Missä kaikki oireet nyt on?? Dpo 9 meneillään eikä oireen oiretta koko päivässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko mitään oireita mihinkään suuntaan? Mainitsit tuola muistaakseni että sulla on lyhyt luteaalivaihe. Kuinka monta päivää tavallisesti?Dpo12 ja nega. "Ylläri".
Onko mitään oireita mihinkään suuntaan? Mainitsit tuola muistaakseni että sulla on lyhyt luteaalivaihe. Kuinka monta päivää tavallisesti?
Maltatko odottaa ja testata ylihuomenna uudelleen?Oon käyttäny varmaan puolet päivästä testikuvan tuijotteluun, että onko siinä haamua vai eikö ole
Eilen illalla tuntui ikävältä vatsassa ja vasemmassa rinnassa, kun olisin makoillu sängyssä vatsallani. Tänään on tuntunu kunto olevan yhtäkkiä tosi huono, vaikka vointi muuten on hyvä. Vähästä hengästyy ja tulee hiki. Pyöräillessä meni jalat heti hapoille ylämäessä Nännit on herkät. Tuntui ikävältä ennenkuin ehdin edes koittaa onko kipeät.
Huomenna ostamaan pari testiä lisää. Jos malttaisin testaamisen kanssa lauantaihin (niin varmaan).
Kp 25/~27 Dpo 10
Minä testaan mielummin pari negaa, jos on ihan todella piinallista. Silloin on tavallaan pienempi pettymys ne menkat. En edes joka kuukausi huomaa piinailla. Aika kuluu ja menkat tulee puol yllättäen, kun on ajatukset muissa asioissa.Maltatko odottaa ja testata ylihuomenna uudelleen?
Oon ite tehnyt päätöksen että kp 30 saan aikaisintaan tehdä raskaustestin, kp 28 ja 29 polttelee jo ihan sairaasti mutta mielummin kohtaan tädin kun negatiivisen testin.
Okei, sulla on sit eripäin mitä mulla.Minä testaan mielummin pari negaa, jos on ihan todella piinallista. Silloin on tavallaan pienempi pettymys ne menkat. En edes joka kuukausi huomaa piinailla. Aika kiluu ja menkat tulee puol yllättäen, kun on ajatukset muissa asioissa.
Tavallaan ei ole järkeä testata huomenna päiväpissasta, joten yritän malttaa lauantai aamuun saakka.
Kyllä siel haamuilee!!! Kunpa sieltä vahvistuisi :)Laitan tän nyt melkein joka ketjuun
Näen jotain. Mutta onko se liian vasemmalla mitä minä näen ja näkeekö kukaan muu mitään?
Näen myös haamulaisen! Toivotaan että vahvistuu!Laitan tän nyt melkein joka ketjuun
Näen jotain. Mutta onko se liian vasemmalla mitä minä näen ja näkeekö kukaan muu mitään?