Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hiljanen testi ku testi, pidän sen aikaa, et nousee siitä imutyynystä testialueelle. Tuskin sillä on merkitystä, kun vaan riittävästi sitä nestettä menee että saa tuloksen :rolleyes:

Laitoin kuvan edelliseen viestiini heti kun olin lähettänyt sen, koska tajusin et vahingossa lähetin sen ilman kuvaa :facepalm:

30/29 tänään, eli tänään pitäis alkaa menkat ja uskon kyllä vahvasti että alkaakin. Flo on vaihtanut kp1 huomiseen, saapa nähdä kumpi on oikeessa. Sunnuntaina testi jos ei menkkoja kuulu.

Hiljanen no on kyl jo leffaviivoissa tuo :happy: kyllä sulla taitaa matkalainen olla kyydissä :)

suubi ihailtavaa kärsivällisyyttä oottaa testailun kanssa :)

Hiljanen no on kyl jo leffaviivoissa tuo :happy: kyllä sulla taitaa matkalainen olla kyydissä :)

suubi ihailtavaa kärsivällisyyttä oottaa testailun kanssa :)
Yritän tässä kierrossa malttaa mielen mutta kyllähän tuo testi kuumottelee tuolla kaapissa, yks enää jäljellä niin säästelen (niitähän ei saa lisää :wink). Oon melko varma et täti kurvaa tänään paikalle.

Lara, kiitos kannustamisesta. Kyllä siellä jotain tapahtuu, mutta silti on pelko persiissä. Varasin lääkärin kahden viikon päähän meni tilanne sitten mihin suuntaan tahansa.

No onpas täällä jännää het kun olin muutaman päivän poissa! Itsellä nyt kp 1 eli uutta yritystä kohden ja iloisella mielellä.

Hiljanen, hyvältä näyttää. Rauhallisin mielin, hetki kerrallaan eteenpäin!:Heartpink

Olin tässä taannoin doulana aika iäkkäälle ensisynnyttäjälle. Lahjasolulapsi kyseessä. Pitkään toivottu, pitkän tien kulkenut tämä nainen. Olin tosi onnellinen. Pidin vauvaa sylissä ja tunsin toivoa. Se vauva oli kyllä aika ihme.

Ihmeitä toivon meille kaikille :Heartred

Kyllä sitä tuntee ihan hyvin kroppansa, menkat alkoi pari tuntia ton edellisen viestin jälkeen missä niin arvelinkin. Kierto siis täsmällisesti 29 päivää. Katseet taas seuraavaan mahdollisuuteen.

Tän aamun testi, menkkojen pitäis alkaa huomenna. Onko tarpeeks vahva viiva? Ihan on semmonen olo niiku menkat alkais, selkää ja mahaa koskee samalla tavalla. On tää alku aina nii ärsyttävää aikaa:sad001

Liitteet

• 29E63920-C4C3-476F-9F4C-BD55229ADACE.jpeg
    29E63920-C4C3-476F-9F4C-BD55229ADACE.jpeg
    561.5 KB · Katsottu: 282
Tän aamun testi, menkkojen pitäis alkaa huomenna. Onko tarpeeks vahva viiva? Ihan on semmonen olo niiku menkat alkais, selkää ja mahaa koskee samalla tavalla. On tää alku aina nii ärsyttävää aikaa:sad001

Plussa tuo on. Rennosti vaan. Minulla viivat vahvistuneet myöhään. Vasta 4+5 ollut selkeä vahva plussa.

CE22AD95-0EB4-46EF-8ECA-3AAF7C5F2D19.jpeg
Mikä aivopieru! ”Sulla on yksi testi tuolla kaapissa, tee se nyt.” Mutta oikein vainoharhaisesti kun katsot niin näetkö jotain kuitenkin? Kp28/28-34 eli auttamatta liian aikaisin kokeilin. ;)

Piut paut ihan näyttää samalta kun mun tekemä testi tänään, kovalla mielikuvituksella haamujen haamu :hilarious:

Mähän en piinaile niinhän mä päätin. Menkkojen pitäis alkaa huomenna. Tissit tosi kipeet, paleltaa ja finneja naamassa?! Voisko finnit tulla lugeista?

Hei kaikki, liityn mukaan piinaviikkoilijoihin! Toista lasta yritetään ja tällä hetkellä menossa kp26, ovisplussan testasin 2.5 eli nyt pitäisi olla about dpo4. Etova olo, kipeitä finnejä, turvotusta etenkin alamahalla... Pitäisi yrittää tsempata ettei ala testailemaan liian pian, mieli kovasti haluaa että jo olis raskaana :grin.. Yhdet menkat on tullut pillerien lopettamisen jälkeen, joten saas nähdä miten kroppa alkaa toimimaan omilla hormoneilla

Se siitä ”en aio testata ennenkun on kp40”. Hah! Tämä 30/28-34. Ei sano vielä mitään tämäkään. Pientä flunssanpoikasta on.

Liitteet

• 26D9F795-155D-4FC7-BE08-A3262F3085C0.jpeg
    26D9F795-155D-4FC7-BE08-A3262F3085C0.jpeg
    207.4 KB · Katsottu: 230
Täällä taas:nailbiting:
Kevät tauon jälkeen,plussa "pelkoa"ilmassa...jo pari päivää...hirvittää...:schocked028ajatukset ihan sekasin...tein jo ens talven suunnitelmat ja jos se nyt tärppäs...:smiley-ashamed008:excited001:scared001

Takaisin