Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna pitäisi alkaa kp1. Tänään ei oo ollut mitään menkkaoireita, mutta Sannin Trampoliini kappale aiheutti kunnon itkukohtauksen :’D voi toki liittyä menkkojenkin tuloon..
 
Olenko muuten ainoa, joka kuulee Sannin Trampoliinin kertsissä "Kaadat vettä munasiini" (eikä "mun lasiini")? :rolleyes:

Dpo 9 ja piina on kova. Oireina pissahädän tihentyminen ja koventuminen (esim. yöllä kun nousin ruokkimaan kissoja, ei alkuun tuntunut missään, yhtäkkiä sitten tulee niin sietämätön hätä, että meinaa mennä housuun. Ja ei ole vti, kokemusta niistäkin), aristavat nännit (ei yleensä näin varhain kierrossa), älytön väsymys, unien vilkastuminen, valkovuodon runsastuminen, heikotus/huimaus äkkinäisissä liikkeissä, mitähän muuta... Parin päivän päästä itkupotkuraivarit, jos negaa näyttää.
 
Olenko muuten ainoa, joka kuulee Sannin Trampoliinin kertsissä "Kaadat vettä munasiini" (eikä "mun lasiini")? :rolleyes:

Dpo 9 ja piina on kova. Oireina pissahädän tihentyminen ja koventuminen (esim. yöllä kun nousin ruokkimaan kissoja, ei alkuun tuntunut missään, yhtäkkiä sitten tulee niin sietämätön hätä, että meinaa mennä housuun. Ja ei ole vti, kokemusta niistäkin), aristavat nännit (ei yleensä näin varhain kierrossa), älytön väsymys, unien vilkastuminen, valkovuodon runsastuminen, heikotus/huimaus äkkinäisissä liikkeissä, mitähän muuta... Parin päivän päästä itkupotkuraivarit, jos negaa näyttää.

No nyt kun sanoit niin kylhän sen voi noinkin kuulla:rolleyes:
 
Moi kaikki! Ihanaa, että muutamille on plussa tärähtänyt! Jossain vaiheessa tuossa epäilin outoja sairastumisiani hylkimisreaktioiksi ja kävinkin yksityisellä hoitajalla arviossa. Suositteli lääkärillä käymistä ja hormoonitutkimuksia. Hinta-arviolla 500-1000e. Ihan heti en pysty kyllä testeihin lähtemään, joten odotellaanpa ihan rauhassa nyt vielä. Muutenkin jotenkin ”unohdin” tän kierron silleen, et ajattelin et ei haittaa vaikka tulis taas välikierto ilman superyritystä kun oli taas se sairaalareissu. Mutta sit mä laskin vähän väärin ovispäivät ja nyt saattaiskin olla mahdollista :hilarious::grin

Mut mä jotenkin päätin et mä en nyt piinaile. (Jea rait). Ja sit mä päätin et mä en tuu tännekään ettei tuu piinailtua. Ja sit mä oon täällä :hilarious:

Kp 18/23-30. Ehkä n. 9 dpo, en tikutellut joten sinne päin... Tuli monta päivää limoja?! Kroppa oli jotenkin outo oviksen aikaan..

Mut eihän tässä vielä tartte piinailla juu ei.. Mut hei, mä en oo ainakaan kipeä vielä!!!
 
Pene dpo 0, miten hitossa jaksan odottaa...Ja todennäköisesti pettyä taas. Yk 13, lapsettomuustutkimukset aluillaan.
 
Täällä olot ja oireet vahvistuu..:dead:saas nähdä alkaako huomenna:confused:
Mä olin jo päättäny,etten "odota ja piinaile",mut ei nää olot anna vaihtoehtoja:meh:
Hirvittää:sorry:
 
Täällä kans piinapäivät menossa. Nyt dpo 3-4. Eilen vihloi vatsaa aika kovaakin. Edelleen kohdunnapukka on ylhäällä ja kiinteän kova. Toivottavasti tarkoittaa jotain.
 
Piinailu päättyi tällaiseen! :nailbiting: Näkyyhän se muillekin..?

IMG_20180123_100420.jpg
 
Naksutiili, on väriä luonnossa! :) Jopa yllättävän paljon huomioiden, että aiemmissa tärpeissä samassa vaiheessa olen saanut vain säälittävää hailuraa.
 
On tää piinailu niin karmeaa. Dpo 4-5 tänään ja vielä pitäisi malttaa... Te ketkä olette tunteneet kiinnittymisen niin mikä dpo oli? Ja te ketkä olette saaneet todella aikaisin haamuja niin mikä dpo? Suunnittelin lähteväni tästä ajoissa töihin ja ostan ison paketin raskaustestejä :D voin sitten testailla joka päivä
 
Jestas,tota lumipyryä..hrrr..nyt on pakolliset :smiley-chores004smiley-chores003 tehty,mahatautisten lasten kanssa kotona...ja odotellaan:nailbiting:
Jotenkin niin varma olo tästä...se vaan pahentaa jos tiputaan:bag:
Taivas,et mua himottaa appelsiini,paprika ja rucola:p mut arvatkaa vaan.mitä siitä seuraa jos syön niitä:hungover::wtf:
 
Täällä dpo 9 ja mieli tekis jo testata :p En tiiä milloin sitä sitten uskaltaisi vai odotanko suoraan menkkojen alkuun, pitäisi alkaa 30.1. Mitään oireita tai oloja ei ole, olen tosin yrittänyt (paino sanalla YRITTÄNYT :p) olla analysoimatta jokaista vatsanväännettä jne.:grin
 
Takaisin
Top