Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
LaraS, samoissa mennään.
Mua harmittaa tää oma keho, ku en uskalla tulkita enää mitään. Rinnat on nytkin tosi arat, et luulisin tärppiä, jos näin ei ois ollu viime kierrossakin :/ argh..turhauttavaa

Täällä kp 12. Ovistesti todella nega. Yleensä ovis kp 13-15 välillä. Jotenkin mieli maassa ja tuntuu, että miksi edes yrittää kun ei kuitenkaan tule plussaa. No joo. Tuohan on tyhmintä ikinä. Tiedän. Mutta jotenkin ei vaan jaksais taas pettyä, kun joka saatanan kerta on niin varma, että kyllä nyt tärppäs. Mutta kyllä se vaan auttamattomasti taitaa olla tuo luteaalivaihe liian lyhyt.. Ahdistaa ja ärsyttää.

Äh, testasin kuitenkin. OneStepin herkkä ja oikein silmiä häikäisi kun oli niin nega!:sad001 Ehkä se on vaan parempi ootella et menkat alkaa tiistaina.

Pikkutiik, jospa se ovis sieltä muutaman päivän päästä tulee. Monenko päivän kierto sinulla?

Holpakka, ääh häikäisevät negat on järkkyjä. Vaikka kuinka laittais viivalaseja niin ei muutu ei. Mut muuttuispa ajan kans!

Kristen: joo en kerenny ees testaamaan kun alko menkat tosi vuolaana! Ihan järkyt menkat! Ja kaikenlisäks ollaan reissussa ja ärsyttää ravata koko ajan vessassa ja pelätä et vuodan yli äyräiden :(. Menkkakivut tosin uupuu

Sussu83, pahoittelut menkoista. Ilmeisesti perässä tullaan. Hohtavan valkea nega tälle aamua. Ei viivanpaikkoja ei mitään, ei missään valossa. Tais tulla huti kierros :/

Kristen About 25 päivää.. kyl se,ovis varmaan tuleekin huomenna tai maanantaina mut ku ahistaa ees yrittää kun pelkään taas tippuani kovaa ja korkeelta :grumpy:

Voi kuulostaa hirveältä pettymysten keskellä mutta eihän pitäisi pahoitella alkaneita menkkoja? Sehän on taas uusi mahdollisuus ❤️ Minulla on ystäviä jotka eivät edes saa mahdollisuutta kun on isoja ongelmia. Auttaako ketään?

Minulla kp27/28-34. Noin viikon päästä sitten ehkä tietää.

Jep! Uusi mahdollisuus! Ei mulla harmita enää. Oikeastaan se pettymyksen tunne kestää sen hetken juuri siinä, kun hoksaa, että menkat on alkaneet. Ei auta kuin nostaa leuka pystyyn ja uutta kiertoa kohti :D
Oli erikoiset yhen päivän menkat niin ei tarvinnut koko pääsiäisen aikaa kärvistellä ;)

Täällä testattu nega sen jo tiesin että on nega.Nyt vain odotetaan Naikkarin soittoajan alkamista.

Täällä taustaltahuutelija moi. Aloitimme toista koittaa tässä kierrossa, esikoinen nyt vuoden. Olen tikutellut ovista, mutta on näyttänyt vain hailakkaa viivaa monta päivää, ja nyt ei mitään. Kp on nyt 13. Ollaan kyllä varmuuden vuoksi talleteltu ahkerasti, nyt elättelen toiveita, että jos ovis olikin nopea ja meni jo. Eikä niin, että ovista ei tulekaan tässä kierrossa tai jotain. Esikoinen tuli ekasta yrityskierrosta (!!! näinkin voi käydä. Olin järkyttynyt ja onnellinen tietysti) tikuttelemalla ja silloin ainakin oli aikainen ovis (kp 11-12). Nyt siis todellakin hidasta odottelua.

Ohje Naikkarilta että huomenna primolut 10pvää ja sitten soitto heille että vuoto on alkanut mutta primoluteista alkavasta kierrosta mikä alkaa nyt tuon 10pvän jälkeen hoitoa ei voi tehdä kun toimenpiteissä täyttä jo siis vielä yksi luomukierto ja sitten eka IVF alkaa meillä.Tämän primolutilla tulevan kierron lopussa aloitan uudestaan 10pvän primolutit ja vuodon pitäisi alkaa lääkärin arvion mukaan viikolla 20 ja viikolle 22 on varattu meille toimenpiteet siis meidän eka hoito menee toukokuulle.Tässä hoitokierrossa ennen sitä käytetään primoluteja sen takia ettei käy taas niin että täyttä toimenpideissä on tai sitten kierto venyy vaikkakin joka toinen kierto on tullut itekseen ilman mitään lääkkeitä.Joka toinen kierto aina lääkkeiden kanssa.Näillä mennään siis eteenpäin.Toukokuuta odotelleasa :D

Täällä olis 31/29, eilen tein negatiivisen testin. En ehkä laske itteeni piinailijaksi tässä kierrossa ellei raskaustesti ollut viallinen. Menkkamaisesti jomotellut muutaman päivän, uskon että tänään aukee hanat. Kunpa ei, mutta erittäin todennäköistä!

Muita joilla uus kierto pian vaihtumassa??

Mun piti tyynesti tässä kierrossa odotella, että menkat alkaa eikä ees miettiä mitään testailuja, mutta eilen ultrassa todettu kaiken olevan kunnossa vuotohäiriöiden jälkeen ja tänään jännää pientä tuiketta alavatsassa, niin eiköhän tässä oo hirveä päänsisäinen debatti menossa mikä aamu saa pissiä tikulle :rolleyes: Jos millään pystyis ens viikkoon venyttää... Tänään dpo 6.

Täällä kp30/28-34. Viimeksi oli 34 eli nyt pitäisi olla lyhyempi, ikinä ei ole ollut kahta noin pitkää kiertoa peräkkäin. 31-32 on yleisin minulle. Mielialasta päätellen alkavat pian? :argue Oikealta kohdusta on pistellyt ja illalla teki nyt pahaa ja nälkä on taas aivan hirveä.

Pahantuulisuus jatkuu. Nälkäkin on kokoajan. Nyt kp32/28-34. Voisi alkaa niin jos mieli tasaantuisi. Toisaalta jos olisi plussa niin ei ennusta kovin mukavaa raskautta muille :rolleyes: :confused: :mad: :woot: :grin :p

On tää odottelu kyllä jännää... Dpo6 oli pientä tuiketta alavatsassa, nyt dpo7 ja 8 yhteensä kolme tippaa ruskeaa vuotoa (menee täysin mun vuotohäiriön piikkiin), eilen maha turposi älyttömäksi palloksi niinkuin teki onnistuneessa yrityksessä myös ja ollut voimakkaita hajutuntemuksia... Voi näitä vainoharhoja :smiley-ashamed008:grin:wacky:

Koska olen vähän pölkky testasin luonnollisesti jo tänä aamuna puhtaan negan :oops: Seuraava testaus vasta keskiviikkona! (Vaatii ehkä epäinhimillistä itsehillintää)

Dpo 5 ja vatsassa tuikkii. Hajut kamalia. Paleltaa.. Ja kaikkee tällästä tulee kuviteltua.. Vaikka ei pitäny stressata ja seurata yhtään.. Menkat pitäis alkaa ti tai ke.. Ei kauheita odotuksia ovis oli niin epäselvä tässä kierrossa.. Plaahplaah..

Jaaha. Yhtäkkiä onkin kp33. Tänään todennäköinen päivä menkkojen alkaa mutta ei vielä tulleet. Ehkä huomenna aamulla sitten. Jos ei niin jännäksi alkaa mennä! Yleensä tosiaan ollut ennemmin niin että jokatoinen kierto n32 ja jokatoinen n30. Viimeksi oli 34 mikä on mun maksimi ollut. Viime yönä heräsin hirveään nälkään ja söin keskellä yötä lihapullia kun en muuta nopeaa sopivaa löytänyt? Että joko unohdin iltapalan sekä ruuan tai ;)

Takaisin