Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu olen ihan hirveän pahoillani!

Täällä yrityskertaa nro 3 aloitellaan. Huomenna menen mittauttamaan ferritiiniarvoni (varastorauta). Suosittelen kaikille, joilla hankaluuksia raskautua!
Kiitos.Tsemppiä yritykseen toivotaan nyt parempaa onnea teille.

Heitsulle paljon voimia ja tsemppiä edelleen! <3

Keltainenkuu teitkö uutta testiä tänään? Mä vieläkin piinailen vaikka on testikin tuolla kaapissa valmiina. Päätin että torstai on mun testipäivä, ellei ole ennen sitä tullut kp1 eteen. Mulla on varmasti joku kammo vähän niitä testejä kohtaan, kun pelkään niin kovasti, että se on nega. Siksi venytän viimeiseen asti. Viimeksi kun olin raskaana (joka päättyi keskenmenoon), niin mulla oli rinnat ihan tajuttoman kipeät, eikä nyt oo lähellekään sen, mutta nyt oon huomannu että pillahdan itkuun joka asiasta. Oon normaalistikin herkkä, mutta en mä ennen oo itkeny tämmösistä asioista kuten, että mies sanoi että pitäisi alkaa etsiä uutta kotia ja muuttaa piakkoin pois nykyisestä väliaikaisesta järjestelystä. :D

Tein uuden samaisen testin tänään, mutta tulos ei juuri muuttunut eilistä hassummaksi. Mut ei kai tässä vielä huolestua tartte, kun vasta dpo10. Mutta ei näy menkkojakaan. Tänään sukkapuikkomaisesti tuikkinut kohtuun tiettyyn kohtaan ja janottaa jatkuvasti. Ehkä täytyy nyt vaan oottaa loppuviikkoon ja sit testata uudelleen.

Teinkin testin tänään, kun kyllästyin itkukohtauksiini. Ja selkeä plussahan sieltä tuli! <3 Jotenkin ei ihan uskalla iloita, kun menneisyyttä varjostaa se km helmikuussa. Juuri muutama viikko sitten sanoin, että voisin nauttia kesästä ilman raskautta, mutta kuinkas kävikään... :D

Olin juuri Henuli kirjoittamassa että ymmärrän sun testikammon täysin, mulla ihan sama juttu ja venyvän viimeiseen asti testaamista ettei tarttis nähdä sitä negatiivista tikkua. Mutta ihanaa että sun testaus päättyikin plussaan, onnea kovasti! :) Pidän peukut että tämä plussa tulee syliin asti :happy:

Ilmoittaudun perinteisiin piinailuihin. Nyt menossa ehkä dpo6. Mun kohdalla oireita on turha miettiä kun luget tekevät niitä "raskausoireita". :rolleyes:

Voisin myös huijata itseäni ja sanoa et testaan vasta maanantaina kun tullaan mökiltä, mutta todellisuudessa testaan varmasti jo perjantaina ekan kerran ja pissailen testeihin myös mökin ulkovessassa vkl. :D

Mökin ulkovessassa testailu on varmaan mullakin edessä loppukuusta ku ollaan just sillon mökillä kun pitäis testailla.. :D Mikäs siinä.

Mulla on kp14 ja nyt jo piinailen että tuleeko se ovis, koska tulee vai oliko jo. Lämmöt sanoisi että ei ole ollut vielä, muttaku tuota limaa on mulla tullu noin joka toinen päivä kp7 alkaen. Onko teillä muilla limahommat alkaneet noin aikasin? Kuulin että se greippimehun litkintä vois tehä tuota. Eilen oli pitkin päivää oviskipujakin, mutta ne kivuthan ei tapahdu samaan aikaan ku munasolun irtoaminen, vai mitenhän se meni. Eikös kivut tule ensin, sitten vasta ovis? Ollaan varmuuden vuoks vedetty tää eka yrityskierto varman päälle ja puolivahingossa ja leikkimielellä touhuttu nyt sunnuntaista lähtien joka päivä :D Nyt on mies vielä melkosen innoissaan tästä mutta eiköhän se perjantaihin mennessä hyydy.

Puoli tuntia sitten kääntynyt dpo 7 puolelle. Rinnat on kipeämmät kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa mikä heti nostaa odotukset korkealle...!

Sorbetti mä en tiedä miten kivut ja limat korreloi ovulaation kanssa. Mulla on yleensä pari päivää ennen ovista lieviä kipuja mutta selkeän, kovan toispuoleisen kivun uskon olevan varsinaista ovulaatiokipua. Mut en tiedä onko ovulaatio itse just kivun aikaan vai vasta myöhemmin?!

Mä taidan jo "luovuttaa" tän kierron suhteen, kp 32/28-30 menossa ja dpo12 eikä one stepin liuskaan ilmesty yhtään mitään :sad001 ehkä on hormonit edelleen vaan sekaisin kohdunulkoisen jäljiltä.

Jaaha kp33=kp1. Ja niinkuin kovasti oireita itselleni kuvittelin, ja parit haamutestit. Kohti yk3. Noh, loppuupahan tää jatkuva ketutus kun täti tuli :hilarious:

Täällä testattu dpo10 nega mökin ulkohuussissa. 

Tällä kertaa nega tuntuu pahemmalta kuin ennen, koska tässä kierrossa oli ihan uusia tuntemuksia mitkä kerkesin haaveilla oireiksi.  Perus lugeoireiden lisäksi oli huimausta, pahoinvointia, herkkyyttä...

Lisäksi tämä oli mun ns. Hedelmällinen kierto. Joo pitäkää hulluna.  Mutta siis 5 raskaudesta 4 on saanut alkunsa tästä (laskettuaika maaliskuun alussa). Tää oli se, minkä varaan olin toivoni heittänyt tän yrityksen aikana. Nyt on sellainen olo, että tää ihan oikeasti oli tässä. 3 lasta enempää meille ei tule. 

Voihan joku ihme tapahtua ja ei vielä vaan näy plussa. Mutta en jaksa uskoa. Mulla ne näkyy aikasin. Ja "kiinnittymiskipujen" alusta on jo se noin 4 päivää.

Ensi kierto saa olla täysin luomu: ei ovistestejä, ei lugeja. Lähdetään ensi viikon lopussa Espanjaan 3vk. Unohdan hetkeksi koko tuskaisen yrityksen...

Haaveilija minun ymmärtääkseni hcg voi nousta samallakin naisella eri tahtia eri raskauksissa. Hyvää lomaa joka tapauksessa, kolme viikkoa Espanjassa kuulostaa ihanalta!

Loma ihan eri kuvioissa varmasti tekee hyvää minunkin mielestäni.

Mulla on dpo 3 ja vaikka toisin pelkäsin, ei oo yhtään piinattu olo. Nyt on oikeastaan semmonen rauha ja helpottunut olo kun ei voi tässä kierrossa enempää asioille mitään tehdä. Ja tossa huhtikuussa kun luulin tulleeni raskaaksi, stressasin asiaa kovasti ja piinailin netin syövereissä asian kanssa. Se oli aivan karmeaa aikaa. Olin silloin kaiken lisäksi lomalla, joten oli aivan liikaa aikaa ajatella. En halua enää unohtaa itteäni tähän aiheeseen niin syvälle kun sillon eli nyt pitää vaan elää ja nauttia muista asioista. Tossa ennen ovista tuli piinailtua, kun eka oikea yrityskierto kyseessä niin tuli hirveästi mietittyä että mitä kaikkea nyt pitää ottaa huomioon, jotta tärppi olis todennäköisin. Kun kaikki pitäs saada nyt heti..

Jotenkin tosiaan ihmeen rauhallinen fiilis. Molempi parempi tärppää tai ei :)

Täällä taas piinaviikot alkaa, nyt siis dpo1 ja tänään vielä varmisteltiin makkarin puolella jos ovis vaikka tuleekin vasta tänään illalla tms. Vaikka luulen kyllä että oli eilen kun eilen jo loppui limailu ja nyt rinnat ihan hitusen arat (tulee aina 1-7 päivää oviksen jälkeen). Olisipa yhtä rauhallinen fiilis ku Sorbetilla, mutta kyllä se enemmän kääntyy siihen suuntaan että miten tässä jaksaa taas kaksi viikkoa odotella ”tuloksia”:grin:cool: Joku täällä muuten kyseli noista limoista että miten aikaisin tulee niin mulla tulee viikonkin verran selkeää venyvää limaa ennen ovista ja just ennen ovista sitten entistäkin runsaammin ja ei katkea venytettäessä. Tässä kierrossa ekat limat bongasin jo kp9 ja ovis vasta kp18 :woot: Sori ällöt yksityiskohdat:p

Takaisin