Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 0 ja taas se alkaa! Nimittäin oireiden ja tuntemusten kyttäily.. miten nää piinaviikot tuntuukin niin pitkiltä! Ja mua ärsyttää kun en oo aiemmissa 5 raskaudessa merkannu ylös oireita että ois jotain mihin verrata. Yrityskertana tää taitaa olla viides. Aiemmat raskaudet tärppäs ekasta kierrosta

Se siitä tälläkin kertaa. Menkat ne alkoi ja kierron pituus 33? Onkohan kestävä tyyli tämä 33-34 vai mistä kyse. Ikävä huomata että hormonien aiheuttama pahoinvointi ja päänsärky on lisääntynyt, ilman raskauttakin. Mutta ei tässä mitään muuta kuin että menee ensi vuoden puolelle sitten että hyvähän alkuvuoden syntymään on tähdätä? :wink:p
Tsemppiä kaikille ja hyvää mieltä!

Itselläni takana 2 raskautta joista eka tärppäsi ekalla ja toka tokalla, mutta näköjään kolmas ei tarttunut kolmannella. ;)

Tänää kp 18/25-35 aamusta tuikkas mahaan tosi kipeästi vasemmalle puolelle ku kumarruin. Nyt sitte miettii että voiko olla kiinnittymistä, valkovuoto alko taas muutaman päivän kuivuuden jälkeen... Viime viikonloppuna limoista päätellen ovis, päivät passais aika hyvin

Täti taitaa tehdä tuloaan.. Rusehtavaa limaa ja vaaleanpunaista limaa... Hiukka epätyypillistä mulle mut eiköhän tää ollu tässä tää kierto.

Dpo 4 ja outoa, aika kovaa kipua oikealla alavatsassa?! Se aika kuukaudesta kun jokainen outo tunne vatsassa on just SITÄ nippailua

Yk 5, Dpo 6, kp18/26. Tänään oon nuokkunu sohvalla ja nukahdellut istualleen monta kertaa. Päätäkin särkee, mut pistän sen kahvittomuuden piikkiin. Tytär keitti niin ärtsyt [emoji88] kahvit aamulla ettei uponnu vaan piti kaataa kaikki pois. Ja en jaksanu keittää koko päivänä uutta pannullista :D. Silti ihanaa kun aurinko paistaa ja on lämmin! Muksut on ihanii ja hoivaa mua :) <3

Dpo 8 ja jännittää! Aamulämpö tänään n. 0,4 astetta alempi, onko tämä nyt se kuuluisa kiinnittymisdippi?! [emoji1] Vatsassa muljuu vähän kuin laimeat menkkakivut. Ja oviksesta asti ollut joka päivä jotain oloja/nippailua alavatsassa... En tiedä uskallanko silti testata ennen ku menkat on myöhässä, se nega on aina jotenki super paha mulle päästä yli. Tsemppiä kaikille, toivotaan että plussat kutsuu pian!! [emoji813]️[emoji7]

Dpo7 ja päivällä hieman jomotti. Alushousuissa nuppineulanpään kokoinen piste verta. Saa ajatukset laukkaamaan, mutta realistisesti voi olla vain jonkin pienen repeämän aiheuttama :hilarious: niin säälittävän pieni tahrakin vielä
Hahah

Noniin update tähän dpo7:
Nyt illalla pyyhittäessä vv:n seassa hennon hennosti vaaleanpunaista.
Joko tässä kierrossa aloitettu maca laittanut kropan iiihan sekaisin tai ...ei edes uskalla toivoa.. kiinnittymisvuotoa?

Pari kiertoa sitten oli kemiallinen, joka koitti kiinnittyä selkeästi lämpöjen ja tiputtelun perusteella dpo7-8. Silloin tulikin kyllä aika runsaasti pyyhittäessä kahden päivän ajan verensekaista limaa. Sitten tuli plussa, joka pian katosikin sitten..
Että kyllä nyt jännittää kamalasti!

Tiputtelua toki ollut joissain kierroissa ennenkin..ei vain koskaan ihan näin aikaisin.

Mielenkiinnolla seuraamme siis :grin:rolleyes::nailbiting:

Tänään kierto päivä 25/25-35 eikä mitään oireita. Pari päivää sitte aivastelin aamulla ja niiskututti, mutta se oli sen yhden hetken... Tässä kierrossa tunnistin oviksen ja tuntu että kaikki osu nappiin, mutta nytalkaa se pahin piina-aika

Dpo 9! Aivan saakelin malttamaton olo, saa nähdä pystynkö odottaa testaamatta vielä viikon... Ensi viikon ke pitäs menkat viimeistään alkaa. Viikonloppuna ainaki on paljon menoa niin ei varmaan ehdi piinailemaan.

Dpo 9! Aivan saakelin malttamaton olo, saa nähdä pystynkö odottaa testaamatta vielä viikon... Ensi viikon ke pitäs menkat viimeistään alkaa. Viikonloppuna ainaki on paljon menoa niin ei varmaan ehdi piinailemaan.

Mä olin vakuuttunut etten testaa tällä kertaa ennen menkkoja... ja äsken hain kaupasta 4pakettia pc:n testejä, jotta voin pe (dpo10) aloittaa testaamisen :hilarious:

Ps. Kassa katsoi kyllä hieman pitkään. Ei tainnut itse olla testaushullu ;D

Muokattu viimeksi:
En malttanut. Dpo9:
C81B682A-4BF7-4A9A-B313-24776B1FF27B.jpeg

Haamujen haamu! Kyllä jännittää! Kunpa ei taas olisi kemiallinen

Täällä dpo5, mutta ei jännitä yhtään. On niin paljon muuta ajateltavaa. Ja meillä on ollut tosi huono karma ovistalletusten kanssa. Tässäkin kierrossa... :rolleyes: Et ei ole paljon jännitettävää.

Mikä on kiinnittymisdippi? :D Muuttuuko lämpö kun kiinnittyy, ja mihin suuntaan? Ajattelin mitata lämpöjä tässä kierrossa. Mutta mitä ihmettä? Lämpö vaihtelee lähes jokatoinen ilta asteen verran välillä 35,6-36,6. Flunssan poikasta yskän muodossa. Kp11 on tänään, kahden pitkän kierron jälkeen.

Takaisin