Kide tsemppiä valtavasti!!

Mun oireina oli tosiaan tummanruskee, niukka vuoto noin viikko oviksen jälkeen, kesti kolme päivää. Tiesin sillon jo että jotain on tekeillä, koska tommosta ei oo ikinä ollut ennen. Lisäks mulla on aina oviksesta menkkoihin tissit kipeet, mutta nyt ne on ollu ihan eri tavalla kipeet. Eli normisti päältä ja keskeltä, nyt ne pirulaiset on kosketusarat sivuilta ja oliskohan dpo7, päivää ennen plussausta jopa käveleminenkin sattunu.

Nyt ei oo menkat vieläkään ees myöhässä mutta oon saanu selkeempiä viivoja testeihin (oon tehny neljä testiä neljässä päivässä ku en meinaa uskoa :D ) ja oireina huimaus, lämmöt koholla, kylmä, jalat tuntuu väsyneiltä.

Kide tsemppiä valtavasti!!

Mun oireina oli tosiaan tummanruskee, niukka vuoto noin viikko oviksen jälkeen, kesti kolme päivää. Tiesin sillon jo että jotain on tekeillä, koska tommosta ei oo ikinä ollut ennen. Lisäks mulla on aina oviksesta menkkoihin tissit kipeet, mutta nyt ne on ollu ihan eri tavalla kipeet. Eli normisti päältä ja keskeltä, nyt ne pirulaiset on kosketusarat sivuilta ja oliskohan dpo7, päivää ennen plussausta jopa käveleminenkin sattunu.

Nyt ei oo menkat vieläkään ees myöhässä mutta oon saanu selkeempiä viivoja testeihin (oon tehny neljä testiä neljässä päivässä ku en meinaa uskoa :D ) ja oireina huimaus, lämmöt koholla, kylmä, jalat tuntuu väsyneiltä.

Kiitos Sorbetti ♡
On niin surullinen olo. Toki ei oo vuotoa ja outokin sellainen että ei menkat vielä ala. Valkovuotoa tulee. Onneks minulla on huomenna verikoe, saan tuloksen toivottavasti iltapäivällä.
Ihana kuulla kumminkin täällä plussa uutisia ♡

Sama fiilis Suubi että toisaalta tekis mieli testata ja toisaalta ei halua eikä uskalla! Onko sulla mitään oireita paitsi erikoinen olo?? Mulla ei oo vieläkään mitään rintojen arkuuden lisäksi.
Välillä (muka) painenntunnetta alavatsalla mutta voi olla että kuvittelen vaan. Tissit vähän arat mutta näin on yleensä aina loppukierrosta. Enpä kyllä tiedä, välillä oon toiveikas ja sit taas melko varma ettei oo tärpännyt. Piinaavaa odottaa viikonloppuun saakka!

Minä saan vastauksen tänään, tunti sit kävin labrassa. Lämmöt koholla, rinnat arat, alamahaan nipistelee ja valkovuotoa runsaasti.
Minulla on kyllä tunne että se on varmaan nega

Pitäisi olla yli 100.
Sanoi että voi olla kemiallinen. Joissain tapauksissa voi lähtee nousuun mutta epäili että ei nouse.

Pitäisi olla yli 100.
Sanoi että voi olla kemiallinen. Joissain tapauksissa voi lähtee nousuun mutta epäili että ei nouse.
Onpa harmillista, toivotaan vielä ihmettä!!

Ruskeaa tuhrua tulee pyyhkiessä, taisi olla tässä :'(

Täällä 16kp ja appi kertoi että ovis ois ollut viime sunnuntaina.Viime viikolla oli hormooni päänsärky samaa kuin kuukautisten aikaan ja himot myös limat oli.Uskon että ovis oli aikaisemmin kuin viime sunnuntaina.Miten teillä onko oviksen aikaan päänsärkyä? Vai tuleeko kaikki halut plus muut oireet ennen, päällä vai jälkeen oviksen?Päänsärky ja kaikki viime viikon oireetkin on poissa että uskoisin että nyt on 4dpo.Tässä kierrossa en tikuta/en aio tikuttaa ovista.Otetaan kesä hieman iisisti ja elokuussa yritetään IVF hoitoon päästä tekemään kun viimeksi se meni penkin alle.

Takaisin