Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Elisabet 89!

Täällä dpo 4 ja eka lugekierto! Hirveän korkeita odotuksia ei ole kun ihan ei tärpit ehkä osunut. O+ pe aamuna ja yritystä vasta pe iltana ja lauantaina..

Sillonhan se ovis on luultavasti ollut lauantaina, eli mun käsityksen mukaan tallettelut menny ihan nappiin.

Sillonhan se ovis on luultavasti ollut lauantaina, eli mun käsityksen mukaan tallettelut menny ihan nappiin.

Toivotaan, mutta oli hieman epämääräisesti testeissä ja vähän tuntui siltä että oireiden perusteella olisi voinut olla jo torstai illan puolella.. Gyne suhtautui kierron alussa siellä käydessä skeptisesti tähän kiertoon, kun laskeskeli ovista ja oli tiedossa, että pääsen töistä kotiin vasta perjantaina...

Tässä kierrossa oon nähnyt kahdesti unta että oon raskaana, aiemmin ei oo uniin mennyt nämä haaveet. Muuten ei juurikaan oireita, eilen menin kyllä nukkumaan jo klo 21 koska väsytti ihan julmetusti. Perjantaina pitäis alkaa menkat.

Jännää. Onneksi on kiireitä niin ehkei tätä kaiken aikaa muista laskea? Niin kai. Hahah

Kp24/28-34. Eilen tuntemuksia kohdussa, ikäänkun särki. Voi olla kiinnittyminen ajallisesti tai ihan muuta jotain oikkua. Viime viikolla koski alaselkää ja -vatsaa, samoin kun menkkojen aikaan. Ovista oireili tai aika siihen ainakin natsaa.

Voi kunpa nyt, tulisi alkuvuoden vauveli <3

Äääää uskaltaiskoha huomisaamuna testata:eek: tänään dpo10. Huono oll ja nännikipu jatkuu, edelleen lämpöä 37.7 ja ei mitään flunssan oireita, kylmiä väristyksiä on. Mitä muuta tää voi olla ku raskaana olemista?:shifty:

Kp 28/29, menkkamaisesti alkanut jomottaa jo keskiviikko iltana, saa nähdä alkaako menkat jo ennen perjantaita milloin flo ja oma suht tarkka kierto ennustaa. Ajatukset on jo seuraavassa kierrossa. En usko raskautumiseen vielä hetkeen koska miehen tavara lääkkeistä heikompaa, ottaa aikansa ennen kun palautuu normaaliksi lääkkeiden lopetuksen jälkeen. Plääh. Turhauttavaa toisaalta edes haaveilla vielä kun mahdollisuudet on niin surkeat tällä hetkellä.

En laske kiertopäiviä tai dpota, sanoin. En piinaile, sanoin. En testaa, ennen ku menkkoja ei kuulu, sanoin.
Jaa, no niin varmasti :laughing005
Niin aikaiset dpot, et hävettää edes postata kuva :smiley-ashamed005 Mut laitanpa kuitenkin nää negat :hilarious:

Liitteet

• IMG_20180503_134014.jpg
    IMG_20180503_134014.jpg
    905.7 KB · Katsottu: 201
Kp 29/29, huomenna täytyis alkaa menkat. Testaan la tai su jos ei täti ehdi ennen sitä paikalle, oon kyllä melko varma että tänään tai huomenna alkaa vuoto.

Täällä ei viivat lähteneet vahvistumaan eli varmaan TAAS keskenmeno tai sitten kohdun ulkopuolinen. Elämä tuntuu niin epäreilulta paikalta toisinaan. :sad001

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Ikäkin alkaa jo painaa..

Raskaustesti kuumottelee, en tee en tee. Huomenna alkaa menkat, tänään turvottaa ihan järettömän paljon ja hermot on niin kireellä!

suubi mikä tilanne :rolleyes:

Piut paut täällä kans eilen hirmunen paine ja turvotus alavatsalla. Mikä dpo sulla menossa?

Hiljanen milloin oot testannut plussan? Ootko testannut aina samalla testillä vai eri merkkisillä? Satko lähetteen verikokeeseen? Toivon niin, että olisikin kyse jostain alkuvaiheen problematiikasta, kuten testien herkkyysvaihteluun liittyvään ja hitaampaa hcg nousuun.

Testasin pregchekillä dpo11 ensimmäisen kerran ja sitten samalla testillä myös dpo12, dpo13, dpo14 ja dpo15 (tässä kohtaa testit loppuivat). Dpo12 tein myös positiivisen digitestin.

Dpo13, dpo14 ja dpo15 eivät vahvistuneet vaan enemmänkin haalenivat. Nyt minulla ei ole vieläkään alkanut menkat ja dpo18 menossa, joten pelkään kohdun ulkoista tai jotain muuta. Menen tänään kuitenkin vielä ostamaan pc:n, jotta voin tehdä nyt kolmen päivän jälkeen vertailevan testin samalla merkillä.

Minulla oli jäänyt jostain Raskauskeijun tilauksesta ilmainen one step -testi ja tein sillä tänään aamulla. Antoi positiivisen haalean tuloksen, mutta en nyt ole koskaan kyseiseen testiin juurikaan luottanut suuntaan tai toiseen.

Tulen ilmoittamaan tänne tänään, mikä oli pregchekin tulos. Miehen kanssa puhuimme, että menisin käymään lääkärissä varmistamassa, ettei mitään löydy väärästä paikasta, koska se olisi keskenmenoa vielä enemmän ikävä vaihtoehto.

Ja tosiaan en oo ollut vielä mihinkään terveydenhuoltoon yhteydessä eli ei oo verikokeitakaan otettu.

Hiljanen, Miulla oli kuukausi sitten kemiallinen, siinä viivat ei vahvistunut. Ja vuoto alkoi tasan viikko siitä ku olis menkkojen pitäny alkaa eli rv 5+0. Toivotaan että siulla ois kuitenkin pieni tarrannut kiinni:)

Hiljanen Nuo onestepit on ainakin monen kokemuksella luvattu herkäksi, mut on kaikkea muuta kuin herkkiä :bored: eli sen haaleaan viivaan, kuten jo itsekin arvelit, ei paljon kannata painoarvoa antaa. Toivottavasti pc nyt muutaman pv tauon jälkeen antaa kuitenkin komeat ja selkeät viivat :smiley-angelic001
Ja todellakin kannattaa käydä lääkärissä asia tarkastuttamassa. Jos ei muutoin, niin oman mielenrauhan takia. Tsemppiä epäselvään tilanteeseen :Heartpink

Mäkin pelkään just sitä kemiallista ja vielä enemmän kohdun ulkoista. Alkais nyt vaan nopeesti uus kierto ja yritys, jos ei tuu onnellista loppua.

Ootteko muuten käynyt tarkistuttamassa ferritiini-arvon? Mulla se oli sysipaska kun sain viimeks keskenmenon ja sillä voi olla kuulemma suurikin vaikutus raskautumiseen. Ja tää lähinnä niille, joille raskautuminen on vaikeaa.

0B55ACE7-E3B1-4BCD-894A-CBA4E313E076.jpeg
Ja nyt oon sit ihan ymmälläni. Sain nyt vahvemman viivan. En kuitenkaan tasavahvoja. Eikä mitään oireita. Oon peloissani kyllä edelleen siitä, ettei viiva kehittyny tasaisesti vahvistuen. Edellinen keskenmeno jätti traumoja.

PC:tä kastetaan vain 3sek. Ootteko totelleet ohjeita tai tehnyt tästä johtopäätöksiä? Itse pidän aina vähän kauemmin aikaa.

Takaisin