Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on ollu kyllä nyt poikkeuksellisen raskas kerta. Mä olin niin varma. Ja vieläkin on sellanen olo et en ymmärrä näitä ”oireita” vaikka testit on negaa ja menkat valuu kun ois hana auki. Pelkkää huutoa ja itkua ollu nyt kaks päivää. Mies ei tietenkään ymmärrä ja pelkkää riidanhaastamista puolin ja toisin joka asiasta. Ugh. :arghh::shifty::sorry::mad::argue:smiley-angry002:smiley-angry005:smiley-angry016:sad015:BangHead:mumum

Tää on ollu kyllä nyt poikkeuksellisen raskas kerta. Mä olin niin varma. Ja vieläkin on sellanen olo et en ymmärrä näitä ”oireita” vaikka testit on negaa ja menkat valuu kun ois hana auki. Pelkkää huutoa ja itkua ollu nyt kaks päivää. Mies ei tietenkään ymmärrä ja pelkkää riidanhaastamista puolin ja toisin joka asiasta. Ugh. :arghh::shifty::sorry::mad::argue:smiley-angry002:smiley-angry005:smiley-angry016:sad015:BangHead:mumum

Oon tosi pahoillani Pikkutiik:Heartred
Tunnistan fiiliksen kyllä. Välillä sitä vain osuu todella raskaasti nuo pettymykset. Varsinkin jos ollut toiveet erityisen korkealla :(
Tsemppihalaus sulle<3

Laitan tän viestin vielä tännekin :p Eli nyt naiset kaipaisin teiltä mielipiteitä! :)
Mulla nyt siis kp 27, kierron pituudesta ei aivan varmuutta mutta ovisplussasta laskettuna tänään dpo 7 ja Fertility Friendin/lämpöjen mukaan dpo 5. Eilen aamulla alkoi AIVAN JÄÄTÄVÄ pissahätä. Tuntuu että rakko on täynnä kokoajan ja pissa lirahtaa housuun hetkenä minä hyvänsä. Eilen oli pahimpana aamulla, helpottui päivän myötä mutta tänään hädän tunnetta ollut koko päivän. Virtsatietulehdukselta vaikuttaisi. Ja mulla yleensä on hyvin harvoin tämmöisiä tulehduksia. Tänään vessareissujen yhteydessä on tullut pyyhkiessä hyvin hailakan punaista paperiin, mutta en ole paikantanut "vuodon" syytä. Emättimestä se ei vaikuttaisi tulevan, valkovuoto suht normaalia ja virtsakin normaalin väristä. Voisikohan johtua kuivista limakalvoista? o_O Ja voisikohan tämä VTI olla raskausoire jo näin aikaisessa vaiheessa? Kiinnittyminen hädin tuskin tapahtunut. Ainahan tietysti on se (todennäköisin) vaihtoehto että olen palelluttanut itseni jne. Mutta en ainakaan muista että tämmöstä olisi päässyt käymään. Ulkoillessa on ollut lämpimästi päällä toppahousut mukaanlukien ja autossakin on laitettu penkinlämmitin päälle :grin Vähän nyt jopa "pelottaa" että jos kyse on "vain" VTI, jotenkin oon kerennyt toivomaan siitä niin kovasti raskausoiretta :p Takokaa nyt mulle järkeä päähän :laughing002 Ja hups, huomaamatta tuli näin paljon tekstiä.

Mäkin itkin iivoa!!:love017
Vähän tiukka vkl,mut nyt epätodellisen hyvä maanantai aamu:joyful: kaikki sujuu flowlla...näitä tuulia muillekkin ja paljon plussa pölyä ilmaan:dummy1:

Salainensydän, eikö se vois olla kiinnittymistä jos on dpo5 tai 7? Onko virtsis oireet helpottanu? Senhän saa nopsaan selville kun vie terveyskeskukseen pissanäytteen. Mut toivotaan että oiskin raskausoire:)

Miulla tänään dpo5-6 varmaankin. Jostain syystä oon ihan varma et raskaana ollaan:rolleyes: Tipahdan kyllä korkeella ja kovaa jos/kun menkat alkaa reilu viikon päästä. Onks muilla jääny oviksen jälkeen alaselkä kipeeks? Miulla yleensä selkä kipeytyy pari päivää ennen menkkoja, nyt on ollu oviksesta asti kipeenä. Aamulämmöt koholla, selkä kipee, nännit vähän arat, räjähdysherkkä, pientä flunssaa. Kaikki on ihan normaaleja oloja ennen menkkoja mut jotenkin mieli vaan kääntää ne raskausoireiksi:woot:

...täällä alko menkat :sorry:
2pv etuajassa-hyvin poikkeuksellista:eek:
Mut ihmeen hyvä fiilis silti,vkl pohdin ja pyöritin näitä kuvioita ja psyykkasin itteeni elämäni suhteen ja flow jatkuu...:joyful:
Pikkutiik-voimia:sorry:

Moikka, uusi täällä ja jännän äärellä ollaan. Kp 28/29 ja tein aamupissasta testin, jossa ainakin kuvittelisin näkeväni haamun. Sanokaa nyt joku muukin mielipide asiaan, että kuvittelenko vaan :D
ImageUploadedByVau Foorumi1519642810.448285.jpg

Voi että apua. Nyt alko jännittää ku joku muukin siinä jotain näkee! Näytettävä vielä ukkokullalle. Jos se näkee nii kai se on itsekin uskottava :) <3 ihanaa

No en...:sorry:
Huomenna testi kehiin:nailbiting:
Oudot mahaolot,käsittämätön väsymys,järkky pahoinvointi,ihme tunne vuoristorataa,taas noi rinnat:banghead:
:arghh:mä en kestä jos toivo herää ja kohta taas tiputaan korkeelta:sorry:

Salainensydän, eikö se vois olla kiinnittymistä jos on dpo5 tai 7? Onko virtsis oireet helpottanu? Senhän saa nopsaan selville kun vie terveyskeskukseen pissanäytteen. Mut toivotaan että oiskin raskausoire:)

Miulla tänään dpo5-6 varmaankin. Jostain syystä oon ihan varma et raskaana ollaan:rolleyes: Tipahdan kyllä korkeella ja kovaa jos/kun menkat alkaa reilu viikon päästä. Onks muilla jääny oviksen jälkeen alaselkä kipeeks? Miulla yleensä selkä kipeytyy pari päivää ennen menkkoja, nyt on ollu oviksesta asti kipeenä. Aamulämmöt koholla, selkä kipee, nännit vähän arat, räjähdysherkkä, pientä flunssaa. Kaikki on ihan normaaleja oloja ennen menkkoja mut jotenkin mieli vaan kääntää ne raskausoireiksi:woot:
Holpakka, ei oo enää mitään virtsisvaivoja :) Ne kesti sen pari kolme päivää ja sitten loppui. Liekö ollut kuivista limakalvoista kyse, tiedä häntä :p Jotenkin on tässä vaan vahvistunut se olo, ettei tässäkään kierrossa tärpännyt.. :sad001 No siihen pettymykseen on tässä vuoden aikana jotenkuten totuttu mutta aina se kirpaisee siitä huolimatta..

Holpakka, ei oo enää mitään virtsisvaivoja :) Ne kesti sen pari kolme päivää ja sitten loppui. Liekö ollut kuivista limakalvoista kyse, tiedä häntä :p Jotenkin on tässä vaan vahvistunut se olo, ettei tässäkään kierrossa tärpännyt.. :sad001 No siihen pettymykseen on tässä vuoden aikana jotenkuten totuttu mutta aina se kirpaisee siitä huolimatta..

Eikös niin kauan oo toivoa ennen kuin menkat alkaa? :) Ite oon kyllä ihan samoilla fiiliksillä että ei tainnu tärpätä. Pari päivää sitten olin ihan varma et oon raskaana ja nyt taas oon varma etten oo:rolleyes: Vaikeeta tää naisena olo ku mieli muuttuu jatkuvasti.
Täällä taitaa olla dpo7 ja aika matelee. Oispa jo lauantaiaamu ni pääsis testaamaan. Mut ilmeisesti ei mitään viivoja kannata ootella ku tilasin noita ole stepin herkkiä ja täällä keskustelujen perusteella ne on ihan surkeita:grin

..aamulla nega ja ip hanat auki..näillä mennään:rolleyes:
Ihmeen ok oloo_O
Mut hei päivälleen kierto:dance011 jotain se on sekin! nyt aletaan metsästää ovista ja tekee tiuhaan talletuksia:cool05
Pakko kai täs naisen elämäs on edes jotain positiivistakin olla,jos ei edes raskaustesti:hilarious:

Salainen sydän,voima hali täältä,syksyllä lupaava,mut ei ja viime km kesällä -14,yritystä ja toiveita syksystä -11 asti...:shy:
Iso perhe joo,mut silti ollu toiveissa vielä :dummy1:

Takaisin