Sama homma mulla! Huomenna aloitetaan testailuTäällä dpo8, jokohan huomenna uskaltais alottaa testailun..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama homma mulla! Huomenna aloitetaan testailuTäällä dpo8, jokohan huomenna uskaltais alottaa testailun..
Holpakka sulla kai ainakin kuitenkin edes kuviteltuja raskausoireira? Mä en oo edes kuvittelemalla keksinyt. :D Toivottavasti et olekaan kuvitellut ja sunnuntaina pärähtääkin plussa. :)
Joo on ja varmaan nimenomaan kuviteltuja Esikoisesta verikoe näytti negaa perjantaina, keskiviikkona tein selkeän plussan samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Keskenmenneestä sain negan testiin lauantaina, maanantaina selkeä plussa ja mekkojen piti alkaa tiistaina. Toivottavasti nyt ois samalla tavalla ja alkaa näkymään vasta myöhemmin, menkkojen pitäs alkaa siis vasta torstaina.
Apua :arghh: menkat pitäisi alkaa su-ma, tänään tein raskaustestin ja oli nega. Tosin kun sitä hetken tuijottelin niin näki kyllä mihin kohtaan viivan pitäisi tulla, mutta ei sitä nyt voi edes haamuksi sanoa... nyt vähän jännittää ja mietityttää voisinko silti olla raskaana.
Jotenkin tuntuu että on niin selkeät oireet... aluksi vatsan nippailua ja alaselkäkipua ja nyt 3 pv pahoinvointia ja hirveetä närästystä.
Tai sit oon vaan ihan sekasin täst raskausprojektista et kuvittelen kaiken.
Huomenna uus testi. Ei vaan kestä ees ajatusta et tulis taas nega :arghh:
Moi. Uutena vanhana täällä huutelee piinassani! Tein testin tänään päivällä ja negahan se oli. On kp33/28-34. Aiemmat raskaudet näkyneet vasta myöhemmin mutta tein kuitenkin testin jo. No menkat ei vielä alkaneet. Oireina ollut iltaista palelua viime viikosta lähtien, valtavaa turvotusta, vatsa kipeä, selkä hellänä. Eilen ja tänään hetkellisesti lievää pahoinvointia. Käyvät kierron oireiksi muutenkin mutta jännittää kyllä!
Holpakka, joko testasit uudelleen? Minä en vielä. Tuskin teen vielä huomennakaan. Tänään on kp34/28-34. Onhan sekin mahdollista että vaan tosi pitkä kierto, kerran tai pari ikinä on käynyt niin että kierto ollut noin 40 päivää. Tänään en ole huomannut "mitään oireita".Täällä on ihan samat oireet, ja oon aika varma että menkat alla parin päivän päästä. Huomenna taas testiä..
Holpakka, joko testasit uudelleen? Minä en vielä. Tuskin teen vielä huomennakaan. Tänään on kp34/28-34. Onhan sekin mahdollista että vaan tosi pitkä kierto, kerran tai pari ikinä on käynyt niin että kierto ollut noin 40 päivää. Tänään en ole huomannut "mitään oireita".