Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mä ainakin testasin kanssa! Varmaan monta kertaa päivässä. :D ihan kun siitä hyötyä olisi.
No hyvä :D
Mutta täytyy sanoa, että sen verran on hyötyä, että jos viiva alkaa vaalenemaan, niin osaa vähän varautua siihen, että huonosti päätty..
Mutta jospa nyt menisi parhain päin :)

Miten voi olla että kokonainen päivä kulunut mutta dpo:t ei ole edenny yhtään ;)
Aamupäivällä tuntui nännit jotenki herkiltä. Niinku paita ois ollu karhea kun ilman rintsikoita olin. Iltapäivällä kävelyllä vatsan jomotus säteili nivuseen. Koko illan juilinu alavatsaa. Tuntuu vähän kuin olis lämpöä ja kurkkukipeä, mutta en oikein halua vieläkään uskoa, että se olis flunssaa.

Katsoinpa muuten, että kun ovis aikaistui (ehkä macan ansiosta), niin tämä kierto olisi lyhyempi. Kaikenmaailman laskurieilla ja ohjelmissa saankin arvioiduksi la tulokseksi: 29.12.2018
Eli jos kaikki hyvin jatkuu, olisikin tämän vuoden vauva vielä mahdollisuus :) hih!

Edit. En sittenkään kyllä usko :D kuhan pyörittelin. Kyllä se la laskeutuisi 1.1.2019 ja se sopisi aivan yhtä hyvin, kuhan vaan pysyisi mukana :)

Muokattu viimeksi:
Katsoinpa muuten, että kun ovis aikaistui (ehkä macan ansiosta), niin tämä kierto olisi lyhyempi. Kaikenmaailman laskurieilla ja ohjelmissa saankin arvioiduksi la tulokseksi: 29.12.2018
Eli jos kaikki hyvin jatkuu, olisikin tämän vuoden vauva vielä mahdollisuus :) hih!

Edit. En sittenkään kyllä usko :D kuhan pyörittelin. Kyllä se la laskeutuisi 1.1.2019 ja se sopisi aivan yhtä hyvin, kuhan vaan pysyisi mukana :)

Voih [emoji173]️ sama laskettu aika ois jos nyt ihme tapahtuis :)

Viime yönä heräsin kamalaan selkäkipuun koko oikeapuoli selästä ku tulessa. Särkylääkkeellä sain nukuttua aamuun ja aamulla kamala olo. Kokoselässä viilteli ku kumartelin ja nostin. Mieskin valitti huonoa oloa ja mitattiin kilpaa kuumetta, eihän meillä mitään ollu nokkaki alko vuotaa.
Iltasella noukin lapsen ruuan rippeitä lattialta ja yökin ja yökin saatto kurkkuunki nousta jotain. En oo ikinä yökkiny noin. Painelin vessaan ja pissasi tikkuun. Mies nauroi etten sitte malttanut odottaa vaikka vannoin etten testaa ennen kp33. Käskin mennä kattomaan ja siellähän oli kaksi viivaa!! Ei läheskään yhtä vahva ku testiviiva, mutta rupesi näkymään miltei heti. ❤️❤️❤️

Viime yönä heräsin kamalaan selkäkipuun koko oikeapuoli selästä ku tulessa. Särkylääkkeellä sain nukuttua aamuun ja aamulla kamala olo. Kokoselässä viilteli ku kumartelin ja nostin. Mieskin valitti huonoa oloa ja mitattiin kilpaa kuumetta, eihän meillä mitään ollu nokkaki alko vuotaa.
Iltasella noukin lapsen ruuan rippeitä lattialta ja yökin ja yökin saatto kurkkuunki nousta jotain. En oo ikinä yökkiny noin. Painelin vessaan ja pissasi tikkuun. Mies nauroi etten sitte malttanut odottaa vaikka vannoin etten testaa ennen kp33. Käskin mennä kattomaan ja siellähän oli kaksi viivaa!! Ei läheskään yhtä vahva ku testiviiva, mutta rupesi näkymään miltei heti. ❤️❤️❤️
Voi Onnea!!<3 ihan hurjasti onnea :)

Onpas täällä ihana plussa-aalto meneillään!

Mutta se normaali aikahan on +/- 2 vko niin hyvin voi syntyä vielä tänä vuonna, tai vaikka la aikaistuis niin silti vasta ens vuonna. :)

Täällä nukuttu taas huonosti. Toissa yö meni lasten piikkiin mutta nyt vaan itekseni heräilin vaikka ei mitään syytä ollut. Ennen viittä sain säpsyn, että on muka kiire töihin, vaikka kello soi vasta 1,5h myöhemmin. Ja nukahdin aina uudestaan mutta uus säpsy tuli ainakin 4 kertaa uudestaan.
Krapulainen olo ja paleltaa, tai olen tulossa kipeäks.
Eilen illalla sekä nyt yöllä tuntui, että ei tarvi olla edes kova pissahätä kun jo vatsassa tuntuu tosi ikävältä ja sit kun rakko on tyhjä ja nousee pytyltä niin sit vasta juiliikin alavatsaa. Pissatulehdusta mulla ei oo ollu sitte esikoisen raskausajan jälkeen.
Mikäli nää on ihan huuhaa oireita, niin ei oo kyllä yhtään hauskaa. Oireet on ollu monenlaiset ennenki, niin en oikeestaan usko, että olisin raskaana, mutta silti toivon.

Mutta se normaali aikahan on +/- 2 vko niin hyvin voi syntyä vielä tänä vuonna, tai vaikka la aikaistuis niin silti vasta ens vuonna. :)
Joo tiedän kyllä :D mie vaan tykkään pyöritellä näitä päiviä :hilarious:

Toivottavasti unen laatu paranee! Toisaalta aika hyviä oireita ;)
Tsemppiä piinaan<3

Dpo 6 ilta. Koko päivän jomotellu alavatsaa, mutta ei sitä huomaa edes paitsi kun pysähtyy kuulostelemaan. Mielialat vaihtelee. Iltapäivällä tuli pyyhkiessä paperiin läpinäkyvä kellertävää limaa oleva klöntti :wtf:
Eniten ärsyttää se kun tuhlaan aikaani tälläseen, vaikka menkat sieltä tulee ajallaan kuitenkin. Vähän antaa toivoa nää klöntit ja aiemmat kellertävät vuodot joita ei normaalisti ole kuin pari päivää ennen menkkoja.

Ensitöikseni raapustelen tänne mietteitäni, jos sillä selviäisin taas iltaan saakka :hilarious:
Näin unta sellasesta pahoinvoinnista, että olin varmasti raskaana. Heräsin pissahätään ärsyttävän vähän ennen herätyskelloa. Suuta kuivas, mutta ei kyllä ole huono olo, vaikka kuinka kuulostelen.
Mutta Auts! mikä repäisykipu oli just äsken oikealla alavatsassa, vaikka tässä vaan istun ja venyttelin käsiä ylöspäin.
Voikohan nää oireet olla endoa, mitä oon jo jonkin aikaa pohtinut aiemminkin?

Elisabet 89
Kp22/~27 dpo7

Muokattu viimeksi:
2 päivää menkkoihin ja näin viimeyönä unta et mun mahassa vello oudosti ja oli sellasta tökkimistä. Sit katoin vatsaani ja näin että oli kummallisen pyöreä. Aattelin et onpa hurja turvotus. Sitten tuntu potku mahan sisällä ja selvästi näky kuin pieni jalka oli siellä masussa venytämässä mun vatsanahkoja. Hirveen onnellinen olo tuli kun älysin olevani raskaana ja voi video kun heräsin ja tajusin että oli vaan unta.. :( Eikä varmana ollu mikään enneuni kun mun aivot vaan kiusaa mua :P
Vitsi ku nää vikapäivät on piinaa!

Heippa! Oliskohan tässä minulle sopiva ketju :grin Viikko sitten siirrettiin kolmipäiväinen huurunenä. Tässä sitten piinailen ja mietin, milloin ryhtyisin testailemaan. Iik :happy7
Heippa hei! Tänne vain mukaan :)
Voi pieni huurunenä :rolleyes: toivottavasti hän tarraa kiinni kovasti!

Onnea, Seppo! :Heartred

Vaiana, minullakin noita PC-testejä kaapissa. Uskaltaiskohan huomenna jo testata..? Ihan piruuttaan. Kun huomennahan ei edes yhtään haittaa, vaikka negaa näyttäisi. Kun ei välttämättä vielä millään testillä näy.

:smiley-angelic001Uskaltaako julistaa piinapäivät päättyneiksi!?!
Tässä tämän illan dpo13 apteekkarin testillä tehty:
0F6CC5B8-509A-4FA3-806D-254D4BAEF25A.jpeg

Vertailun vuoksi kaksi kiertoa sitten olleen kemiallisen viiva dpo14:
6E3979C7-B0FF-429E-9A06-0B3822F47F5B.jpeg

:love017Ehkä tästä uskaltaa alkaa pikkuhiljaa iloitsemaan! Hihii!!

Tsemppiä teille kaikille muille piinapäiviin<3

Takaisin