Kyfi6621640
Silmät suurina ihmettelijä
Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?
Sanoisin että testaa sitten kun siltä tuntuu mutta varminta se on jos malttais odottaa.Jos osaat varautua negoihin tai epäselviin tuloksiin niin ehkä se ei vaivaa mieltä. Itsellä nyt kp 29/28 menossa ajattelin jos tänään ei kierto ala niin ostan huomis aamulle testin. Pari kertaa kun olen raskautunut niin olen saanut haalean positiivisen vasta kun menkat olleet viikon myöhässä, joten ei auta kun odottaa ja katsoa kuin käy :)