Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herranjestas! Hyvä etten just hypännyt tuolistani vessaan tekemään testiä!! Kyllä! Kiitos! Huomenna teen sen heti. Se on varma! Mulla jo huomenna dpo 13!Elisabet89 Miulla näytti digi raskaana 1-2 viikkoa dpo 11.
Onnittelut ja kovasti vauvaliimaa pienelle.Minulla on tänään dpo 12 ja sain digissä raskaana 1-2 viikkoa. Tein päiväpisusta, kun en malttanut huomiseen. Ja mulla pc antoi samantyyppisen viivan kuin sinulla Elisabet89. Tässä vain keskenmeno taustalla, niin ei uskalla innostua.
Mä tein digin dpo14 ja sain 2-3 vkoaVaiana (ja muutkin joskus positiivisia saaneet), milloin sulla digi näytti sen raskaana 1-2 vko?
Hui kamala. Varmasti ollut rankka kokemus. Jospa päästäis kuitenkin pian molemmat jatkamaan jutustelua plussanneiden puolelle. Itse tosin olen sielä jo. Oon päättän nauttia joka hetkestä, vaikka on niin epävarmaa tämä alku.Kiitos tsempeistä!
Elisabet: joo ei noista viikoista oo väliä kyl tässä vaiheessa, kun itekkin oon ihan selvillä siitä, että ”1-2vk raskaana” oli ainut mahdollisuus ”ei raskaana” rinnalla. Mulla meni kesken rv11 eli riittävän myöhään, jotta olin jo jossain pilvien yläpuolella ja tulin sieltä naama edellä asfalttiin Alkio oli kyllä jo kuollut kohtuun aiemmin, mutta oltiin jo nähty syke ja tuossa vaiheessa saimme tietää asiasta ilman mitään keskenmenoon liittyviä oireita.