Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään alkoi aika aggressiivinen vihlonta alavatsalla/lantiolla oikealla puolella, siinä ainoat "oireet" mitä on nyt ollu sen lisäks että sitä typerää tätiä ei näy :shifty:
 
Piina on ohi, toisenlainen alkaa :Heartred
 

Liitteet

  • plussa5.jpg
    plussa5.jpg
    434.7 KB · Katsottu: 292
Onnea!!
Mä puolestaan tein aamulla clear bluen digin ja nega tuli. avasin sen ja eipä noista osannutkaan mitään päätellä, kun kaks tikkua sisällä. Oon nyt tuijotellut tota eilistä, et onhan väriä ja näkyykö haamu. Mun mielestä edelleen näkyy...
Menkkoja ei silti oo tullu, mutta valkovuoto on runsasta, nippailee mahaa Jännästi ja kohdunnupukkaa on ylhäällä ja kiinni. En kunnolla ees yllä siihen.
 
Jännää on, jännää on! Mä oon kääntäny netin ympäri noista digien viivojen merkityksistä ja löysinki hyvän sivun. :) Nyt tuli vähän positiivisempi mieli taas!

http://www.pregnancyforum.org.uk/showthread.php/284505-Inside-a-ClearBlue-Digital-test

Tänään on ollu ihan törkeät rytmihäiriöt vähän väliä! :D Ei ole ikinä ollu tämmöstä! Lisäksi mahaa nipistelee välillä voimakkastikki ja valkovuotoa on tosi runsaasti. Valkovuoto ei oo yhtään sellasta niinku enen menkkoja vaan ihan valkosta ja kermaista. Menkkamaisia oireita ei edelleenkään. :) Nyt siis kolme päivää myöhässä ja dpo 15.
 
Toivottavasti ruusutarha digi ois väärässä:)

Pakollinen nega testattu.( on joo aikasta kyllä testata mut pakko oli kokeilla näkyiskö mitään, no ei näkyny:)) Jään odottelee keskiviikko-perjantai välillä alkavia menkkoja, en usko et ois tärppi käyny sairastelujen takia. Tänään kp 25/ 28-30. No uutta kiertoa kohti:)
 
Onnea ruusutarha.
Täällä testiaddikti hei, miekin nimittäin tein uusinta testin ja siihen piirtyi haamu, apua! Laittelin kuvaa tonne plussa vai ei ketjuun?
Kp siis 26..dpo 12 ehkä? Tarttee varmaan huomenna tehdä uudestaan...:nailbiting:
 
Onnea paljon plussanneille :) mäkin tuun tänne jännäilemään, alko nimittäin tää piina viikko tänään kp 22. Koskahan sitä kannattaisi aikaisintaan testata kyselee yks malttamaton :D 03/16 oli kemiallinen ja se oli niin suuri pettymys kun täti sitten kurvaskin paikalle että lupasin itselleni etten testaa enää ennen menkka päivää. Tästä kierrosta kuitenkin hyvät fiilikset, eikä jaksaisi enää odotella että Nämä päivät matelee. :)
 
Dpo 6 menossa ja tänään vihlonut ja särkenyt alavatsaa. Turvottaa poikkeuksellisesti ja eilen tuli pieni tuhru verta... Ans nähä. Muissakin kierroissa ollut ovulaation jälkeen välillä vatsatuntemuksia, joten en uskalla toivoa vielä yhtään mitään. Nautin vain omenapuiden kukinnasta ja kesäisestä fiiliksestä. Ihanaa kun on kesä!!!! :smiley-angelic003
 
Takaisin
Top