Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En tiiä Sorbetti, en usko että huomenna kannattaa kun ei se näytä mitään.
Toiveet toki korkealla, lääkäri sanoi insissä että kaikki silloin erittäin hyvin. Että jospa ♡

Tässä on tämän aamuinen tuotos, piti ottaa diginäytöllinen kun mies ei uskonut eilistä hailuviivaa..

IMG_20180622_090827[6924].jpg

Jee sorbetti, ihana juttu! Nyt vaan lisää plussia tänne seuraaville testaajille :love017

Täällä hermoilen sellaisen asian kanssa kun aamulämmöt ei meinaa lähteä nousuun. Normaalisti oviksen jälkeinen aamulämpö ollut 36.7-36.9 ja selkeästi koholla alkukiertoon verrattuna. Nyt pysyy tiukasti 36.5 alla. Osaako täällä kukaan arvella voiko tästä päätellä ettei ovulaatio tapahtunut loppuun asti tai oli heikkolaatuinen munasolu josta heikko keltarauhanen? Inssipäivän (ke) ultrassa kaikki näytti olevan kohdillaan, edellisenä iltana oli pistetty irrotuspiikki ja lääkäri totesi ovulaation olevan hienosti käynnissä.

Huoh! Eipä tarvitse piinailla, kun ovikset katos jonnekin! Onkohan siitä nyt 2 vai 3 kiertoa kun mulla oli ekan kerran ne luget käytössä. Niillähän sai sit kierron ihan sekasin, ja seuraavankin kierron sekasin (jäi tosi lyhyeksi, en bongannut halpis tikuilla ovistakaan). Nyt kun ajattelin että vihdoin päästään normikiertoon ja vihdoin pääsen töiden puolestakin kotiin oviksen ajaksi ja ostin ihan digitaalisen ovistestin, että tulee luget oikeeseen aikaan. Eipä tullu hymynaamaa. Ei vilkkuvia eikä mitään muitakaan. Mihin helvettiin ne nyt hävis kun on kuitenkin aina ollu ja kierto on säännöllinen?!!!! :banghead:

Täällä dpo8 ja rintojen arkuuden lisäksi ei mitään oireita. Dpo5 oli se pikkuveripisara mutta ei muuta. Eilen testasin varuiks negan ennen skumppalasillista vaikka eihän se varmaan vielä olisi edes näkynyt. Mut mennään nyt pessimistisellä linjalla että ei tästä kuitenkaan mitään tuu...

Vieläkö täällä muita piinailee vai joko kaikilla tuli plussa tai uusi kierto? :) Mulla oireettomuus jatkuu, ei oo ku rintojen arkuutta. Tänään on dpo9 joten ensi viikolla voisi kai testailla...

Ihan selvä plussahan se jo on :-)

En ole uskaltanut vielä innostua, tiistaina on verikoe. Meillä oli insissä hyvä tilanne. Limakalvo 9mm, follit 20mm ja 15mm. Siittiöitä matkaan 163milj. Ja pregnyl edellisenä päivänä. Follit siis mitattu inssiä edeltävänä päivänä.

Vieläkö täällä muita piinailee vai joko kaikilla tuli plussa tai uusi kierto? :) Mulla oireettomuus jatkuu, ei oo ku rintojen arkuutta. Tänään on dpo9 joten ensi viikolla voisi kai testailla...

Mullakin aika oireetonta ollut. Ainut mitä ollut niin voidemaista valkovuotoa kp 14 eteenpäin samoin paineen tunne ja nippailu alavatsalla ja nyt parin päivän aikana tullut rintojen arkuus.

Mullakin aika oireetonta ollut. Ainut mitä ollut niin voidemaista valkovuotoa kp 14 eteenpäin samoin paineen tunne ja nippailu alavatsalla ja nyt parin päivän aikana tullut rintojen arkuus.

Mulla taas oli viime kierrossa voidemaista valkkaria ja paineen tunnetta sekä lieviä menkkakipuja mutta en ollut raskaana. Niin erilaisia tuntuu nämä alkuvaiheen oireilut kyllä olevan :grin

Täällä sama tilanne, dpo 9. Ens lauantaina mulla testipäivä jos sinne saakka päästään. Testaan vasta kun menkat myöhässä eli kp30/29. Milloin aattelit ite testata?

Kide, pidän teille peukkuja että kaikki sujuu hyvin!

Takaisin