Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä menossa nyt 13dpo 33kp/30-38kp.Dpo:t yleensä kestää 13-17dpo asti.Tänään hajuaisti tosi tarkka, rinnat todella,todella arat, (väsymys ja nenä tukossa voi johtua ihan hyvin flunssasta),etova olo vaikka on rittänyt syödä.Ajattelin huomenna tehdä testin vaikka voihan nuo olla aivan muustakin johtuvia oireita kuten esim flunssa ja pms oireet.

Täällä dpo 4 tai 5. Ajattelin yrittää testata "vasta" keskiviikkona.

Hei anteeksi tyhmä kysymykseni mutta... Naiset joilla on lyhyt luteaalivaihe (kuten minä), niin eikös heillä raskaushormoonin luulisi kohoavan aika nopeasti, jotta ns. Kerkiävät tulla raskaaksi ennen kierron loppua? :confused: Mietin vaan kun mulla se on 10pv niin kun sanotaan et dpo10 ei välttämättä näytä edes plussaa vielä niin mullahan se on kierron vika päivä. Tai kun raskaustestissä sanotaan, ettei voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten alkua niin tuskin sentään ihan dpo6 kohdalla toimii. :D

No voihan rähmä Mrs R! Oireet oli lupaavat kyllä.. jospa siellä tosiaan jotain koitti tapahtua. Tsemppiä uuteen kiertoon<3

Täällä dpo 4 tai 5. Ajattelin yrittää testata "vasta" keskiviikkona.

Hei anteeksi tyhmä kysymykseni mutta... Naiset joilla on lyhyt luteaalivaihe (kuten minä), niin eikös heillä raskaushormoonin luulisi kohoavan aika nopeasti, jotta ns. Kerkiävät tulla raskaaksi ennen kierron loppua? :confused: Mietin vaan kun mulla se on 10pv niin kun sanotaan et dpo10 ei välttämättä näytä edes plussaa vielä niin mullahan se on kierron vika päivä. Tai kun raskaustestissä sanotaan, ettei voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten alkua niin tuskin sentään ihan dpo6 kohdalla toimii. :D
Siis mä mietin tätä aivan samaa just tänään! :joyful: Kun tuntuu kanssa tuo luteaalivaihe olevan aika lyhyt. Mutta en tosiaan osaa kyllä tohon vastata. :hilarious:

Oon ymmärtänyt, et jos on lyhyt luteaali, tarkoittaa matalaa keltarauhashormonitasoa. Joka taas meinaa huonoa kiinnittymiselle. Eli lyhyt luteaali, niin ei kiinnittymistä ennätä tapahtua, koska alkaa vuoto.
Jälleen, viisaammat korjatkoon.

Oon ymmärtänyt, et jos on lyhyt luteaali, tarkoittaa matalaa keltarauhashormonitasoa. Joka taas meinaa huonoa kiinnittymiselle. Eli lyhyt luteaali, niin ei kiinnittymistä ennätä tapahtua, koska alkaa vuoto.
Jälleen, viisaammat korjatkoon.

Kyllä, se on juuri näin. Mutta kuitenkin naiset lyhyelläkin luteaalivaiheella tulevat raskaaksi (ehkä eivät yhtä helposti mut enivei). Niin mietityttää et miten se kroppa silloin toimii. :confused:

Ehkä se on sit vaan monen tekijän summa. Ehkä kiinnittyminen tapahtuu aikaisessa vaiheessa ja hormonit nousevat vauhdilla ja silloin plussa on mahdollista? :confused:

Hyvä kysymys.. Ite mietin, että onko tää luteaalivaihe aina ollut näin lyhyt, vai onko imetys vaikuttanut siihen. Meillä lopetettiin imetys tammikuussa, joten nyt vasta toinen kierto menossa ilman imetystä. Esikoista kun ei yritetty, niin en tiedä yhtään että tärppäsikö silloin lyhyestä luteaalista huolimatta, vai oliko kierto silloin vaan normaalimpi.

Täällä menossa Dpo 9-10. 2-3 päivän sisällä tapahtunut seuraavaa: Sairaalloista haukotteluu (leukaan sattuu), nukahdan jo klo 21 (tänään pakko oli valvoo pidempään, kun koiralla oli jalkakipuja :( ). Häntäluu kipeenä ja alaselkä kipeytynyt nyt parina yönä.

Kenelläs on piinapäivät käsillä? :)

Täällä hätähousu testannut jo negan. Tänään dpo 7 tai 8. Voihan se siitä muuttua... Mutta pahoin pelkään ettei. Ei mennyt kierron talletukset ihan nappiin. :(

Täällä tällä viikolla kuukautisten pitäisi alkaa nyt 16dpo.Dpot yleensä tuota 13-17.14dpo kohdalla tein nega testin.

Täällä piinaviikko vasta aluillaan, tänään dpo 6. Ihmeen rauhallinen olo ollut, tosin oon niin varma ettei tärpännyt, pää alkaa varmaan olla jo niin tottunut tähän tunteeseen :oops:

Haaveilija83, sullakin on niin aikaiset päivät että vielä hyvin pystyy plussaksi muuttumaan jos on niin tehdäkseen! Tsemppiä piinapäiviin :thumleft

Täällä olis piinapäivät käsillä, mutta aika vähän uskoa on kun ei meilläkään tuo ajoitus oikein onnistunut, kun reissussa oltiin. Nyt on kp29/27-33, mahaa juilinut jo useamman päivän, joten vuotoa odotellessa. Ja Haaveilija83, vielähän se voi muuttua, aikaista on. :) Pidetään peukkuja!

Piinapäivät todellakin! Kääk! Kp 26/28 ja dpo 12. Oireita on pahoinvoinnista väsymykseen. Mut toisaalta niin oli viime negakierrossakin ihan samoja oireita. Et en oikeestaan edes usko että olisin raskaana. Selkäkipu kyllä jäytää ikävästi. Ei jaksa oootttaaaaa. Dpo 10 negatesti.. seuraavan teen vasta ku menkat pitäs alkaa.

Täällä menossa dpo7 ja tekis mieli jo testata:grin Mut testaan varmaan torstai aamuna, sillon ois dpo10. Oireina on kuvitteellinen pahoinvointi ja nännikipu:hilarious:

Täällä kans oireena aika vahva pahoinvointi, tosin luulen että ennemmin on vatsatauti tulossa kun plussa testiin. :hilarious:

Holpakka, täällä dpo 6 ja kans todennäköisesti kuviteltua nännikipua :grin Lisäksi valkovuoto vaikuttaa juoksevammalta mutta voi olla että kuvittelen senkin :grin

Takaisin