Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Hiljanen plussasta! Oltiin varmaan samassa lasketun ajan ryhmässä aiemmin, harmi että sullakin sitten päättyi niin... Itse sai tietää 10+ viikolla menneen kesken, mutta ehkä oli jonkunlainen aavistus, että kaikki ei ollut hyvin, niin ei niin korkealta tippunut. Vaikka vaikeampaa on loppupeleissä kuitenkin ollut kuin alkuun luuli.

Toivottavasti nyt kuitenkin parempaa onnea matkassa, hurjasti tarrasukkia sinne!

Kiitos Heinikko :Heartred Harmi, että sinullekin kävi niin kurjasti. Toivottavasti sinäkin saat pian uuden mahdollisuuden, ellei niin ole jo käynyt!

Huomenta. Päätin tänään olla tekemättä sitä raskaustestiä. Huomenna on virallinen testipäivä, teen testin aamulla ja soitan sitten klinikalle tuloksen. Ja sitten vaan ajatukset seuraavaan siirtoon, jos ihan tosiaan ei ole nyt tärpännyt. Siihenhän ei mene kauan. Eilen illalla kamalasti itketti, mutta nukuin pitkään ja nyt on olo parempi. Harvemminhan sitä muutenkaan ensimmäisellä yrittämällä kukaan raskautuu. Meidän tilanteessa tietenkin oltiin jo päästy siihen, että alkio oli olemassa ja hyväkuntoinen ja se laitettiin oikealla hetkellä kohtuun. Sen jälkeen on 50 % mahdollisuus raskautua. Joko alkio kiinnittyy ja jatkaa elämää tai ei.

Minulla on siis taustalla sairastuminen, joka vei munasarjat kokonaan. Kestäisin asian kyllä, jos vain tämä lahjasoluraskautuminen onnistuisi. Haluaisin vain vauvan ja sisaruksen pikkupojalle.

Rauhaisaa sunnuntaita kaikille! :Heartred

MW2B:
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja jos ei nyt, niin sitten seuraavassa yrityksessä! Oletko siis saanut ennen munasarjojen menetystä yhden lapsen? Niin ja oletko vielä tehnyt yhtäkään testiä tässä kierrossa?

En tarkoita tätä pahalla niitä kohtaa, jotka sikiävät ensimmäisestä yrityksestä, mutta aina vaikeammista lähtötilanteista starttaaville toivoisi vielä enemmän sitä onnea matkaan.

Hiljanen, juu yksi lapsi luomuna tullut, hänkin kohtalaisen pitkän yrittämisen jälkeen sai alkunsa. Menetin ensimmäisen munasarjan jo 2010 ja nyt lokakuussa lähti toinen. Poika on nyt kohta kolme. Täytyy toki olla hirveän onnellinen siitä, että ehdin yhden saamaan, mutta eipä se poista näin vahvaa sekundäärisen lapsettomuuden kokemusta. Kun oma keho on pettänyt tällaisessa asiassa, olisi todella korjaava kokemus kuitenkin pystyä raskautumaan jollain tavalla, kantamaan lapsen kehossaan, synnyttämään sen ja ruokkimaan. Ja muutenkin tunnen itseni kahden lapsen äidiksi. Kolmekin olisi ihan jees, tai vaikka enemmän, mutta täytän jo 38 vuotta ja mies 44. Josko sen yhden lisää saisimme.

Niin ja joo, olen tehnyt monta testiä. Kaikki näyttävät negaa. Tänään olisi jo raskausviikko 4+2, mikäli olisin raskaana. Kyllä sen melkeinpä eilen olisi jo pitänyt näkyä. Tosin en tehnyt herkkää testiä. Voihan olla, että huomenna vielä yllättyy, aion tehdä yhden herkän ja yhden ei-herkän testin.

voi miten rankkoja kokemuksia sinulla onkaan ollut sairaudesta johtuen! Onneksi ennätit saada jo yhden lapsen ja varmasti saat vielä sen toisen sinnikkyydelläsi ja asenteellasi :Heartred

Onko sulla muistissa, että miten hcg nousi viime raskaudessa? Kyllähän on täysin mahdollista, että hcg nousee hitaasti ja siksi tulos ei vielä näy testissä, joskin todennäköisempää on, että näkyisi jo. Koska teillä on seuraava hoitokierros, jos nyt ei tärppi käy?

Kiitos tsempeistä! :Heartred Yritän itsekin uskoa siihen, että vielä raskaudun. Muuta vikaa kun ei ole minussa.

Mä en silloin esikoisen kohdalla tehnyt raskaustestejä kuin vasta joskus rv 4+5 tai sinne päin. Tein suoraan digitaalisen, joka näytti raskaana 2-3. Tilanne oli vähän eri, olin jo vähän luopunut toivosta ja aloittanut just uudessa työpaikassa. Meni jokunen päivä ennen kuin edes rupesin kaipaamaan kuukautisia :happy: Yritettiin 1 v. 9 kk eikä koskaan tärpännyt, kuukautiset tuli aina ajallaan. Joten ensimmäinen raskaustesti mitä tein ikinä oli heti positiivinen.

Aloitetaan varmasti heti toinen hoitokierros, jos nyt ei ole tärpännyt. Kun ei ole omaa hormonitoimintaa, on tosi helppoa vain laittaa vuotamaan ja laittaa sitten seuraava alkio kohtuun kun limakalvo on sopiva. Meillä on neljä alkiota vielä pakkasessa.

Oon täältä taustalta seuraillut teidän piinailua jo jonkin aikaa. Nyt alkaa olla täälläkin jo oikeasti piinallista. Tänään on dpo 11 ja kp 25/27. Oon taistellut testailuhalua vastaan, koska tulee vaan paha mieli negasta. Ajattelin kuitenkin, että jos huomenna tekisin testin. Vaikka sitten sen varjolla, että uskaltaako vappuna maistella muutakin kuin simaa. Ei tosin ollut aikomus, mut jotenkin tämä pitää itselle perustella, koskapa päätin että en testaa ennen virallista menkkojen alkupäivää.

Viiva oli aamulla vahvistunut ja digiin tuli plussa :) Pari vuotta tuli tjottailtua ja piinailtua välillä enemmän ja välillä onneksi vähemmän.
Tsemppiä piinailijoille!

Liitteet

• 20180429_065400.jpg
    20180429_065400.jpg
    506.4 KB · Katsottu: 212
  • 20180429_065748.jpg
    20180429_065748.jpg
    531.9 KB · Katsottu: 198
Ihana juttu, Elisabet!! :Heartred

Mulla on koko päivän vihlonut toista tissiä. Onkohan se joku hyvä merkki sittenkin, vai onko mun tissi vaan nyt päättänyt ruveta menkkojen alla vihlomaan..? :think005

Ihana juttu, Elisabet!! :Heartred

Mulla on koko päivän vihlonut toista tissiä. Onkohan se joku hyvä merkki sittenkin, vai onko mun tissi vaan nyt päättänyt ruveta menkkojen alla vihlomaan..? :think005
Mulla kans vaan toinen tissi oireili ensin, mutta jotain tuli toiseenkin heti seuraavana päivänä. Jotain on kyllä ollu negakierroissakin.

Tarviin neuvoja ja mielipiteitä jos ei ole omakohtaista kokemusta teillä.Minun pitäisi aloittaa huomenna primolutit 10pvää ja tehdä ennen aloitusta raskaustesti ja huomenna on 18kp vasta.Ovulaatio yleensä tulee 13-18kp kohdalla ja eilen oli ovis +.Tuon jären mukaan testi olisi nega ja ennen kun tämä kierto alkoi tein silloin samana päivänä ennen kun kierto vaihtui 1kp testin joka oli nega.Teenkö testin ja aloitan primolutit vai sitten 10pvän jälkeen viimeinen päivä primoluteja sitten vaikkapa teen testin?Mielipiteitä kaipaan.

Onnea kaikille plussanneille ja toivotan vielä hauskaa termiä minkä täältä opin, eli niitä tarrasukkia! :joyful:

Mulla tänään dpo13, testi oli negaa ja aamulla pientä rusehtavaa niukkaa vuotoa, en tiedä mitä on. Alkaa toivo hiipumaan tässä vaiheessa. Kyllä mä tiesin että ei tää näin helpolla voi tulla. Olen palautunut maan päälle. Mutta ei hätää, joka kierto on tsäänssi ja joka tsäänssi on mahdollisuus!:smiley-bounce012

Dpo 11, muutaman päivän päästä pitäis alkaa menkat, toivottavasti ei. Ainoat oireet mitä voisin kuvitella on väsymys ja palelu, iltaisin palelen viltin alla ja väsymys tuntuu oikein kurkussa saakka ällöttävän olona. Testaan vasta jos menkat myöhässä.

Kaksi negaa testasin eilen. Soitin klinikalle, lopetan lääkkeet, odotan vuotoa ja aloitan uuden hoitokierroksen. Aloitin juuri työharjoittelun, joka kestää koko toukokuun. Ajattelen positiivisesti: eipä tartte olla pahoinvoivana harjoittelussa. Tokalla voi hyvinkin tärpätä. Mukavaa vappua!

Onnea Elisabet 89!

Täällä dpo 4 ja eka lugekierto! Hirveän korkeita odotuksia ei ole kun ihan ei tärpit ehkä osunut. O+ pe aamuna ja yritystä vasta pe iltana ja lauantaina..

Dodih, täällä taas piinailemassa vaikkei pitänyt. Kemiallisesta alkaa olla aikaa kohta kuukausi. Ja jälleen oon ihan varma et oon raskaana:rolleyes: Huono olo, lämpöä 37,2-37,6 ilman flunssaa, palelee, nännit kipeät. Tänään taitaa olla dpo9. Vaikka miten vannoin etten testaa ennen ku menkat myöhässä mut vähänkö tekis mieli käyä ostaa läjä testejä:grin

Takaisin