Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Imme!:gen014
Mun on nyt pakko jakaa tää olo:oops:
Ovis ja peiton heilutus loppiaisena,siitä asti outo olo:shy: vkl alko närästys-pahoinvointi :hungover: rinnat päätti pitää huolen ettei olot unohdu...ne on kipeeeeeet!:nailbiting: kaikki haisee potenssiin 10,itkua,itkua ja itkua joka asiasta:sad010:sleep002 nukuttaaaaaa:sleep011
Mulla on aiemmista olot alkanu aikasin ja rajuina...mut 4 siiten km ja 6vuotta toivottu...olo on:schocked028o_O:anyone
 
Täällä menossa dpo12 ja jännittää miten käy. Oireita ei juurikaan ole. Rinnat ehkä vähän arat, mitä ne ei normaalisti ole ja välillä tulee vihlaisukipuja munasarjoihin ja kohtuun. Lämmöt koholla 36,8C ja palelee koko ajan, mitään flunssan oireita ei kuitenkaan ole. Normaalisti lämmöt siellä 35,7-36,1. Mutta sitten toisaalta tuntuu ettei voi olla raskaana, kun rinnat ei ole tän enempää kipeenä. Viime vuonna olin kaksi kertaa raskaana, ja molemmilla kerroilla oli rinnat selvästi kipeät. No mutta ne raskaudet päättyivät huonosti, joten ehkä vielä on toivoa.

Miten te maltatte odottaa testipäivään asti?
 
kyfi lupaavalta kuulostaa, pysyispä nyt matkassa syliin saakka, jos plussa pärähtää :)

Kamomilla* Huonosti, eli en ollenkaan :D Mutta enpä itteeni viiti kiusata, testaan jos siltä tuntuu. 2v yritystä takana, yk23 menossa ja en kyllä ihan sydänverellä negoja jaksa ottaa, kun niin epätodennäköistä plussatakaan. R-testien tekeminen on kuitenkin aina toiveikasta ja tietty negaan pettyy. Mutta menkathan tulee kuitenkin, niin saa edes ne testit jännittää :D
 
Täällä menossa dpo12 ja jännittää miten käy. Oireita ei juurikaan ole. Rinnat ehkä vähän arat, mitä ne ei normaalisti ole ja välillä tulee vihlaisukipuja munasarjoihin ja kohtuun. Lämmöt koholla 36,8C ja palelee koko ajan, mitään flunssan oireita ei kuitenkaan ole. Normaalisti lämmöt siellä 35,7-36,1. Mutta sitten toisaalta tuntuu ettei voi olla raskaana, kun rinnat ei ole tän enempää kipeenä. Viime vuonna olin kaksi kertaa raskaana, ja molemmilla kerroilla oli rinnat selvästi kipeät. No mutta ne raskaudet päättyivät huonosti, joten ehkä vielä on toivoa.

Miten te maltatte odottaa testipäivään asti?

En malttanut. :D Nyt dpo 10 vasta ja haalean plussan sain jo toissapäivänä. Nyt seurannut viivan vahvistumista...hyvin on väriä tullut. :)
 
e1c8b0d75a71903cdc7fc68cb4247db3

Tuolta näytti.
 
ONNEA:joyful::signs003  IHANAA!
Jonkun piina viikot helpottaa
:meh:
En yhtään kade:shifty:
Mut ONNEA HIRVEESTI!!!:)
Tähän oloon ois vaan NIIIN paljon helpompi suhtautua..kun jo tietäis:shy:
 
Iltaa kohti kiristyy kunnolla alhaalta ja ihan kuin joku laittais jumppakumpparin poikittain..:confused: kiskooooo...
Väsyny,ei ruokahalua,paleltaa....
Nyt äkkiä pakolliset:smiley-chores004:smiley-chores011
Ja ipanat ajoissa nukkuu ja sit ei muuta kun:goodnight
 
Takaisin
Top