Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 27/27 dpo 12 testi ei ihan toiminu mutta uudelleen kastamisella väri lähti kulkemaan. Olo on vähän höntti ja jokapaikkaa kolottaa eilisen taudin seurauksena.

Liitteet

• 20180428_063743.jpg
    20180428_063743.jpg
    608.5 KB · Katsottu: 195
Ilmoitin pomolle että taidan huomenna jo kyetä töihin, kun tauti on helpottanut. Pomo vastasi että "mukavaa kuulla että vointisi on parempi..." oli niin liikuttavaa että alkoi itkettää :hilarious:

Eipä tänäänkään PC-testissä mitään näkyvissä. Varmaan heitän hanskat vaan tiskiin ja ryhdyn suuntaamaan ajatuksia seuraavaan siirtoon. Pakkasessa monta mahdollisuutta vielä.

Toivottavasti Elisabetin viiva vahvistuu! :happy::Heartred

Ja tsemppiä muillekin näiden asioiden kanssa painiville :Heartbigred

Heipä hei, hyppään uutena tyyppinä mukaan! Anteeksi pitkä viesti.
Ensimmäistä tässä yritetään enemmän tai vähemmän tosissaan. Perinteinen kuvio: mies haluaa myös, mutta vasta sitten kun sitä ja tätä ja tähdet on oikeassa asennossa ja ollaan miljonäärejä. Kuitenkin nyt tässä kierrossa ollaan oltu ilman ehkäisyä (hänen aloitteestaan) ja nyt olen hermoromahduksen partaalla epätietoisuuden vuoksi. Eli:

Ovis oli 17.4. tunsin kivut, lämmöt nousi ja limaa tuli sitä ympäröivinä päivinä, natural cycles vahvisti. Siinä ihan samoihin aikoihin ei harrasteltu, mutta vähän ennen ja vähän jälkeen. Ovis tuli ja meni, kuitenkin oviskivut jatkuivat seuraavan 8 päivää. Tämän viikon ke alkoikin sitten alavatsalta ensin oikealta nipistelemään, vihlomaan, repimään. Tunne siirtyi päivän mittaan keskemmälle alavatsaa ja jatkui torstaina. Sitten aloin netistä penkomaan raskausoireita ja katsoin raskauslaskurista, että jos on nappaamassa niin just tuolloin pitäs tapahtuu se kiinnittyminen. Kaikki siis loksahti paikalleen. Oon tässä miettiny että kuvittelinko ne kivut, mutta toisaalta en edes tiennyt millon ja millasta kiinnittymiskipu edes kuuluu olla. Yritän pitää jalat maassa että oon vaan luulosairas, mutta pakko kyllä sanoa että oli lopputulos mikä hyvänsä niin jotain siellä tapahtui.

oireet:
- vatsa sekaisin joka päivä
- hiukset rasvottuu
- rinnat kosketusarat, varsinkin sivuilta
- nänneissä on jotain näppyjä
- jatkuva oviskipu+repimiset ke ja to
- lämmöt koholla

Syksyllä poistetun ehkäsykapselin takia on kierto ollut joka kerta vähän eri, kaikkea väliltä 23-30 eli menkat alkaa viimeistään ensi torstaina. Tänään tein r-testin, dpo11 nega. On tämä piinallista!:schocked028

Nyt on sit sellasta märän tuntusta, niin että on pakko käydä vähän väliä tarkistamassa alkoiko menkat kuitenkin. Mutta ei oo vielä alkanu. Raudan makua suussa :rolleyes:
Kaupasta tarttui mukaan lisää testejä, joten kuvilla pommitus jatkuu.

Liitteet

• 20180428_160931.jpg
    20180428_160931.jpg
    957.7 KB · Katsottu: 205
Elisabet89 Miulla näytti digi raskaana 1-2 viikkoa dpo 11.
Herranjestas! Hyvä etten just hypännyt tuolistani vessaan tekemään testiä!! Kyllä! Kiitos! Huomenna teen sen heti. Se on varma! Mulla jo huomenna dpo 13!:smiley-bounce016
Onhan se mahdollista että saan palautuksen maan pinnalle jos nää pc:t onkin mua vaan huijannu. Mutta se riski on otettava.

Minulla on tänään dpo 12 ja sain digissä raskaana 1-2 viikkoa. Tein päiväpisusta, kun en malttanut huomiseen. Ja mulla pc antoi samantyyppisen viivan kuin sinulla Elisabet89. Tässä vain keskenmeno taustalla, niin ei uskalla innostua.

Liitteet

• C187067E-FDCE-4874-A6E2-BF431DBF3E0B.jpeg
    C187067E-FDCE-4874-A6E2-BF431DBF3E0B.jpeg
    801.7 KB · Katsottu: 187
  • 52AD9486-55BA-4659-9AD8-5E759A204D00.jpeg
    52AD9486-55BA-4659-9AD8-5E759A204D00.jpeg
    331.1 KB · Katsottu: 186
Minulla on tänään dpo 12 ja sain digissä raskaana 1-2 viikkoa. Tein päiväpisusta, kun en malttanut huomiseen. Ja mulla pc antoi samantyyppisen viivan kuin sinulla Elisabet89. Tässä vain keskenmeno taustalla, niin ei uskalla innostua.
Onnittelut ja kovasti vauvaliimaa pienelle.

Kiitos paljon MW2B ja Heitsu. Keskenmeno veti niin pohjille, etten ole pystynyt käymään foorumillakaan pariin kuukauteen, kun kaikki vauva-asiat ovat vain harmittaneet mieltä. Muihin ryhmiin en uskalla edes vielä kirjoittaa. Toivon jokaisella pitkään yrittäneelle superpaljon voimia ja onnea tärppiin :Heartred

Pahoittelut keskenmenosta, mutta onnea uudesta raskaudesta Hiljanen! Toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin! Oliko kesken mennyt raskaus kuinka pitkällä?

Huomasin just että mun ostama digi on sellanen plussaa tai miinusta näyttävä.. Noh.. selkeä se tulos on silti.. eikä viikoissa oo mitään epäselvää, kun huomenna tulee 2 viikkoa siitä ainoosta mahdollisestä kerrasta josta tärppi on voinut käydä ja siis se hedelmöittyminenhän on tapahtunut alle 2 viikkoa sitten.

Tai sit on sitä miinusta :sorry:

Paljon onnea Hiljanen!
Pahoittelut keskenmenosta<3 :(
Toivon todella, että tällä kertaa kaikki menee teillä mallikkaasti loppuun asti.

Tarraliimaa siis pienelle<3

Kiitos tsempeistä!

Elisabet: joo ei noista viikoista oo väliä kyl tässä vaiheessa, kun itekkin oon ihan selvillä siitä, että ”1-2vk raskaana” oli ainut mahdollisuus ”ei raskaana” rinnalla. Mulla meni kesken rv11 eli riittävän myöhään, jotta olin jo jossain pilvien yläpuolella ja tulin sieltä naama edellä asfalttiin :hungover: Alkio oli kyllä jo kuollut kohtuun aiemmin, mutta oltiin jo nähty syke ja tuossa vaiheessa saimme tietää asiasta ilman mitään keskenmenoon liittyviä oireita.

Kiitos tsempeistä!

Elisabet: joo ei noista viikoista oo väliä kyl tässä vaiheessa, kun itekkin oon ihan selvillä siitä, että ”1-2vk raskaana” oli ainut mahdollisuus ”ei raskaana” rinnalla. Mulla meni kesken rv11 eli riittävän myöhään, jotta olin jo jossain pilvien yläpuolella ja tulin sieltä naama edellä asfalttiin :hungover: Alkio oli kyllä jo kuollut kohtuun aiemmin, mutta oltiin jo nähty syke ja tuossa vaiheessa saimme tietää asiasta ilman mitään keskenmenoon liittyviä oireita.
Hui kamala. Varmasti ollut rankka kokemus. Jospa päästäis kuitenkin pian molemmat jatkamaan jutustelua plussanneiden puolelle. Itse tosin olen sielä jo. Oon päättän nauttia joka hetkestä, vaikka on niin epävarmaa tämä alku.
Jos huomenna tulis plussaa testiin, niin varmaan aika pian lähtee viestiä muutamalle läheisimmälle ystävälle. Ne on kuitenkin tukena sittenkin vaikka kävis huonosti.

Takaisin