Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Illaksi tuli joitain alavatsa tuntemuksia ja rinnat on nännien ympäriltä aavistuksen kipeät. Enää kolme kokonaista päivää piinaa jäljellä. Ainakin toivon, että menkat alkaa sunnuntaina, jos on alkaakseen.

Onko mitään oireita mihinkään suuntaan? Mainitsit tuola muistaakseni että sulla on lyhyt luteaalivaihe. Kuinka monta päivää tavallisesti?

Mulla on luteaalivaihe 10 päivää. Mutta nyt lugejen kanssa niin kauan kun niitä käytän. :) Tänään oliskin viimeinen päivä (aloitan 3. Päivästä ovulaatiosta ja käytän 10 päivää) ja sit annetaan vuodon tulla. Ja uuteen yritykseen.

Ihan menkkaoireet, rinnat vähän arat ja suussa "menkkamaku". :D Onhan tässä ollut erilaisia oireita, mutta luget tekee niitä joten ei niitä kannata miettiä liikoja.

En malttanut, vaan ostin testin ja nega tuli.

Liitteet

• 20180426_103539.jpg
    20180426_103539.jpg
    830.7 KB · Katsottu: 220
Oon käyttäny varmaan puolet päivästä testikuvan tuijotteluun, että onko siinä haamua vai eikö ole :woot:
Eilen illalla tuntui ikävältä vatsassa ja vasemmassa rinnassa, kun olisin makoillu sängyssä vatsallani. Tänään on tuntunu kunto olevan yhtäkkiä tosi huono, vaikka vointi muuten on hyvä. Vähästä hengästyy ja tulee hiki. Pyöräillessä meni jalat heti hapoille ylämäessä :dead: Nännit on herkät. Tuntui ikävältä ennenkuin ehdin edes koittaa onko kipeät.
Huomenna ostamaan pari testiä lisää. Jos malttaisin testaamisen kanssa lauantaihin (niin varmaan).

Kp 25/~27 Dpo 10

Nää päivät vaan matelee! Alkukierto menee aina suht nopeaa ja sit yhtäkkiä huomaa et ovis lähenee, loppukierto onkin ihan hemmetin piinallista. Täällä dpo 7. Ei oo fiiliksiä oikeestaan suuntaan eikä toiseen, ehkä enemmän silti pessimistinä en edes uskalla toivoa plussaa.

Oon käyttäny varmaan puolet päivästä testikuvan tuijotteluun, että onko siinä haamua vai eikö ole :woot:
Eilen illalla tuntui ikävältä vatsassa ja vasemmassa rinnassa, kun olisin makoillu sängyssä vatsallani. Tänään on tuntunu kunto olevan yhtäkkiä tosi huono, vaikka vointi muuten on hyvä. Vähästä hengästyy ja tulee hiki. Pyöräillessä meni jalat heti hapoille ylämäessä :dead: Nännit on herkät. Tuntui ikävältä ennenkuin ehdin edes koittaa onko kipeät.
Huomenna ostamaan pari testiä lisää. Jos malttaisin testaamisen kanssa lauantaihin (niin varmaan).

Kp 25/~27 Dpo 10
Maltatko odottaa ja testata ylihuomenna uudelleen?

Oon ite tehnyt päätöksen että kp 30 saan aikaisintaan tehdä raskaustestin, kp 28 ja 29 polttelee jo ihan sairaasti mutta mielummin kohtaan tädin kun negatiivisen testin.

Maltatko odottaa ja testata ylihuomenna uudelleen?

Oon ite tehnyt päätöksen että kp 30 saan aikaisintaan tehdä raskaustestin, kp 28 ja 29 polttelee jo ihan sairaasti mutta mielummin kohtaan tädin kun negatiivisen testin.
Minä testaan mielummin pari negaa, jos on ihan todella piinallista. Silloin on tavallaan pienempi pettymys ne menkat. En edes joka kuukausi huomaa piinailla. Aika kuluu ja menkat tulee puol yllättäen, kun on ajatukset muissa asioissa.

Tavallaan ei ole järkeä testata huomenna päiväpissasta, joten yritän malttaa lauantai aamuun saakka.

Muokattu viimeksi:
Minä testaan mielummin pari negaa, jos on ihan todella piinallista. Silloin on tavallaan pienempi pettymys ne menkat. En edes joka kuukausi huomaa piinailla. Aika kiluu ja menkat tulee puol yllättäen, kun on ajatukset muissa asioissa.

Tavallaan ei ole järkeä testata huomenna päiväpissasta, joten yritän malttaa lauantai aamuun saakka.
Okei, sulla on sit eripäin mitä mulla.
Tsemppiä anyway vielä jännäilyyn!!

Laitan tän nyt melkein joka ketjuun :hilarious:
Näen jotain. Mutta onko se liian vasemmalla mitä minä näen ja näkeekö kukaan muu mitään?

Liitteet

• 20180427_092830.jpg
    20180427_092830.jpg
    344.5 KB · Katsottu: 240
Eiliselle (dpo 10) muistui pari oiretta lisää. Pari kipeää finniä leuassa ja selässä useampi. Pillereiden lopettamisen jälkeen oli tällästä puolisen vuotta, mutta nyt on ollu 1,5 vuotta jo ihan hyvä iho. Mutta olkoot finnejä vaikka seuraavat 2 vuotta jos ne vaan johtuu raskaushormoneista :joyful: Jonkin aikaa särki myös päätä illalla, mutta oli kyllä aika rankka työpäivä ja lisäks tää ruudun tuijottelu kun tiirasin puhelimelta kuvaa raskaustestistä :woot:
Tänään (dpo 11) oli huono olo jo aamulla. Vatsakin sekaisin. Voin haju ällöttää, vaikka meillä käytetään aina voita leivän päällä. Vessa haisee, auto haisee, keittiö haisee, roskiksessa lemuaa puol tuntia vanhat banaaninkuoret, kaupan ovella haisee ja monet ihmiset kaupassa haisee :wtf: Ruoka ei maistu, mutta jäätelö ja kahvi sentään maistuu :wink Super energinen ja innostunut olo haamulaisen vuoksi vaikka kuvottaa ja haukotuttaa yhtä aikaa :hungover::hilarious:

Mulle iski sitten kunnon vatsatauti nyt iltapäivällä. Ei ihme että oli vähän kökköä jo aamulla.
Suolakurkut tuoksui kuitenki niin hyvältä, mutta mitään en oo voinu syödä. Nännit on ihan tosi kipeät.
Tänään ja eilen huomasin kippoon pissiessäni että pissa on sellasta oudon näköstä. Niinkuin sielä olis jotain sakkaa tai haituvia. Sellasta on ollut raskaana ollessa, mutta ei ole ollu mitään vaarallista. Nega kierrossa, joissa oon testannu, oli ihan kirkasta.

Takaisin