Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Liitteet

• 4AB5BB0B-05FD-4E5B-B4D9-5AA4EA76FE8D.jpeg
    4AB5BB0B-05FD-4E5B-B4D9-5AA4EA76FE8D.jpeg
    343.5 KB · Katsottu: 288
Voispa jo testailla :nailbiting:! Päätin, että aikaisintaan äitienpäivänä (no sekin on varmaan liian aikainen). Esikoisesta näytti testi positiivista tasan 2 viikkoa ovulaatioplussasta ja taisin saada haamun 2 päivää ennen plussaa. tänään siis kp28 ja dpo6? :D kauhee väsymys edelleen ja yöllä tuntui kuumotusta alavatsalla, siitepölystä kamalat allergiaoireet niin voi olla väsymys tietysti siitäkin..

Kyfille onnea plussasta :Heartred:Heartpink:Heartblue! Mikä kp sulla on menossa, kun sait plussan?

:signs001Tasan viikon myöhässä. Ja niin selkeä plussa,että ihan säikähdin:shy:
Illan olin ihan sekasin,nyt pikku hiljaa sellasessa vaaleanpunaisessa sumussa:hello2
Kaikki maailman asiat ja kysymykset poukkoilee päässä ja jotenki shokki,kun olin jo haaveen luopumistyötä tehny:schocked028
Mut ihan mieletöntä- meille tulee tammi vauva:dummy1:!!
:happy093

Ensi tiistaina ultra ja seuraavana maanantaina kai siirrellään kyytiläinen nro 2. Piinaavaa odotella, että pääsisi piinailemaan!

Täällä jännäilyä vielä joitakin päiviä! Nyt kp31/28-34. Tänään on nippaillut ja nipistellyt pitkin päivää! Ooh? Vatsa on löysällä, ja flunssanpoikanen vaivaa, kuumottaa.

Täällä yksi piinailija tänään 10dpo.1.5 aloitin primolutit 10pvää ja ovis oli 30.4. tänään viimeinen tabletti oli.Primoluteja ei saisi raskaana ollessa ottaa mutta jos olisi raskaana niin kuulema raskaana ollessa ja kiinnittymis vaiheessa on sellaiset oireet jo että ymmärtää jo keskeyttää primolutejen käytön.Mitään oireita ei mihinkään suuntaan ei ole ollut vain kovaa turvotusta.Turvotusta aina on ollut kun on ollut käytössä primolutit.Lauantaina ajattelin tehdä testin vaikka olo olisi aivan normaali.Viikonlopun-alkuviikon aikaan pitäisi joka tapauksessa alkaa kuukautiset.
27/28-35kp 10dpo,Yritystä jo 4v5kk.

Ensi tiistaina ultra ja seuraavana maanantaina kai siirrellään kyytiläinen nro 2. Piinaavaa odotella, että pääsisi piinailemaan!

Jännittää sun puolesta! Montako kaveria sulla odottikaan vielä siellä pakkasessa? Mulla nyt meneillään dpo 3.

Tänään nega 12dpo ja torstaina oli viimeinen primolut.Huomisen-alku viikon aikaan pitäisi alkaa vuoto.Toimenpiteet varattu viikolle 22 ja arvio just että viikko 20 ois vuotelu ja pistely viikko tuonne 22viikolle asti pistelyt.

Dpo 6/7. Tänään ällötti suunnattomasti kun yhdessä sarjassa näky miehen rintakarvat.. yökötti ihan ja piti nieleskellä ällötysolo pois ja nyt jäi pieni karvakammo viel päälle. Haha, Outoa!!! Kyllä mä normaalisti tykkään karvaisista miehistä ja oma ukkokultakin on erittäin karvainen :D

Takaisin