Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllähän tuolla alavatsassa nippailee ja on semmoisia vilunväreitä ja nokka vähän vuotaa... .. Ja kahdeksan tonnin lasku tuli postissa, että sopis kyllä tarrata kiinni :grin

Jos kestää nähdä negatestin aikaisilla päivillä, niin testaamaan! :D toivottavasti näyttäisikin plussaa jo ;)
Voisi olla lupaavia oireita ainakin!!

Ja kiitos onnitteluista:love017:shy:

:smiley-angelic001Uskaltaako julistaa piinapäivät päättyneiksi!?!
Tässä tämän illan dpo13 apteekkarin testillä tehty:
View attachment 68140

Vertailun vuoksi kaksi kiertoa sitten olleen kemiallisen viiva dpo14:
View attachment 68141

:love017Ehkä tästä uskaltaa alkaa pikkuhiljaa iloitsemaan! Hihii!!

Tsemppiä teille kaikille muille piinapäiviin<3

Jesjesjes! Päivän paras uutinen! Onnea kovasti! :smiley-bounce013:happy093

Nooh, testasin ihan täysin negan, mutta eipä tänään vielä tarttiskaan mitään näkyä. Saas nähdä miten käy. Neljä huurunenää on vielä pakkasessa, kyllä niistä joku varmaan tarraa kiinni, jos ei tämä.

Dpo10 ja nega. Vitutuskäyrä koholla. Vaikka tiedostaa itsekin ettei mahiksia kovin ollut niin aina se ketuttaa.

Mä jotenkin uskon että mulla raskaus näkyy ajoissa testeissä (on aiemmin näkynyt) ja siksi en omalla kohdallani oikein usko et näkyisi vasta vaikka dpo14 tai myöhemmin.... Tietenkin riippuu koska kiinnittyminen tapahtuu, mutta kun on lyhyt luteaalivaihe niin sen täytyy tapahtua jo aika aikaisin jotta voi raskaaksi tulla.

Huoh... Pari päivää "täytyy" vielä lugeja käyttää ja sit odotellaan et vuoto alkaa... :rolleyes:

Kp 23/~27 Dpo 8
Vatsa vähän sekaisin, mutta ruoka kuitenkin maistuu ja on sellasia alavatsa jomotuksia mitkä tuntuu olevan kohdussa eikä niinkää muualla vatsassa. Kohdunsuulla myös vihlaisu jollaisia on yleensä muutama 1-2 päivää ennen menkkoja. Menkkoihin pitäis olla vielä kuitenkin 5 päivää jos tämä päivä lasketaan mukaan.
Hetkittäin tuntuu että hyvinhän tässä jaksaa odotella, koska ihan varmasti olen raskaana. Muina aikoina ei tunnu ollenkaan siltä.

Kp 20/27 ja dpo 6. Nyt alkoi aika matelemaan. Oireita on turha tarkkailla, koska kaikki selittyvät lääkityksillä. Vuoroin on toiveikas olo ja vuoroin mieli ihan maassa.

Täällä dpo 5, parit talletukset tuli oviksen aikoihin, nyt vaan odotellaan taas miten kävi. Onneksi ei oo vielä niin turhautunut olo tästä yrittämisestä kun esikoista haaveillessa (poika täytti juuri vuoden). Pikkuveljen/siskon yrittämistä takana nyt puolisen vuotta, esikoinen tärppäs yk 12.

Palelee vaikka on peitto korvissa. Lämpö 36,9. Normaali alle 36 ja vaikka loppu kierrossa oon joskus mitannu yli 36, niin ei nyt sentään samoja kuin nyt. Alaselkää, käsiä ja jalkoja särkee niinkuin ois ollu rankkakin päivä vaikka oon lähinnä maannu sohvalla, vähän tehny kotitöitä ja käyny pienellä kävelyllä. Aamuisin on ollu pientä nuhaa, mutta ei tää hittovie flunssaa ole! :shifty:
Päivällä lievästi huippas moneen kertaan, jos kumarruin ja nousin ylös. Hengästyttää älyttömän vähästä.
Nännit tullu herkiksi nyt illalla.

Luulin jo että kaikki mahdolliset oireet olis ollu aiemmissa nega kierroissa, mutta säryt, huippaus ja lämpö on nyt ainakin ihan uusia.

Elisabet 89
Kp kohta 24/~27 dpo kohta 9

Huh. Kaikenlaisia uutisia täällä. Ei ehdi aina lukea. Onnea plussanneille ja iloista mieltä niille joiden yritys jatkuu! Onneksi on vähän kiire niin ei ehkä ehdi tuijottaa omaa kiertoakaan? Niinhän sitä luulisi.

Itsellä kp16/28-34. Ihan näinä päivinä ovis. En mittaa mitään ettei paineet lisäänny. Ollaan vaan tarpeeksi sillai niin kyllä hän nappaa kiinni jos on napatakseen. Eilen särki selkää ja alhaalta tuntuu hieman kipeältä, kiristelee.

Jätin nyt raskaustestin tekemättä, siirrosta tänään siis 9 päivää. Huomenna aamulla teen sitten kaksi erilaista testiä.
Meillä samat päivät meneillään. Paitsi mulla ei siis mitään siirtoja tms..
Olin kahden vaiheilla ostaisko testin jo tänään, mutta en ostanut vielä :D

Takaisin