Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta tuntuu,et innostun vielä entistäkin enemmän karvasista miehistä(rv5+6)ja muutenkin ihan outoja juttuja:rolleyes: kiva olla taas ihan "liisa ihmemaassa",kun ihan uusillä oireilla tähän kutosen odotukseen:laughing002

Huomenna ultra.

On vaan niin stressaava toukokuu, etten tiedä, voiko näillä stressitasoilla mikään kiinnittyä :oops: Keskiviikkona menen kuitenkin 1,5 h valmistelevaan vyöhyketerapiahoitoon ja siirtopäivänä kiropraktikolle. Hoidot ainakin rentouttaa tosi paljon!

Niin on täälläkin :-( Tosin tuntuu että on aina, en osaa ottaa lunkisti ja luottaa tulevaisuuteen.

Sinulla on ainakin hyvät rentoutuskeinot käytössä! Onnea huomiselle MW2B.

Voikohan stressi tosiaan estää kiinnittymisen? Tällä hetkellä stressimahaa puristaa niin että kas kun ei sisuskalut puserru ulos. Voisin kuvitella että kohtukin on sen takia kuin kiveä tällä hetkellä.

Dpo 5

Äh, vihaan näitä piinapäiviä, kun jokaista hiton kuplaa suolistossa tulee ylianalysoitua:hilarious: Toisaalta haluais pysyä positiivisena ja toisaalta haluais säästää itseään pettymyksiltä. Tänään on kai dpo 5, joten testailla kannattaa ihan aikaisintaan lauantaina ja silloinkin on todennäköisesti vielä liian aikaista. Miten te muut piinailijat koitatte harhauttaa itseänne unohtaaksenne piinailun? Vinkkejä otetaan vastaan, koska tää jännitys ja ristiriitaiset tuntee alkaa olla aika sietämättömiä:grin

Ultrassa käyty, kohtu hyvän näköinen. Ja tuntuu, että nämä stressitasotkin ovat nyt vähän taittuneet! Täytyy vaan nukkua ja syödä tarpeeksi ja liikkua kohtuullisesti.

Juttelin stressistä lääkärin kanssa. Kuulemma on ristiriitaisia tutkimustuloksia. Uskon itse, että positiivinen stressi on asiaa edistävä, mutta jos kortisolihormonitasot ovat taivaissa, siitä ehkä on haittaa.

Kun nyt pidän sopivan tohinan päällä ja käyn näissä hoidoissa, voi hyvinkin tarrata kyytiläinen matkaan :happy:

:-D Minäkin rekisteröin kaikki kuplinnat vaikka olen huomannut että niitä on joka kierrossa. Minä en jaksa taistella vastaan, alan varmasti viimeistään perjantaina testailla oli järkeä tai ei. Samalla dpo:lla siis mennään.

Tietysti voi yrittää pitää itsensä kiireisenä, tehdä vaikka suursiivous tai jotain.

Täällä alkoi pirimolutejen lopetuksesta viidenen päivän jälkeen tuhruttaa.Huomenna soitto Naikkarille ja alan varmaan Gonal-F:ää pistelemään loppu viikosta. 1kp varmasti kunnolleen kääntyy tässä pian viimeistään yön aikana.

No kyllä ne dpo6 testailut on tuttuja täälläkin :grin jossain kemiallisessa sain muistaakseni dpo6-7 hailun, joka sitten häipyikin ja pian alkoi vuoto. Harvoin maltan odottaa dpo8 asti saati sen pidempään :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Olen pitänyt kuukauden hiljaiseloa kun ollut rankkaa vähän joka osa-alueella... Mutta pakko tulla mukaan perinteisiin piinaviikkoihin. ;)

Meillä oli about oikeaan aikaan tasan yksi seksikerta, joten kovin korkealle ei tsäännssit mene... :rolleyes: Mutta piinaa on silti. Aina. :D

Nyt menossa dpo6

Haaveilija,me lyötiin hanskat tiskiin maaliskuus,et nyt riitti,ei tärppää niin ei tärppää (vajaa 7v yritystä/toivetta) ja yks täysin sponttaani seksi ilman mitään käsitystä oviksesta tai kierron kulusta...nyt rv6+1:love017
Hiukan pisti pään pyörälle:dance018:schocked028
Tsempit sinne!:signs003

Täällä tänään 2kp.Tälläistä tänne:
Naikkarilta soittivat iltapäivällä ja tiistaille 22.5 varattiin ultra ja tuon ultran jälkeen katsotaan antigonisti(orgalutran) pistoksia tuon päivän jälkeen todennäköisesti alkaa orgalutran gonal-f:än rinnalla.Huomenna alkaa pistokset gonal-f:ässä.Helmikuun sukupuolitauti verikokeet on siinä rajalla pitääkö uusia vai ei kun ei saa olla pitkä aika niistä että ne on otettu.Noista labroista vielä palataan minulle jos täytyy käydä uudestaam jos ei palata sitten ei tarvitse mennä.

Olen hämmentynyt tästä mun itsehillinnästä: dpo 8 enkä ole vielä testannut! :D :eek:

Joo mut ei mulla muuta. Tissit kipeät niinkun aina. Ei mitään erikoisia oireita siis. Taidan silti sunnuntaina haaskata ekan raskaustestin.

Täällä kans yks piinailija ilmoittautuu, vasta dpo5 ja en tiedä miten sais ajan kulumaan :grin Toisin kuin Haaveilijalla, mulla EI ole tissit arat vaikka ne on aina ennen ollu heti oviksen jälkeen menkkoihin asti. Väsyttää ja valkkaria on normaalia enemmän mutta eihän ne vielä voi raskausoireita olla ku ei olisi edes vielä kiinnittynyt :rolleyes: Ääh voi kunpa pian tulis jotain kiinnittymisoireita!

Eilen oli flon sekä oman fiiliksen mukaan ovulaatio, täällä siis alkoi taas piinapäivät = dpo 1. Tallettelut eiliselle, jos parin päivän välein yrittäis tässä kierrossa.

Mites muut piinailijat?? Joko pian testailette?

Olen testaillut jo monta päivää tyyliin 2 liuskaa aamulla ja vähintään 2 illalla. Nyt dpo 9, tai en ole satavarma voiko olla jopa vähemmän, 7-9. Vatsakipuja on ollut, muuten ei mitään epänormaalia.

Takaisin