Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä on kiinnittymisdippi? :D Muuttuuko lämpö kun kiinnittyy, ja mihin suuntaan? Ajattelin mitata lämpöjä tässä kierrossa. Mutta mitä ihmettä? Lämpö vaihtelee lähes jokatoinen ilta asteen verran välillä 35,6-36,6. Flunssan poikasta yskän muodossa. Kp11 on tänään, kahden pitkän kierron jälkeen.
Ei siis läheskään kaikilla näy kiinnittymisdippiä. Ja lämmöissä voi luteaalivaiheessa olla dippejä ihan muutoinkin. Mutta monella siis kiinnittyminen näkyy lämpökäyrässä lämmön laskuna eli dippinä.
Mulla oli selkeä sellainen, jomotusta ja pienen tiputteluvuodon kera.

Lämpöhän täytyy mitata aamulla sängyssä heti herättyäsi.
Kannatta käydä tuota BBT -ketjua selaamassa. Sielä me lämpömittailijat oleskellaan :D

Hei! Tulin tänne päivittämään pikaisesti kuulumisia, kävin tänään gynellä. Sain luget ja vahvempaa foolihappoa. Määrättiin verikokeisiin ja ultrassa näkyi pavoraaliokysta (vai miten se kirjoitettiinkaan) ja endometrioosi. Molemmat oikealla puolella...

Hei! Tulin tänne päivittämään pikaisesti kuulumisia, kävin tänään gynellä. Sain luget ja vahvempaa foolihappoa. Määrättiin verikokeisiin ja ultrassa näkyi pavoraaliokysta (vai miten se kirjoitettiinkaan) ja endometrioosi. Molemmat oikealla puolella...
Huh! Johan on ollut löydöksiä!:eek: Onko sulla tuo endo oireillut?
Ihan hirmuisesti tsemppiä ja kiva kun tulit kertomaan kuulumiset<3

Täällä taas. Joka kierrossa ei oo samanlaista piinaa, mutta tässä taas on.
Nyt meneillään Kp 19/~27 dpo 4
Dpo 1-2 ovis limojen kaltaista. Toivottavasti ei vaan ollu ovis viivästyny ja sen seurauksena kierto tulis venymään. Kohdun kaula välillä ylhäällä välillä alhaalla. Jotenkkin oudon tuntuinen.
Dpo 3 menkka jomoja harvakseltaan, vuotoa vain vähän, sellaista kellertävää. Sitä on yleensä ollut vasta 1-2 päivää ennen menkkoja. Kohdunkaula ylhäällä. Varovasti oon vaan koittanu mutta äkkiseltään tuntuu kuin se olis yhtä aikaa kova ja kiinni, mutta silti alareuna auki :woot:
Dpo 4 Nuhaa, päänsärkyä, menkkajomoja. Kohdunkaula tuntuu samalta kuin eilen. Ei tää flunssaa voi olla :wink

Onko tavaroiden pudottelu raskausoire :D
Tänään oon ollu nii köntys ku olla ja voi... Kp27/25-35 kierto on pikkuhiljaa pidentynyt imetyksen loputtua ja tämän vuoden puolella kierto on ollu keskimäärin 33 päivä. Pitäs varmaan suosiolla aina odottaa vähintään tuohon 33päuvään ennenku menee testaamaan

Onko tavaroiden pudottelu raskausoire :D
Tänään oon ollu nii köntys ku olla ja voi... Kp27/25-35 kierto on pikkuhiljaa pidentynyt imetyksen loputtua ja tämän vuoden puolella kierto on ollu keskimäärin 33 päivä. Pitäs varmaan suosiolla aina odottaa vähintään tuohon 33päuvään ennenku menee testaamaan
Voihan se olla!! :D
Hahahha

Siis voi luoja mitä vuoristorataa tää päivä mun päässä on ollut! Vuorotellen oon ihan varma, et on tärpännyt ja ei oo tärpännyt:hilarious: Plussan puolesta puhuu ensinnäkin se, että koko päivän maha on ollut enemmän ja vähemmän sekaisin. Nyt se tuntuu ihan ilmapallolta ja välillä tulee erilaisia kipuja ja vihlaisuja, joista osa tuntuu liittyvän kohtuun ja osa suolistoon. Menkkamaisia kipuja ei nyt ole, mutta on vuorotellen vähän kuumottava/kuumeinen olo ja vuorotellen vaan kylmä. Rinnat tuntuu aroilta, mutta eri kohdista kuin aikaisemmissa kierroissa. Eilen illalla ja tänä aamuna ne oli selkeästi myös turvonneet (mieskin sanoi, että mulla on tavallista isommat tissit:grin). Nytkin ne tuntuu turvonneilta, mutten osaa arvioda turvotusta niin hyvin, kun on rintsikat päällä. Pissahätä on ehkä ollut vähän useammin kuin yleensä, mutta ei vielä samanlaista kuin edellisen raskauden aikaan.

Plussaa vastaan puhuu se, että valkkari ei ole erityisen runsasta tänään eikä viime päivinä. Viimeksi ennen plussaa housuihin tuntui koko ajan märiltä. Myös sellainen ”tuikkiminen” kohdun seudulla, jota mulla oli viimeksi, puuttuu vielä.

Mrs. R kuulostaa niin tutulta. Mä oon niiiiiin tulisilla hiilillä koko ajan, ei mitenkään meinaa pystyä odottaa ens viikkoon! Enkä kuitenkaan uskalla tehdä testiäkään ennen ku menkat on myöhässä... Aargh. On kyl perus pms-oireet: rinnat arat, ärsyttää kaikki, naama kukkii, alavatsassa juilii... Dpo 11 tänään. Ma-ke akselilla pitäs alkaa menkat.

Ja vatsa turvonnut niin kuin ennen menkkoja. Mitähän tästä tulee?! Alkaa usko loppua... Ja toivon silti niin kovasti että ois onnistanut tällä kertaa. Iltalämpö matalempi jo, mikä tuntuu masentavalta :( mut on jotenkin lievää huonoa oloa ollu viime päivinä ja ajoittaista närästystä?! Ei tuttu vaiva mulle ollenkaan...

Täällä viiva vahvenee. Tämän aamuinen dpo11:
51D44D8E-4985-4C9C-8721-A0646698C0AE.jpeg

Pysyisipä matkassa..:rolleyes: ehkä ensi viikon jälkeen uskaltaa vähän jo hengähtää ja iloita.

Oho jopas on löydöksiä. Parempi kuitenkin kun löytyivät eivätkä huomaamatta jääneet? Minkälainen fiilis sinulla?

Täällä viiva vahvenee. Tämän aamuinen dpo11:
View attachment 68037
Pysyisipä matkassa..:rolleyes: ehkä ensi viikon jälkeen uskaltaa vähän jo hengähtää ja iloita.

Oiih! Ihanasti jo näkyy! Jännittävää :)
Mulla ei tullu edes viivanpaikkaa kun yöllä testasin, mut oli eri testi ja en tiedä kuin luotettava se ”6 päivää ennen menkkoja” marketin testi on.

Oiih! Ihanasti jo näkyy! Jännittävää :)
Mulla ei tullu edes viivanpaikkaa kun yöllä testasin, mut oli eri testi ja en tiedä kuin luotettava se ”6 päivää ennen menkkoja” marketin testi on.
Mulla ei ole kokemusta siitä, niin en myöskään tiedä :D
Vannon kyllä näiden pc:n testien nimeen! Ei ole kertaakaan antanut mitään viivanpaikkaa yms ilman aihetta. Ja halpojakin vielä :D

Tulisipa sullekin sieltä se plussa<3

Huh! Johan on ollut löydöksiä!:eek: Onko sulla tuo endo oireillut?
Ihan hirmuisesti tsemppiä ja kiva kun tulit kertomaan kuulumiset<3

No on ollu sellanen olo viikko menkkojen molemmin puolin aina et joku kiskoo toisesta munajohtimesta :hilarious: lähinnä se on ollu inhottava tunne, ei niinkään kipu. Toki mä oon ollu välillä sitä mieltä et se on raskausoire :hilarious:

Oho jopas on löydöksiä. Parempi kuitenkin kun löytyivät eivätkä huomaamatta jääneet? Minkälainen fiilis sinulla?

No joo, parempi näin. No en mä tiiä ku en mä silleen oo jotenkin yhtään yllättyny ja gynen mielestä paras hoitomuoto ois tulla raskaaksi, mitään niille ei nyt kannata kuulema tehdä. Se 5 mg foolihappo tuli vähän yllärinä ja sen hankkiminen apteekissa oli aikamonen show et se vähän yllätti. Sitä määrättiin siksi kun mun bmi on yli 40..

Tänään kp20/~27 dpo 5.
Eilen illalla paleli ja yöllä hikoilutti ja oli tukalaa. Nyt aamulla nenä vähän tukkeessa, mutta ei samanlaista nuhaa kuin eilen. Kn ei tällä hetkellä niin ylhäällä, mutta ei se ylhäällä pysyminen ainakaan ole mitään tarkottanu ennenkään. Hetkittäistä lievää jomottelua kohdun alueella. Aloin kyynelehtimään yhdestä videopätkästä kun oli niin ihana. Tosin sekään ei ole ennenkuulumatonta. Menis nyt 8 päivää nopeesti. En jaksa enää :happy093.

Täällä dpo7. Piinaavinta on odottaa et voi tehdä testin et vois lopettaa toiveiden elättelyn. :D

Eli ei mennyt talletukset kohdilleen ja viime kierrossa oli oireitakin (kylmä, nuhaa, rintojen arkuus, nippailut ja menkkakivut..) ja nega tuli. Luget ilmeisesti tekevät raskausoireita... Joten mistään ei voi päätellä mitään.

Mutta ennen kuin se nega pärähtää niin se pieni osa haluaa uskoa et mitä jos... Varmaan tiistaina testaan kun on dpo10.

Oonkohan ihan hysteerinen, jos testailen joka päivä :hilarious: tiedän että jokatoinen päivä varmaan parempi, mutta mutta..
Taidan testata torstaihin asti joka päivä :grin silloin viimeistään pitäisi menkkojen alkaa.

Pakko nähdä, että viiva vahvistuu eikä haalene:nailbiting:

Oonkohan ihan hysteerinen, jos testailen joka päivä :hilarious: tiedän että jokatoinen päivä varmaan parempi, mutta mutta..
Taidan testata torstaihin asti joka päivä :grin silloin viimeistään pitäisi menkkojen alkaa.

Pakko nähdä, että viiva vahvistuu eikä haalene:nailbiting:

No mä ainakin testasin kanssa! Varmaan monta kertaa päivässä. :D ihan kun siitä hyötyä olisi.

Takaisin