Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä taas yksi kuviteltu raskausoire lisää:smug: Parina iltana tullu ihan järkky turvotus yhtäkkiä. Oon viimeeks syöny kuudelta ja äsken alko ihan järkky turvotus:woot: Pari tuntia aiemmin maha oli ihan litteä ja nyt näyttää siltä ku oos jalkapallon nielassu. Ja koskee. Ja on paha olo. Huomenna pakko alkaa testailee:rolleyes:

Täällä dpo9 ja eka testi. Oikein tyylipuhdas nega... :rolleyes:

Mahakin joulii menkkoja enteilevästi joten se siitä. Taidan sen verran olla masokisti (tai vaan tyhmä, että testaan sunnuntaina vielä jos ei ole kp1 muuttunut. Että voi sitten taas pettyä.

Holpakka sulla kai ainakin kuitenkin edes kuviteltuja raskausoireira? Mä en oo edes kuvittelemalla keksinyt. :D Toivottavasti et olekaan kuvitellut ja sunnuntaina pärähtääkin plussa. :)

Holpakka sulla kai ainakin kuitenkin edes kuviteltuja raskausoireira? Mä en oo edes kuvittelemalla keksinyt. :D Toivottavasti et olekaan kuvitellut ja sunnuntaina pärähtääkin plussa. :)

Joo on ja varmaan nimenomaan kuviteltuja:joyful: Esikoisesta verikoe näytti negaa perjantaina, keskiviikkona tein selkeän plussan samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Keskenmenneestä sain negan testiin lauantaina, maanantaina selkeä plussa ja mekkojen piti alkaa tiistaina. Toivottavasti nyt ois samalla tavalla ja alkaa näkymään vasta myöhemmin, menkkojen pitäs alkaa siis vasta torstaina.

Joo on ja varmaan nimenomaan kuviteltuja:joyful: Esikoisesta verikoe näytti negaa perjantaina, keskiviikkona tein selkeän plussan samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Keskenmenneestä sain negan testiin lauantaina, maanantaina selkeä plussa ja mekkojen piti alkaa tiistaina. Toivottavasti nyt ois samalla tavalla ja alkaa näkymään vasta myöhemmin, menkkojen pitäs alkaa siis vasta torstaina.

Mulla pitäis olla kp1 jo sunnuntaina koska mulla on lyhyt luteaalivaihe. Mutta toivon et nää luget auttaa siihen ja kierto sen suhteen vähän pitenisi. :)

Apua :arghh: menkat pitäisi alkaa su-ma, tänään tein raskaustestin ja oli nega. Tosin kun sitä hetken tuijottelin niin näki kyllä mihin kohtaan viivan pitäisi tulla, mutta ei sitä nyt voi edes haamuksi sanoa... nyt vähän jännittää ja mietityttää voisinko silti olla raskaana.
Jotenkin tuntuu että on niin selkeät oireet... aluksi vatsan nippailua ja alaselkäkipua ja nyt 3 pv pahoinvointia ja hirveetä närästystä.
Tai sit oon vaan ihan sekasin täst raskausprojektista et kuvittelen kaiken.

Huomenna uus testi. Ei vaan kestä ees ajatusta et tulis taas nega :arghh:

Apua :arghh: menkat pitäisi alkaa su-ma, tänään tein raskaustestin ja oli nega. Tosin kun sitä hetken tuijottelin niin näki kyllä mihin kohtaan viivan pitäisi tulla, mutta ei sitä nyt voi edes haamuksi sanoa... nyt vähän jännittää ja mietityttää voisinko silti olla raskaana.
Jotenkin tuntuu että on niin selkeät oireet... aluksi vatsan nippailua ja alaselkäkipua ja nyt 3 pv pahoinvointia ja hirveetä närästystä.
Tai sit oon vaan ihan sekasin täst raskausprojektista et kuvittelen kaiken.

Huomenna uus testi. Ei vaan kestä ees ajatusta et tulis taas nega :arghh:

Teitkö jo uuden testin?:) Täällä pitäs menkkojen alkaa ke-to ja testi tänäKIN aamuna nega. Ei kai se plussaks muutu vaikka miten kovasti toivois:sad001

Moi. Uutena vanhana täällä huutelee piinassani! Tein testin tänään päivällä ja negahan se oli. On kp33/28-34. Aiemmat raskaudet näkyneet vasta myöhemmin mutta tein kuitenkin testin jo. No menkat ei vielä alkaneet. Oireina ollut iltaista palelua viime viikosta lähtien, valtavaa turvotusta, vatsa kipeä, selkä hellänä. Eilen ja tänään hetkellisesti lievää pahoinvointia. Käyvät kierron oireiksi muutenkin mutta jännittää kyllä!

Moi. Uutena vanhana täällä huutelee piinassani! Tein testin tänään päivällä ja negahan se oli. On kp33/28-34. Aiemmat raskaudet näkyneet vasta myöhemmin mutta tein kuitenkin testin jo. No menkat ei vielä alkaneet. Oireina ollut iltaista palelua viime viikosta lähtien, valtavaa turvotusta, vatsa kipeä, selkä hellänä. Eilen ja tänään hetkellisesti lievää pahoinvointia. Käyvät kierron oireiksi muutenkin mutta jännittää kyllä!

Täällä on ihan samat oireet, ja oon aika varma että menkat alla parin päivän päästä. Huomenna taas testiä..

Täällä on ihan samat oireet, ja oon aika varma että menkat alla parin päivän päästä. Huomenna taas testiä..
Holpakka, joko testasit uudelleen? Minä en vielä. Tuskin teen vielä huomennakaan. Tänään on kp34/28-34. Onhan sekin mahdollista että vaan tosi pitkä kierto, kerran tai pari ikinä on käynyt niin että kierto ollut noin 40 päivää. Tänään en ole huomannut "mitään oireita".

Holpakka, joko testasit uudelleen? Minä en vielä. Tuskin teen vielä huomennakaan. Tänään on kp34/28-34. Onhan sekin mahdollista että vaan tosi pitkä kierto, kerran tai pari ikinä on käynyt niin että kierto ollut noin 40 päivää. Tänään en ole huomannut "mitään oireita".

No testasin ja negahan se. En osaa olla testaamattakaan kun niitä tuol kaapissa on.

En pystynyt minäkään olla testaamatta aamulla kun testi kaapissa. Nega se on. Kp35/28-34. Kierto myöhästynyt ilmeisesti. Nyt särkee selkää sen verran että kohta alkaa.

Liitteet

• C72E37E3-21CD-46CC-9214-BD8ECCAE67EC.jpeg
    C72E37E3-21CD-46CC-9214-BD8ECCAE67EC.jpeg
    681.9 KB · Katsottu: 161
Täällä dpo7 :)
Mulla on kyllä nyt sellainen olo, että 98%varmuudella ei ole tärpännyt. :arghh: Siltä vain tuntuu.. eipähän jaksa stressata niin paljoa :grin
Painetta kohdulla ja väsymystä löytyy (tosin todella kiireistä töissä, joten voi johtua siitä). Rinnat myös hieman arat.

Meitä on kyllä monta lähekkäin piinailemassa!! Tulisipa monta plussaa :rolleyes:

Ja hei vuotaa valkovuotoa ja kirkasta limaa.. Why?? Sitä ei oo ennen ollu.. sit toki ”perusoireet”: Vatsaan sattuu, aamulla yökötti, hajut käy nenään, paleltaa, turvottaa.. Hauskaa et tänään tuli äitiyspakkaus kun eilen googlailin et onko uusi jo tullut julki.. kyllä taas tiputaan ja korkeelta..

Takaisin