Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?

Sanoisin että testaa sitten kun siltä tuntuu mutta varminta se on jos malttais odottaa.Jos osaat varautua negoihin tai epäselviin tuloksiin niin ehkä se ei vaivaa mieltä. Itsellä nyt kp 29/28 menossa ajattelin jos tänään ei kierto ala niin ostan huomis aamulle testin. Pari kertaa kun olen raskautunut niin olen saanut haalean positiivisen vasta kun menkat olleet viikon myöhässä, joten ei auta kun odottaa ja katsoa kuin käy :)

Miten tekisin ensi viikolla on hammaslääkäri ja paikataan reikiä ja ilman puudutetta en pysty olemaan.Hammaslääkäri päivänä lutinus vielä menee ja en tiedä miten itsellä irrotuspiikkin lääke lähtee elimistöstä niin sekin että olisiko plussa sitten oikeasti plussa vai se lääke plussa.Testaisinko hammaslääkäri aamuna vai kertoisin että tälläinen mahdollisuus voi olla?15.6. On vasta virallinen testipäivä ja olen miettinyt milloin testaan.Testaanko tulevalla viikolla perjantaina silloin irrotuspiikista mennyt hyvin aikaan ja lutinus ollut yhden päivän pois käytöstä mutta toisaalta mietin myös sitä että entä jos se tulos on joku epäselvä tai nega niin meneekö koko viikonloppu miettiässä sitä.Olen miettinyt myös sitä että testaanko sen viikon maanantaina milloin viralisesti olisi myös testipäivä.Millaisia mielipiteitä teillä?

Moi, irrotuspiikin jälkeen melko hyvällä varmuudella lääke pitäs olla lähtenyt 2 viikon päästä, mutta itsellä lähti täysin käytännössä noin viikossa-10 päivässä. Hammaslääkärin puudutteet ei pitäs noin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa mitään, naama tunnottomaksi vaan. :)

Moi, irrotuspiikin jälkeen melko hyvällä varmuudella lääke pitäs olla lähtenyt 2 viikon päästä, mutta itsellä lähti täysin käytännössä noin viikossa-10 päivässä. Hammaslääkärin puudutteet ei pitäs noin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa mitään, naama tunnottomaksi vaan. :)
Huomenna tulee täyteen tuo 2vk ja ylihuomenna loppuu tukihoito.Perjantai ois ihan kokonaan ilman mitään lääkkeitä ja mahdollista näkyä plussa vaikka testipäivä on vasta 15.6.

Huomenna tulee täyteen tuo 2vk ja ylihuomenna loppuu tukihoito.Perjantai ois ihan kokonaan ilman mitään lääkkeitä ja mahdollista näkyä plussa vaikka testipäivä on vasta 15.6.
Nii en sitten tiedä, millä tavalla ne tukihoidot testituloksen oikeellisuuteen vaikuttaa jos mitenkään..?

^Mulla sanottiin, että 14 päivää ja voi testata. Laskennallisesti se 14pv tosin oli just siinä kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sulla varmaan erilainen kierto, niin lääkärin käskyt odotella 15.6. asti voi olla ihan perusteltuja...

^Mulla sanottiin, että 14 päivää ja voi testata. Laskennallisesti se 14pv tosin oli just siinä kun menkkojen ois pitänyt alkaa, sulla varmaan erilainen kierto, niin lääkärin käskyt odotella 15.6. asti voi olla ihan perusteltuja...
Yleensä ovulaation jälkeen "dpo"päiviä on 14-16.

Nyt on käytynä hammaslääkärissä hyvin meni :) Tänään Ovitrellen rippeet viimeistään pitäisi olla poissa ja huomenna viimeinen päivä lutinusta.Fiilis ollut koko päivän sellainen että tuskin on tärppiä tullut ja kuitenkin mikään hoito ei meille tuo plussaa tälläisen kaavinnasta vaurioituneen limakalvon takia.Kaavinan jälkeen ollut tosi ohut tai ohuehko limakalvo.Välillä taas fiilis että no jospa mutta kuitenkin......

Täällä piinaillaan ja odotetaan sunnuntaita. Alkaako menkat vai miten käy... :nailbiting: kp 26/28-30 menossa mut dpo6.. ovis oli viikkoa normaalia myöhemmin, todennäköisesti vastikään koetun ku-raskauden takia :sorry: kaikenlaisia tuntemuksia (ainakin mukamas) alavatsalla, kuplintaa/kutittelua, ja mieletön vilu koko ajan. Tää piina on :bored:

Omaa napaa: kertokaa mitä tää voi olla.. mulla km 30.5 ja vuoti runsaasti 4 päivää. Kolmantena vuotopäivänä tuli pikkuruinen olio ja neljäntenä ruskehtava ns. Kalvomainen lima.. sen jälkeen ollu mahakipeä,oikea lonkkakipeä,ihan kuin puukolla työntäs sinne.. 12.6 ultra ja lääkäri.. raskaustestit negaa

Keltainenkuu, mulla on vähän sama tilanne. Menkat pitäisi alkaa tänään, mutta km:n jälkeen on ollut muutaman päivän heittoja. Jännittävää!

Kirppu, samaa mieltä - lääkäriin heti jos on lämpöä, sillä viittaisi tulehdukseen. Toivottavasti kivut hellittää!

Heitsu - tsemppiä sinne! Se on aina yhtä inhottavaa nähdä se negatiivinen testitulos, kun niin kovasti odottaa plussaa.

ON: Täällä tosiaan km helmikuussa ja sen jälkeen tjottailtu. (Aikaisempi raskaus ei ollut suunniteltu.) Tässä kierrossa osui tallettelut kohdilleen ainakin omien tutkimusten perusteella. En ole ovista tikuttanut enkä lämpöjä mitannut, mutta oireet ovat aika selkeät. Nyt on ollut viikon verran jos jotakin oiretta, mutta koska ne voi olla myös kuukautisiin liittyviä, niin en halua olla liian toiveikas. Jännittävää!

Henuli, mikä siellä tilanne? Mä en malttanut olla testaamatta vaikka vasta dpo9 :angelic: clearblue early detectionissa haamujen haamua, ehkä :shy: tosin oon lukenut noista testeistä todella paljon negatiivista.. Menkkoja ei näy ja nyt kp 29/28-30. Juuri mitään menkkajuilintojakaan ei kyllä oo ollu. Tissit kipuilee ja kaikki haisee voimakkaasti nenään. Jännittävää!

Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.

Tsemppiä Heitsu! Tulee vielä teidänkin vuoro! <3

Keltainenkuu, täällä jännitetään edelleen ja päätin että en testaa ennen kun kp on yli 31, joka on ollut itsellä kaikkien aikojen pisin (kerran), muutoin kierto on ollut 27-28 päivää. Nyt on kp29. Mitään normaaleja menkkojen alkamiseen viittaavia tuntemuksia ei ole ilmaantunut. On tämä jännittävää! Ja onnea haamulaisesta! Pidän peukkuja, että se vahvistuu!

Heitsu olen ihan hirveän pahoillani!

Täällä yrityskertaa nro 3 aloitellaan. Huomenna menen mittauttamaan ferritiiniarvoni (varastorauta). Suosittelen kaikille, joilla hankaluuksia raskautua!

Takaisin