Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 8 ja menkkajomottelut jatkuu. Turvottaa myös, vaikka yleensä ovulaation ja menkkojen välillä olo on kevyempi kuin muuhun aikaan kierrosta. :confused2 No testiä en kyllä tee ennen viikonloppua.
Sulla on samat dpo:t kun mulla ja samat oireet! Kuinka pitkä sun luteaali yleensä on? Mä oon ihan ihmeissäni tän menkkajomottelun kanssa, kun ei mulla tällasta yleensä näin aikaisin oo. Mulla oli viime syksynä keskenmeno ja siinäkin raskaudessa kaikenlaisen menkkajomottelut alkoi vasta plussan jälkeen.

Täällä dpo 9. Tuntemukset ja olot samat kuin aina ennen menkkoja :( ärsyttää kaikki, itkuherkkyys potenssiin sata, vaikea nukkua, rinnat kipeät, kylmä, alavatsassa "tuntemuksia"... Hyvin vaikea uskoa et ois tärpännyt :(

:banghead::smiley-angry016:mumum Tätimäistä vuotoa hieman. Tätimäiseen aikaan. Ilman tätimäisiä tuntemuksia. Normalia miedonpaa vuotoa. Oksettaa ja kuplii edelleen. R-testi nega. Wtf??!?? :mumum No eiköhän se tästä illan aikaan kaasuttele kunnolla paikalle. Ai että ärsyttää. Nyt oli tallettelut niin kohallaan ku vaan olla ja voi. Ja ei.:shifty::banghead::arghh:

Täälläkin täti tekee tuloaan. Jomottaa, jomottaa. Kohdunnapukalla hieman verta.:shifty:

Sulla on samat dpo:t kun mulla ja samat oireet! Kuinka pitkä sun luteaali yleensä on? Mä oon ihan ihmeissäni tän menkkajomottelun kanssa, kun ei mulla tällasta yleensä näin aikaisin oo. Mulla oli viime syksynä keskenmeno ja siinäkin raskaudessa kaikenlaisen menkkajomottelut alkoi vasta plussan jälkeen.

Mulls on luteaali n. 14 vrk. En oo itsekään havainnu aiemmin jomotusten alkavan näin aikaisin. Välillä tuntuu myös lieviä vihlaisuja, kuin pienenpieniä sähköiskuja alavatsalla. Voi tietenkin olla, etten ole aiemmin vain kiinnittänyt niihin huomiota. :shy: Tänään siis dpo 9 ja päänsärky on näemmä jatkunut jo kaksi päivää.

Täällä 10dpo ja edelleen flunssan kuorissa ja sairaslomaa vielä huominen.Nipistelyä,kuvotusta ja turvotusta tullut kuvioon usko raskauteen nolla kun on joutunut flunssa lääkettä ottamaan niin tuskin mikään on edes yrittänyt edes kiinnittyä näiden kaikkien lääkkeiden seassa no seuraavassa kierrossa ehkä päästään jo IVF hoitoon.

Dpo 10 ja menkkamaista kipua alavatsassa... Yritän asennoitua samalla tavoin ku joka kierrossa että en oo raskaana, etten pettyisi niin paljon, mut joku alitajuinen supertoivo aina kurkkii taustalla! Su-ma pitäs alkaa vuoto, ajattelin etten testaa ku vasta jos menkat myöhässä.

Joo, dpo 10 ja oireina pientä nippailua kohdun seudulla, kipeät rinnat ja vähän runsastunut valkkari. Mikään näistä ei tarkoita vielä yhtään mitään, sillä kaikkia on ollut myös negakierroissa. Aamun roskishaamu sai mielikuvituksen laukkaamaan ja mietin jo, miten kiva olisi jäädä keskellä pimeintä syksyä äitiyslomalle. Pitäisi yrittää laittaa kilo jäitä hattuun ja asennoitua pettymään. Jatkan testailua huomenna.

Turkoosi, vitsi oot rautahermoinen, jos maltat oottaa, että menkat on myöhässä! Mä en kyllä pystyi:grin Haluun tosin saada kemiallisetkin kiinni, koska musta on positiivista, että jotain yrittää edes tapahtua ja haluan tietää, jos niin käy. Mulla on sen verran lyhyt luteaalivaihe, että menkkojen pitäis alkaa viimeistään lauantaina.

Joo, dpo 10 ja oireina pientä nippailua kohdun seudulla, kipeät rinnat ja vähän runsastunut valkkari. Mikään näistä ei tarkoita vielä yhtään mitään, sillä kaikkia on ollut myös negakierroissa. Aamun roskishaamu sai mielikuvituksen laukkaamaan ja mietin jo, miten kiva olisi jäädä keskellä pimeintä syksyä äitiyslomalle. Pitäisi yrittää laittaa kilo jäitä hattuun ja asennoitua pettymään. Jatkan testailua huomenna.

Turkoosi, vitsi oot rautahermoinen, jos maltat oottaa, että menkat on myöhässä! Mä en kyllä pystyi:grin Haluun tosin saada kemiallisetkin kiinni, koska musta on positiivista, että jotain yrittää edes tapahtua ja haluan tietää, jos niin käy. Mulla on sen verran lyhyt luteaalivaihe, että menkkojen pitäis alkaa viimeistään lauantaina.

Hyvä pointti toi että tietää myös jos on ollu kemiallinen! Mä vaan meen niin rikki niistä negatesteistä että oon ajatellu että odottamalla helpompi.

Uusi uskaltautuu kirjoittamaan.
Puolivuotta yritystä ja kierto edellisen synnytyksen ja imetyksen jälkeen vielä epäsäännöllinen. Nyt 31/25-35 viime kuussa kierto 32 ja tein jo yhden negan 29 päivä. Nää päivät on yhä odottamista ja paperiin tiirausta suurennuslasin kanssa joka kerta ku käy vessassa.

Huoh, niin siinä vaan kävi, että eilen testattu roskishaamu, mutta tänään dpo 11 oli nega. Eilen oli kyllä niin raskaana oleva olo, etten tajua, miten tässä nyt näin kävi. Rinnat on vielä kipeät, joten ehkä tässä vielä on vähän toivoa. Yleensä mulla on rintojen kipu kadonnut pari päivää ennen menkkoja. Viime kierrossa luteaali oli vain 11 päivää ja onneksi se nyt tuskin ainakaan lyhenee.

Huoh, niin siinä vaan kävi, että eilen testattu roskishaamu, mutta tänään dpo 11 oli nega. Eilen oli kyllä niin raskaana oleva olo, etten tajua, miten tässä nyt näin kävi. Rinnat on vielä kipeät, joten ehkä tässä vielä on vähän toivoa. Yleensä mulla on rintojen kipu kadonnut pari päivää ennen menkkoja. Viime kierrossa luteaali oli vain 11 päivää ja onneksi se nyt tuskin ainakaan lyhenee.
Testasitko samalla merkillä?o_O
Vielä on toivoa kyllä!<3 tsemppiä!

Itsellä ei vieläkään hanat ole auenneet.. aaargh.

Testasitko samalla merkillä?o_O
Vielä on toivoa kyllä!<3 tsemppiä!

Itsellä ei vieläkään hanat ole auenneet.. aaargh.
Joo, samalla testasin:confused: Nyt taas selässä ehkä vähän alkavia menkkatuntemuksia, että aika pessimistisesti suhtaudun onnistumismahiksiin enää tässä kierrossa. Huomenna kyllä vielä testaan.

Aamulla vähä eri ja mieskin kyseli eikö oo vieläkään ala ja käski tehä testin ku sitäki jo hermostuttaa tää oottaminen. Negan sieltä.
Päivällä tuikkinu mahassa tiiä sitten kumpaakaan seki meinaa, mullaku kuukautisoireet alkaa vasta ku veri lentää

Nonii ja niinhän ne alkaa taas kuvitellut raskausoireet pikkuhiljaa hiipimään:eek: Tänään vasta dpo3-4 ja mukamas nännit on kipeet. Ja miul on nännit kipeytyny tasan kahessa kierrossa ikinä ja molemmissa ollu raskaana. Tai niinhä mie ainakii itelleni uskottelen että näin on... Mikä siinä onkin et sitten ku ovulaatiosta on pari päivää ni heti jotenki sekoaa ja alkaa kuvittelemaan että tässä sitä nyt ollaan niin raskaana että:shifty: Vaikka oonki ihan varma että reilu viikon päästä saa pettyä ku menkat alkaa. On tää hommaa.

Täällä dpo14 ja ei mitää tätiin viittaavaakaan. Dpo11-12 tuli kohdunnapukkaa kokeillessa hieman verta, ei edes pyyhittäessä. Sen jälkeen ei mitään. Mulla toki muutamaan kertaan ennenkin ollut tiputtelua viikko ennen menkkojen alkua.
Tissit oudosti kipeät.

Mutta eilen tosiaan täysin nega testattu, joten jospa se täti huomenna sitten saapuu. :D

Blaah, tuskin on mitään mahdollisuutta tässä kuussa plussaa saada, ennen ovista 5 päivää aiemmin heiluteltiin peittoja vaan siihen se jäi kun olin leikkauksen jälkeen niin kipeä.

Liitteet

• 1521752376562.jpg
    1521752376562.jpg
    38.4 KB · Katsottu: 174
Ja täällä kp 1. Luteaalivaihe ei pidentynyt, melkeimpä päin vastoin, kun menkat alkoi jo yöllä. Mulla on sellainen fiilis, että jotain meinasi tapahtua, kun rintojen kipuilu jatkui tavallista pidempään ja dpo 10 näkyi se roskishaamukin. Mutta ei voi mitään, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kierto sentään on kivasti lyhetynyt tasan 30 päivään.

Muokattu viimeksi:
Takaisin