Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tänään dpo 5:) Tosiaan paljon piinailijoita melko samoilla dpo:lla. Mulla kipeyty eilen rinnat ihan selkeästi. Tosi outoa, koska yleensä kipeytyy vasta dpo 7-9o_O

Täällä oireena pelkästään tai no miten sen ottaa....Vatsa kramppeja,vatsa kuralla,hieman rinnat kipeet ja nyt kauhea flunssa.Flunssa missä nenä tukossa,kurkku kipee ja korvat kakkuna kirsikan päällä.Vasta sairastin kuukausi sitten flunssan.Nyt 6dpo.

Täällä kans yks piinailija ilmoittautuu. Tänään dpo 5 ja ilmeisesti mahatauti iski aamulla. :eek: Nipistelyä alavatsalla ollut oviksesta asti. Vielä pitäis jaksaa ainakin viikko odottaa ennen kuin testaa.

Dpo 6 ja kylmä!:confused: Eilen illalla oli jotain vihlaisuja kohdun seudulla, mutta yleisesti ottaen vihlominen on ovista edeltävistä ja heti sen jälkeisistä päivistä vähentynyt. Rinnat on ollut selkeesti kipeet jo pari päivää. Mä aion olla niin tyhmä, että testaan jo huomenna, koska lämpöjen perusteella on pieni mahdollisuus, että tänään oliskin jo dpo 10. Se on oikeesti aika pieni mahis, mutta testaan silti:hilarious:

Täällä 8dpo ja koko viikonloppu menny kuumeessa ja kauheassa flunssassa.Miehellä samoin kauhea flunssa kuume.Viikonloppu nukuttu ja huomenna pitäisi jaksaa sitten kouluun minun opiskelen siis lähihoitajaksi.Miehen pitäisi jaksaa 7:00 töihin ja kauhea flunssa ollu kumpsellakin.Usko tämän kierron raskauteen aika olematon kun on pitänyt reilulla kädellä ottas flunssa lääkettä ja onhan noita terveitä luomu kiertoja tämän yli neljän vuoden yritys historian saatossa ollut.Viikon päästä viimeistään pitäisi kuukautisten alkaa ja IVF punktio menisi juuri sille viikolle mitä pelkäsi lääkäri ja me että pääsiäinen tulee tielle ja sen viikon punktiot täyttä mikä olisi max aika että voi venyttää punktiota.

Plaah, lueskelin tästä ketjusta mun oireita elokuun plussakierrosta ja niiden tekstien mukaan mulla oli jo dpo 8 tavallista runsaampaa valkkaria ja se oli ainoa oire. Nyt taas dpo 8 ja ei kyllä ole juuri ollenkaan valkaria, mutta väsyttää, on vähän kuumeinen olo ja vatsassakin kiertää. Oon ihan valmis heittämään tän kierron osalta hanskat tiskiin.

Täällä myös kohdunnapukkaa kokeillessa oli vv:n joukossa hieman verta. Eli eiköhän täti tee tuloaan..:banghead:
no jospa ensi kierrossa ehtisi vielä koittaa joulukuun vauvaa. Taitaisi mennä la silloin sinne 29.12 tienoille :D

Täällä kans dpo 9 testattu. Nega. Koko ajan kuvottaa ja välillä huilii. Hirvee vesijano koko ajan :hilarious: täältä tullaan taas kolisten alas. Vähän sellasta menkkatissikipua ja valumisen tunnetta eilen..

Täällä kans dpo 9 testattu. Nega. Koko ajan kuvottaa ja välillä huilii. Hirvee vesijano koko ajan :hilarious: täältä tullaan taas kolisten alas. Vähän sellasta menkkatissikipua ja valumisen tunnetta eilen..
No vielä on onneksi toivoa! :) kuinka pitkä luteaali sulla olikaan?

Dpo 8 ja menkkajomottelut jatkuu. Turvottaa myös, vaikka yleensä ovulaation ja menkkojen välillä olo on kevyempi kuin muuhun aikaan kierrosta. :confused2 No testiä en kyllä tee ennen viikonloppua.

Täällä taitaa kivuista päätellen olla ovis päällänsä. Nyt alkaa sitten taas piinaviikot.. Positiivista on se että kierto on näköjään palannut aivan säännölliseksi, kkm:sta puoli vuotta. Jospa se täälläkin kohta tärppäis uusiks.

Siis ei oo totta, nyt jo kipeytynyt selkä sillee menkkamaiseen tyyliin! Viime kierrossa se kipeytyi dpo 10 ja luteaali jäi 11 päivän mittaiseksi. Aikaisemmin luteaali ollut 12 päivää. Aloin taas miettiä, onko ovis sitten kuitenkin ollut aikaisemmin, kun oletin. Tänään oletetun oviksen perusteella vasta dpo 8.

Takaisin